oké...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee ik vond de TT te kort en ik vroeg me af wat er nog meer in kon. Meestal doe ik een tekst uit die adds erin, maar nu moest ik ineens aan een bloempotkapsel denken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Topic verwijderen uit MyAT Handig voor AryaMehr.
Euh....quote:Op maandag 7 juni 2010 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sommige Turken bevredigen zichzelf door anderen alevi te noemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
19.Als ik nou 20 werd, dan zou ik op 07/07/07 17 zijn gewordenquote:
Succes! Ik heb volgende week nog maar één tentamen, maar dat stelt gelukkig weinig voor. En verder nog een paper van 3000 woorden. Misschien doe ik dat vandaag wel op werk.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef Rookert het volgende:
Ben nu aan mijn 2e marker bezig voor dit boekMorgen tentamen
JA OMG ECHT TOF!!!!!!1111111quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
19.Als ik nou 20 werd, dan zou ik op 07/07/07 17 zijn geworden. Dat zou pas tof zijn geweest.
Doe vooral alsof je hard werkt.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Succes! Ik heb volgende week nog maar één tentamen, maar dat stelt gelukkig weinig voor. En verder nog een paper van 3000 woorden. Misschien doe ik dat vandaag wel op werk.
Weet je wat geweldig is? Als je alleen bent op kantoor, zodat je geld verdient terwijl je eigenlijk geen reet uitvoert. En als je dan pauzes kan nemen wanneer je dat wilt. En als je de volumeknop kan opendraaien zonder dat je rekening hoeft te houden met wie dan ook. Zucht. Ik heb het zo getroffen met m'n baantje. En ik ben echt zó'n aanwinst voor het bedrijf.
quote:
Nee. Dat doe ik niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe vooral alsof je hard werkt.
Als wat werk je eigenlijk, kantoorslaaf of zo? Dingen invoeren op de computer?
Naam. Adres. Locatie. Mijn CV en postcount op FOK! komt eraan.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Succes! Ik heb volgende week nog maar één tentamen, maar dat stelt gelukkig weinig voor. En verder nog een paper van 3000 woorden. Misschien doe ik dat vandaag wel op werk.
Weet je wat geweldig is? Als je alleen bent op kantoor, zodat je geld verdient terwijl je eigenlijk geen reet uitvoert. En als je dan pauzes kan nemen wanneer je dat wilt. En als je de volumeknop kan opendraaien zonder dat je rekening hoeft te houden met wie dan ook. Zucht. Ik heb het zo getroffen met m'n baantje. En ik ben echt zó'n aanwinst voor het bedrijf.
Ja, ik ben echt blij dat je dat hebt gedaan.quote:
+modschap.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naam. Adres. Locatie. Mijn CV en postcount op FOK! komt eraan.
Noviomagusquote:
Oja, moet ik nog kijken. Hoorde van broertje dat die Weesie er geen zak van kan. Die vent is ook gemaakt voor achter de schermen met zijn hoofdquote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Die powned-uitzending is wel bizar slecht.
STFU.quote:
Ik heb maar één keer een nummer van haar geplaatst. Het spammen moet nog komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zat haar hier eerst al te spammen, iedereen dus!
Wat doe ik als mijn mannen?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
Wat doe als je mannen wanneer iemand in de groep relatieproblemen heeft?
Chocolade-ijs, bier of..?
Je klinkt alsof je een vrouw bentquote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
Ik vraag tips aan de échte mannen van het topic natuurlijk. Om de mannelijkheid te waarborgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je een vrouw bent
Zeggen dat de partner een hoer is
Circle jerk.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
I'M IN.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar ik vind dat ze een rare/vervelende stem heeft.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat ze een rare/vervelende stem heeft.
Geef mij maar dit:
Nee, maar dat van de stem meen ik wel.
Wat een dubbelzinnige opmerkingen van jou, zargon.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk, bij mij ben je in goede handen.
Dat vinden meerdere mensen, ja. Ik vind het geweldig, al is ze wel iets bescheidener in haar laatste album.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat ze een rare/vervelende stem heeft.
Daar heeft ie wel een handje naar jaquote:Op maandag 7 juni 2010 10:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een dubbelzinnige opmerkingen van jou, zargon.
Docenten die Dunglish spreken/schrijvenquote:Macro-economie & Institutional context
Ik geloof best dat je goed kan troosten, ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk, bij mij ben je in goede handen.
Die is ouuuuuud man. Sowieso die jankbal die zit te huilenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef IHVK het volgende:
http://webtv.hurriyet.com.tr/category.aspx?cid=2&vid=7082&bid=1&hid=14941942
WTF Amerikaanse Joden gaan los tegen elkaar op de uni.
Hij wordt gerecycled door een Turkse krant dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die is ouuuuuud man. Sowieso die jankbal die zit te huilen.
Zomerbagger.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij wordt gerecycled door een Turkse krant dan.
Al paar maanden oud, maar die man heeft wel een punt.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef IHVK het volgende:
Ik heb hem geriptquote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:
Die rapservice
'Ik laat de peilingen mee lopen'![]()
Pardonquote:Op maandag 7 juni 2010 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rookert is een reaguurder, weg met hem![]()
![]()
Damn.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef IHVK het volgende:
Maar ze ging wel nog méér huilen toen die man boos word.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al paar maanden oud, maar die man heeft wel een punt.
Stom wijf dat huilt om niets en Joden in het algemeen zielig vindt![]()
En ze is nog lelijk ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ze ging wel nog méér huilen toen die man boos word.
Huilen.
Heb je geen emoties of zo?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ze ging wel nog méér huilen toen die man boos word.
Huilen.
Ik kreeg wel soort van medelijden.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
En ze is nog lelijk ook.
Jezus wat heeft zij gefaald in het leven
Ik vond haar nogal irritant. Als je luistert naar wat ze in in eerste instantie zegt slaat ze gewoon een paar denkstappen voor het gemak over zodat ze uit het niets "now that's extremely offensive" kan zeggen.quote:
Wat een onzinnige toevoeging dit.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
En ze is nog lelijk ook.
Jezus wat heeft zij gefaald in het leven
Jongen, dit zeg ik toch ook maar willekeurigquote:Op maandag 7 juni 2010 12:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een onzinnige toevoeging dit.
Verder is ze wel een dramaqueen.
Willekeurigheid is onzinnig.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jongen, dit zeg ik toch ook maar willekeurig
IHVK kraakte huilen af! *wijst met belerend vingertje*![]()
Ok nog één ding. 'Naar beneden trekken' ?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo dus:
=RAND()+RAND()+RAND()+RAND()+RAND()+etc...
En dan naar beneden trekken zodat je er 100 van krijgt.
Als die wikwakka2 er toch niet was...
Ja, je kan zo'n cell van Excel toch slepen zodat hij de formules automatisch kopieert? Dat is wat sneller dan 100 keer dezelfde formule to copy-pasten.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok nog één ding. 'Naar beneden trekken' ?![]()
En bedankt natuurlijk.
Kan jij even helpen in het touwtrektopicquote:Op maandag 7 juni 2010 13:59 schreef EchoAlpha het volgende:
het is 2 uur en ik lig nog steeds in bed![]()
OMG ZO LEUKKKKK!!!!!!!!11111quote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef Ayca het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
de presentatie is een week uitgesteld
![]()
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeg jij, met je liedjes. Ik doe in principe precies hetzelfde als jullie.
...quote:
Als je het niet erg vindt om te verhuizen zou ik naar die grotere kamer gaan. Tenzij er een complementaire Bulgaar isquote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik moet een moeilijke keuze maken m.b.t. tot mijn woon- en leefgenot. Ik heb twee opties: wachten tot er een kamer die aan mijn precieze eisen voldoet vrijkomt (centrum, niet al te prijzig, studio, liefst balkon, dichtbij OV - kan lang duren), of naar een grotere kamer (ook studio), die niet zo centraal ligt verhuizen. Ik kan niet kiezen.
Ik wil ook mod wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
Hap hap.![]()
Jongens (en meisjes) ik ben mod. Natuurlijk ben ik het meest levenloze van iedereen.
quote:
Duh, maar spellen horen leuk te zijn. Dat ´spel´ van jullie is dat niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef Ayca het volgende:
[..]oke, we begonnen met 500, de users A tm K tellen steeds 1 naar beneden, de users L tm Z naar boven, wie het eerst bij de 0 is heeft gewonnen
Control + shift, met je lelijke aanhalingstekens.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duh, maar spellen horen leuk te zijn. Dat ´spel´ van jullie is dat niet.
Neen. Ik schrijf mijn aanhalingstekens zoals ik dat wil.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Control + shift, met je lelijke aanhalingstekens.
Jawelquote:Op maandag 7 juni 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duh, maar spellen horen leuk te zijn. Dat ´spel´ van jullie is dat niet.
Mijn team staat nog gewoon voor, faalhazin.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:48 schreef Ayca het volgende:
Wik is gewoon gefrustreerd omdat zijn team gaat verliezen.
Walgelijke kwal.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neen. Ik schrijf mijn aanhalingstekens zoals ik dat wil.
Maar niet voor lang.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn team staat nog gewoon voor, faalhazin.
Wat een burgerlijke belediging.quote:
Ik vind het eerder vleiend, eigenlijk.quote:
Zo jong en nu al in de schulden?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vandaag mijn loon ontvangen.Jammer dat ik het niet mag uitgeven en mijn schulden ermee moet afbetalen.
Ja, erg he.quote:
Ik wil Jelly Beans. Niet gewoon snoep.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:13 schreef Ayca het volgende:
heb nog wat in een zakje snoep liggen (van de jamin)lekker
Ja ik bedoelde dus jelly beans in een zakquote:Op maandag 7 juni 2010 18:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil Jelly Beans. Niet gewoon snoep.
Ja, zulke zooi hebben ze toch ook wel bij gewone snoepzaken?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.fenwickgifts.com/storepics/MVC-223S.JPG
Echte Jelly Beans?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dus jelly beans in een zak![]()
maar met nog ander snoep er door
Niet de ECHTE. Die neppe zijn niet te eten.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, zulke zooi hebben ze toch ook wel bij gewone snoepzaken?
Nee.quote:
En daar maak je dan je zuurverdiende euro's aan op, terwijl je schulden hebt.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet de ECHTE. Die neppe zijn niet te eten.
Ja ik mag wel een paar eurotjes uitgeven, maar ik wil gewoon shoppen en alles uitgeven.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En daar maak je dan je zuurverdiende euro's aan op, terwijl je schulden hebt.
Dan moet je nog meer gaan werken.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik mag wel een paar eurotjes uitgeven, maar ik wil gewoon shoppen en alles uitgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(na 100,000 plastische chirurgie-ingrepen dus)Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Bortecinem over een tijd of wat:Holy shit die onderste. Wtf IS DAT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(na 100,000 plastische chirurgie-ingrepen dus.
![]()
![]()
Dat is een van de vele mensen die aan plastische chirurgie verslaafd is geraakt.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Holy shit die onderste. Wtf IS DAT.![]()
Ik ben iemand die andere mensen niet snel lelijk noemt, maar ongelofelijk, wat een gedrocht zeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is een van de vele mensen die aan plastische chirurgie verslaafd is geraakt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben iemand die andere mensen niet snel lelijk noemt, maar ongelofelijk, wat een gedrocht zeg.
Sukkelquote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had mijn stufi niet stopgezet nadat ik was gestopt met mijn andere opleiding.
Gezellig.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef GenusButeo het volgende:
Borte en ik gaan die nosejob samen doen.
pics van je neusquote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef GenusButeo het volgende:
Borte en ik gaan die nosejob samen doen.
We hebben echt van die Turkenneuzen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gezellig.
Vanwaar al die neus-complexen?
Ooit, schatje.quote:
WE HEBBEN GEWONNENquote:
Om te winnenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Julis het volgende:
Waarom deden we dit eigenlijk? Mja, we hebben gewonnen
!
Haha daarom we hebben ze gewoon ingemaaktquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ben gewoon heel competitief. Ik kan niet tegen m'n verlies.
Bijna maar we gaven niet op! of nouja heel even welquote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef GenusButeo het volgende:
Tussendoor werden we wel bijna ingemaakt door die Zeroku en Torrio, of zo.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bijna maar we gaven niet op! of nouja heel even welmaar toen gingen ze om 18.00 eten
dus wij meteen toeslaan natuurlijk
Mijn neus heeft geen correctie nodig, maar toch ben ik een pure Turk.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We hebben echt van die Turkenneuzen.
Shut up.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Ayca het volgende:
Ik voel me gewoon goedwe hebben gestreden voor onze winst
we hebben het verdiend
Dan is je neus zodanig misvormd dat het er goed uitziet, zowaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn neus heeft geen correctie nodig, maar toch ben ik een pure Turk.
Nee, geloof me.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan is je neus zodanig misvormd dat het er goed uitziet, zowaar.
Bestaat dé Turkenneus dan? Joden hebben toch juist grote neuzenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn neus heeft geen correctie nodig, maar toch ben ik een pure Turk.
Nee, maar GB praat erover alsof een Turkse neus per definitie misvormd is. En dat is de mijne niet!!quote:
Nee, lees het nog een keerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar GB praat erover alsof een Turkse neus per definitie misvormd is. En dat is de mijne niet!!
Misschien heb je wat Hollands bloed in je.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar GB praat erover alsof een Turkse neus per definitie misvormd is. En dat is de mijne niet!!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aanschouw: Emel.
Je mag me ook bij de SS zien. Tot dan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aanschouw: Emel.
Je mag me ook bij de SS zien. Tot dan.
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We hebben echt van die Turkenneuzen.
Allah korusun.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien heb je wat Hollands bloed in je.
Hoe ziet een Armeense neus eruit dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef GenusButeo het volgende:
Nee, grapje. Ik heb geen Turkse neus. Ik heb een Armeense.Daarom, weet je.
Ah natuurlijk, dat ik dat zelf niet had kunnen bedenkenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misvormd. Net als elk ander deel van een Armeen.
Eindelijk zegt ze eens wat zinnigs.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misvormd. Net als elk ander deel van een Armeen.
Ja, daarom. Vrij logisch, hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, dat ik dat zelf niet had kunnen bedenken
STFU I DON'T CAREquote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Een wijze raad voor degenen hier met complexen: beauty is in the eye of the beholder, je weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |