Ik wil ook rijk worden met online pokerenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:19 schreef Deceit het volgende:
kutzooi tourney verloren ..
Kansloos eigenlijk :/
Ik hoop voor je dat het de oude is.quote:
Als ze net zo leuk als Wicked zijn... dan zou ik het zeker doen!quote:Op maandag 7 juni 2010 07:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie net dat er nog 2 vervolgen na Wicked zijn gekomen:
Son of a witch & Lion among men
Hmmz..... zal ik ze bestellen?
Die zijn leuk!quote:
Ik gebruik de tv om naar documentaires te kijken en het nieuws op tv, films en series vanaf de computer. Ik zou toch niet zonder kunnen!quote:Op maandag 7 juni 2010 07:37 schreef Dosadi het volgende:
overigens in ander nieuws...
wie kijkt er nog televisie?
Ik merk dat ik steeds minder televisie kijk... series volg ik via internet, en de tv gebruik ik alleen voor mijn spelcomputer en om dvd's op te kijken...
die van 8.23 was maar 5 min te laatquote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat kan de NS er toch regelmatig een puinzooi van maken op het spoor... gisteren al tussen Tilburg en Den Bosch en nu weer van Den Bosch naar Eindhoven
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:38 schreef Xiance het volgende:
ik gebruik onze TV vooral voor de bioscoop ervaring
ben inmiddels weer onderweg naar Venlo voor het zoveelkste gesprek met jeugdzorg..
onderwijl lijdzaam toeziend hoe mn nichtje gewoon nog wsteeds bond en blauw geslagen en geschopt word..
Ik had dan ook die van 8.08 en die had in Eindhoven een kwartier vertraging... maar het is gewoon een structureel probleemquote:
Voel je je al weer beter Erik?quote:
Ja, best wel. Heb het alleen nog steeds bloedheet.quote:
Erik! Vraag hem mee naar friso! Altijd leuk!quote:
Wat was je antwoord, hoe ziet die vriend er uit en mag ik op jullie bruiloft komen?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Iemand van logistiek wil graag mijn iPhone kabel lenen... en nou wacht ik al een week op een lijst met repaircharges van een machine. Dus ik zeg: Je krijgt 'm als je die lijst afmaakt en stuurt!
Gooit ie een date met een vriend van hem in de strijd *LOL* "Mag dat ook?"
Televisie kijken is bij mij geen televisie kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik gebruik de tv om naar documentaires te kijken en het nieuws op tv, films en series vanaf de computer. Ik zou toch niet zonder kunnen!
Oh jaquote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik! Vraag hem mee naar friso! Altijd leuk!
Lekker uitzweten die ziektekiemenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, best wel. Heb het alleen nog steeds bloedheet.
Hij probeert me er al langer aan hem te slijtenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat was je antwoord, hoe ziet die vriend er uit en mag ik op jullie bruiloft komen?
Jah! Dat ie je dan zijn liefde verklaard en zegt dat ie door jou heel erg gata twijfelen of R het wel is voor hem!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja. En dan ga ik ook steeds Spaans tegen 'm praten enzo, en denken dat ie me interessant genoeg vindt om langs te komen!
Ze willen gewoon dat je gelukkig wordtquote:Op maandag 7 juni 2010 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij probeert me er al anger aan te slijten
Ik ben denk ik in de zielige 30+ gay en single fase aanbeland.
Dit is al de 2e collega die me wil koppelen aan een homo kennis.
Er zijn ook happy singlesquote:Op maandag 7 juni 2010 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze willen gewoon dat je gelukkig wordt.
Dat wil iedereen!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze willen gewoon dat je gelukkig wordt.
Volgens velen niet hoorquote:
Dat vind ik altijd zo mooi ja... nou ik heb ook wel eens in relaties gezeten en me allesbehalve happy gevoeld...quote:Op maandag 7 juni 2010 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens velen niet hoor
Dan ben je doodongelukkig als je single bent, dat KAN niet anders!
DE gedachtengang van alle stelletjes...quote:Op maandag 7 juni 2010 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens velen niet hoor
Dan ben je doodongelukkig als je single bent, dat KAN niet anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |