oké...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee ik vond de TT te kort en ik vroeg me af wat er nog meer in kon. Meestal doe ik een tekst uit die adds erin, maar nu moest ik ineens aan een bloempotkapsel denken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Topic verwijderen uit MyAT Handig voor AryaMehr.
Euh....quote:Op maandag 7 juni 2010 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sommige Turken bevredigen zichzelf door anderen alevi te noemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
19.Als ik nou 20 werd, dan zou ik op 07/07/07 17 zijn gewordenquote:
Succes! Ik heb volgende week nog maar één tentamen, maar dat stelt gelukkig weinig voor. En verder nog een paper van 3000 woorden. Misschien doe ik dat vandaag wel op werk.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef Rookert het volgende:
Ben nu aan mijn 2e marker bezig voor dit boekMorgen tentamen
JA OMG ECHT TOF!!!!!!1111111quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
19.Als ik nou 20 werd, dan zou ik op 07/07/07 17 zijn geworden. Dat zou pas tof zijn geweest.
Doe vooral alsof je hard werkt.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Succes! Ik heb volgende week nog maar één tentamen, maar dat stelt gelukkig weinig voor. En verder nog een paper van 3000 woorden. Misschien doe ik dat vandaag wel op werk.
Weet je wat geweldig is? Als je alleen bent op kantoor, zodat je geld verdient terwijl je eigenlijk geen reet uitvoert. En als je dan pauzes kan nemen wanneer je dat wilt. En als je de volumeknop kan opendraaien zonder dat je rekening hoeft te houden met wie dan ook. Zucht. Ik heb het zo getroffen met m'n baantje. En ik ben echt zó'n aanwinst voor het bedrijf.
quote:
Nee. Dat doe ik niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe vooral alsof je hard werkt.
Als wat werk je eigenlijk, kantoorslaaf of zo? Dingen invoeren op de computer?
Naam. Adres. Locatie. Mijn CV en postcount op FOK! komt eraan.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Succes! Ik heb volgende week nog maar één tentamen, maar dat stelt gelukkig weinig voor. En verder nog een paper van 3000 woorden. Misschien doe ik dat vandaag wel op werk.
Weet je wat geweldig is? Als je alleen bent op kantoor, zodat je geld verdient terwijl je eigenlijk geen reet uitvoert. En als je dan pauzes kan nemen wanneer je dat wilt. En als je de volumeknop kan opendraaien zonder dat je rekening hoeft te houden met wie dan ook. Zucht. Ik heb het zo getroffen met m'n baantje. En ik ben echt zó'n aanwinst voor het bedrijf.
Ja, ik ben echt blij dat je dat hebt gedaan.quote:
+modschap.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naam. Adres. Locatie. Mijn CV en postcount op FOK! komt eraan.
Noviomagusquote:
Oja, moet ik nog kijken. Hoorde van broertje dat die Weesie er geen zak van kan. Die vent is ook gemaakt voor achter de schermen met zijn hoofdquote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Die powned-uitzending is wel bizar slecht.
STFU.quote:
Ik heb maar één keer een nummer van haar geplaatst. Het spammen moet nog komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zat haar hier eerst al te spammen, iedereen dus!
Wat doe ik als mijn mannen?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
Wat doe als je mannen wanneer iemand in de groep relatieproblemen heeft?
Chocolade-ijs, bier of..?
Je klinkt alsof je een vrouw bentquote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
Ik vraag tips aan de échte mannen van het topic natuurlijk. Om de mannelijkheid te waarborgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je een vrouw bent
Zeggen dat de partner een hoer is
Circle jerk.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
I'M IN.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar ik vind dat ze een rare/vervelende stem heeft.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat ze een rare/vervelende stem heeft.
Geef mij maar dit:
Nee, maar dat van de stem meen ik wel.
Wat een dubbelzinnige opmerkingen van jou, zargon.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk, bij mij ben je in goede handen.
Dat vinden meerdere mensen, ja. Ik vind het geweldig, al is ze wel iets bescheidener in haar laatste album.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat ze een rare/vervelende stem heeft.
Daar heeft ie wel een handje naar jaquote:Op maandag 7 juni 2010 10:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een dubbelzinnige opmerkingen van jou, zargon.
Docenten die Dunglish spreken/schrijvenquote:Macro-economie & Institutional context
Ik geloof best dat je goed kan troosten, ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk, bij mij ben je in goede handen.
Die is ouuuuuud man. Sowieso die jankbal die zit te huilenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef IHVK het volgende:
http://webtv.hurriyet.com.tr/category.aspx?cid=2&vid=7082&bid=1&hid=14941942
WTF Amerikaanse Joden gaan los tegen elkaar op de uni.
Hij wordt gerecycled door een Turkse krant dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die is ouuuuuud man. Sowieso die jankbal die zit te huilen.
Zomerbagger.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij wordt gerecycled door een Turkse krant dan.
Al paar maanden oud, maar die man heeft wel een punt.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef IHVK het volgende:
Ik heb hem geriptquote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:
Die rapservice
'Ik laat de peilingen mee lopen'![]()
Pardonquote:Op maandag 7 juni 2010 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rookert is een reaguurder, weg met hem![]()
![]()
Damn.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef IHVK het volgende:
Maar ze ging wel nog méér huilen toen die man boos word.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al paar maanden oud, maar die man heeft wel een punt.
Stom wijf dat huilt om niets en Joden in het algemeen zielig vindt![]()
En ze is nog lelijk ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ze ging wel nog méér huilen toen die man boos word.
Huilen.
Heb je geen emoties of zo?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ze ging wel nog méér huilen toen die man boos word.
Huilen.
Ik kreeg wel soort van medelijden.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
En ze is nog lelijk ook.
Jezus wat heeft zij gefaald in het leven
Ik vond haar nogal irritant. Als je luistert naar wat ze in in eerste instantie zegt slaat ze gewoon een paar denkstappen voor het gemak over zodat ze uit het niets "now that's extremely offensive" kan zeggen.quote:
Wat een onzinnige toevoeging dit.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
En ze is nog lelijk ook.
Jezus wat heeft zij gefaald in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |