Doe het gewoon goed, ik was duidelijk genoegquote:Beste renchanz,
Hi, shipment went out last night, if this is your previous
address it should
forward to you
ok,,,
Thanks
Maiandjays
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe het gewoon goed, ik was duidelijk genoeg
Jemig, die krijgen van mij geen positieve feedback als het zo door gaat. Wat een omslachtig gedoe en blijkbaar lezen ze mailtjes niet. Gaat het alleen om geld.quote:
Owja feedback! Ik zal ook maar eens inloggen om feedback te geven voor mijn nagelwielenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jemig, die krijgen van mij geen positieve feedback als het zo door gaat. Wat een omslachtig gedoe en blijkbaar lezen ze mailtjes niet. Gaat het alleen om geld.
Vlinderquote:
Oeh succes ermee!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
Ik heb eindelijk Atlantis eraf gehaald.
Ga m'n nagels zo stuk korter vijlen en een rood lakjes doen En dan had ik in de planning om rond een uur of 20.00 vanavond te gaan bevallen,ben naar de kapper geweest,pedicure,geladyschaved en nagels gelakt dus ben er helemaal klaar voor,en klaar mee![]()
Snap dat je er klaar mee bent, en al helemaal als het zo'n benauwd weer is als afgelopen weekend. Maar je krijgt er iets moois voor terugquote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
Ga m'n nagels zo stuk korter vijlen en een rood-so glamourous essence lakje doen En dan had ik in de planning om rond een uur of 20.00 vanavond te gaan bevallen,ben naar de kapper geweest,pedicure,geladyschaved en nagels gelakt dus ben er helemaal klaar voor,en klaar mee![]()
Ik zeg kom maar op mt die baby!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
Ga m'n nagels zo stuk korter vijlen en een rood-so glamourous essence lakje doen En dan had ik in de planning om rond een uur of 20.00 vanavond te gaan bevallen,ben naar de kapper geweest,pedicure,geladyschaved en nagels gelakt dus ben er helemaal klaar voor,en klaar mee![]()
Ik mag het hopen want dit word er iig niet mooier opquote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap dat je er klaar mee bent, en al helemaal als het zo'n benauwd weer is als afgelopen weekend. Maar je krijgt er iets moois voor terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Haha wat een heerlijke planningquote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
Oe babyquote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik mag het hopen want dit word er iig niet mooier op![]()
Ohhhh wat een mooie buik heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik mag het hopen want dit word er iig niet mooier op![]()
Wat een mooie buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je ook vandaag uitgerekend of?
De vrouw van mijn broer is vorige week donderdag bevallen, maar door een ruzie tussen me pa en mijn broer willen ze ook niets meer met mij te maken hebben, dus heb de beeb nog niet gezien.
All good things are wild and free.
Haha, ik zie het al voor je, je beeb luistert natuurlijk keurig naar de planningquote:Op maandag 7 juni 2010 11:46 schreef Guess. het volgende:
Ja dank je![]()
En ik heb gisteravond ook nog een flinke faal-bestelling bij Boozy gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |