Nóg wakker ja, erg he? Kon gewoon niet slapen. Was al om 7 uur de deur uit vanochtend en ben nu net thuis uit school.. mn gezicht brand van vermoeidheid, heb ik ook eens een kleurtje hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nóg wakker? heb je helemaal niet geslapen?
Red Hot Ayers Rock van OPIquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooie rode lak. Heeft iemand aanbevelingen?
slaap lekker meisquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
HiHi,nee niet echt! (Helaas)
[..]
Ik vind dit een mooi rood lakje (heb em nu ook op).En het kost nog eens 3x niks ook![]()
[ afbeelding ]
essence Show your feet heeft ook een mooie rode
DUDE DIE TEKENING!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de dames die zich afvroegen waar de neuk ik het toch over had, toen ik vertelde over dat mijn nagel 'afbladdert' halverwege de nagel in een rondje.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef moussy het volgende:
Is er sowieso iets te smeren/doen tegen dat afbladderen van nagels?
Mwah, ik had er toen ik net stopte met bijten enorm veel last van, heb wat nagelverharder gebruikt, kuurtje gedaan, al de beschadigde nagel is van mijn vinger gegroeid, en nu heb ik er eigenlijk geen last meer van.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef moussy het volgende:
Is er sowieso iets te smeren/doen tegen dat afbladderen van nagels?
Mwehe, dacht, moet het even doen, 10 minuten werkquote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DUDE DIE TEKENING!![]()
![]()
![]()
hahahahha
Maar nog steeds ... say whutit's weird! ik heb het iig nog nooit gehad
Ik heb het ook wel eensquote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, ik had er toen ik net stopte met bijten enorm veel last van, heb wat nagelverharder gebruikt, kuurtje gedaan, al de beschadigde nagel is van mijn vinger gegroeid, en nu heb ik er eigenlijk geen last meer van.
[..]
Mwehe, dacht, moet het even doen, 10 minuten werkMaar het is zo lelijk, ik heb doorzichtige zwakheden op die manier en het ziet er lelijk uit
... welke?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sally hanssen heeft daar producten voor die goed werken
Maximum Growth, die werkt bij mij echt geniaal goedquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]
... welke?
Ik heb áltijd bladderende duimnagels
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de dames die zich afvroegen waar de neuk ik het toch over had, toen ik vertelde over dat mijn nagel 'afbladdert' halverwege de nagel in een rondje.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef MissJ het volgende:
omg omg omg!
Ik heb OPI DS Fantasy net gekocht op Ebay en wel voor een hele mooie prijs![]()
![]()
![]()
voor de ladies die 'm ook willen, hiero: strawberryfieldsforever029 - http://cgi.ebay.nl/OPI-Designer-Series-Nail-Polish-Blue-FANTASY-DS22-/120576137840?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c12e5da70
Iemand toevallig al ervaring met deze verkoper?
fotootje gejat van internet:
[ afbeelding ]
Glamour wil ik ook nog héél graag, die is toch net weer wat anders dan Fantasy, meer holo is Glamour volgens mij en wat lichter blauw.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef mirannie het volgende:
Waarom heb ik alleen nog maar hard-to-find en auw-het-doet-pijn-aan-mijn-portemonee lakjes op mijn wishlist staan?![]()
@ RenRen
Die tekeningwat klote als je daar last van hebt!!
@ MissJ
Hij is mooi, maar vind ´m niet mooier dan GlamourIk denk er nog even over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Glamour wil ik ook nog héél graag, die is toch net weer wat anders dan Fantasy, meer holo is Glamour volgens mij en wat lichter blauw.
Vanavond wel Glamour gevonden op Ebay, maar dan wel gelijk voor 28 dollar ofzo en dat gaat me te ver. Dus dit is voor mij een typisch hard-to-find en auw-het-doet-pijn-aan-mijn-portemonee lakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |