quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef Tegan het volgende:
Welke HBO P's geven toegang tot Econometrie GM?
Denk dat Werktuigbouwkunde daar wel onder valt toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/bachelorkiezers/opleidingen/eor/eisen.html
het staat er niet expliciet, en ik ken ook helemaal niemand die via het hbo binnengekomen is.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk dat Werktuigbouwkunde daar wel onder valt toch?
Don't know. Heb nu nog twee weken met dingen regelen, en dan ga ik full time werken (en op vakantie) tot 31 augustus, en daarna is het rooster vrij leeg nog.quote:
Maar die jongen heeft een jaar Technische Wiskunde achter de rug, waar hij daadwerkelijk sommige wiskundevakken haaldequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik weet het echt niet. Wel dat het niveau met hbo toegepaste wiskunde heeeeel erg groot is.
quote:
die verloten ze bij de frw als je een vakevaluatie invultquote:
Hahahaha, ernstig...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
Heb ik drie jaar Engelstalig onderwijs gevolgd, drie Engelstalige scripties geschreven, verscheidene presentaties in het Engels gegeven, krijg ik geen vrijstelling voor ELLS omdat het allemaal niet in een juridische context was. Daar gaat weer een week van mijn leven.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hahahaha, ernstig...
Het ergste is nog dat ELLS Helemaal niks voorstelt
Net de loterijquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
sommigen hebben er drie in één keer, ik heb er pas één in totaal.
GM, wat doe je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Krijg een melding dat er in de OP teveel afbeeldingen zitten, 92 en max is 30 wat nog mag...
ja, en dat het een week kost om aanwezig te zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hahahaha, ernstig...
Het ergste is nog dat ELLS Helemaal niks voorstelt
iedereen haalt het tentamen omdat ze alleen je huidige niveau peilenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Je kan toch ook vragen of je niet vantevoren al het examen mag doen om te laten zien dat je het niet nodig hebt?
niks, maar goede maatregelquote:
Maar al die SC's met alle usericons in de OPquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ja, en dat het een week kost om aanwezig te zijn
[..]
iedereen haalt het tentamen omdat ze alleen je huidige niveau peilen
[..]
niks, maar goede maatregelweg met de longcats
Ziedaar de potentie om eeuwige faam te verwerven met de Tegantool. Per reeks kun je users opgeven, en de Tegantool smelt de usericons dan samen tot één groot plaatje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar al die SC's met alle usericons in de OP.
Waarom maak je niet automatisch de overige plaatjes tot linkjes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ziedaar de potentie om eeuwige faam te verwerven met de Tegantool. Per reeks kun je users opgeven, en de Tegantool smelt de usericons dan samen tot één groot plaatje.
dat ziet er toch niet uit in een OP?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom maak je niet automatisch de overige plaatjes tot linkjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |