Leestekens.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:03 schreef martijn0115 het volgende:
ja vieze kanker hond ik heb het omdekt
je bent gewoon zielig jongen om dit te doen
wees blij dat me 2 matties het nog niet weten want
dat overleef je niet laterzzz niets nut
Hij is hartstikke doodquote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
MC Martin is niet dood, dat is volgens deze keiharde feiten in dit topic bewezen!
graagquote:Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zweer het, jullie lachen je dood bij zijn nieuwe track 'Internet Gangstertjes'. Ff vragen of koekaburra hem nog wil posten?
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zweer het, jullie lachen je dood bij zijn nieuwe track 'Internet Gangstertjes'. Ff vragen of koekaburra hem nog wil posten?
Hoe kom je daar überhaupt aan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef LeaderRoel het volgende:
Nee hij had een fanhyve aangemaakt voor Gangsterman, MC Mocro en MC Moord ofzoietsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kom je daar überhaupt aan?
Staan die op z'n hyves die nu afgeschermd is?
Die is nu zeker ook verwijderd nu je 'ontmaskerd' bent?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee hij had een fanhyve aangemaakt voor Gangsterman, MC Mocro en MC Moord ofzoiets
MC MARTIN!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef martijn0115 het volgende:
je verspil je tijd roel
want jij geef me hyves aan hun allemaal dat is al zielig
maar als 1 van hun mij toevoegen hun worden gelijk geblockeerd
voor de duidelijkheid ik neem van af dit is gebeurty
geen fans geen haterz enzo aan dus jullie kunnen me toevoegen maar dan zijn jullie ook gelijk geblockeerd
hahahahaha xd
hahahahaha xdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef martijn0115 het volgende:
je verspil je tijd roel
geen fans geen haterz enzo aan dus jullie kunnen me toevoegen maar dan zijn jullie ook gelijk geblockeerd
hahahahaha xd
xdxdxdxdxDxDxDquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef martijn0115 het volgende:
je verspil je tijd roel
hahahahaha xd
ons wijk, internet gangstertjes en pedofiel? nieuwe tracks die ik niet heb gehoord?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef boeraap het volgende:
mc martin heeft een grote fout gemaakt door mij te blokkeren op msn! ik was zijn mattie!
als ik wou had ik al zijn nummers van ons wijk, tot internet gangstertjes + pedofiel en noem maar op ( owjah hardcore style) kunnen opnemen en verspreiden via internet! maar dat deed ik niet martijn! want ik was je grootste fan!!!!!!
gelukkig heb ik al je andere tracks nog op cd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:This video is no longer available due to a copyright claim by martijn de koning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |