En lekker overal van je afzeiken en schijtenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef -SG- het volgende:
Damned, wat is een leven van een hond toch relaxt. Heel de dag slapen en eten. En spelen.
Dat heb ik nou ook met die twee katten van mijquote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef -SG- het volgende:
Zit je keihard te studeren, kijk je naar rechts. Ligt je hond daar op apen gapen.
Inderdaad. En ongegeneerd aan je ballen likken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En lekker overal van je afzeiken en schijten
Kun je tijdens het uitgaan ook makkelijk doen hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef -SG- het volgende:
En aan de kontjes van de vrouwtjes zitten/ruiken.
Zo aan iemands kont ruiken tijdens het uitgaanquote:Op maandag 7 juni 2010 14:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Kun je tijdens het uitgaan ook makkelijk doen hoor.
Ik doelde meer op het aan iemands kont zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo aan iemands kont ruiken tijdens het uitgaan
Au..quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zit een rood blauwe cirkel van 4 cm doorsnee om m'n knokkel heen en nog steeds dik...
Fijn is anders inderdaad en iets 'kraakt' er, maar volgens mij is dat kraakbeen of een spiertje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |