Het zijn erg kleine wolkjes hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je ze niet verder inkleuren, de vorm is er al. En dan met topcoat zie je niet hoe dik die laag is.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kwam erachter dat ik veel te veel blauw en roze in mn nagellak rek had hangen en vervolgens mijn bestellen bestaat uit weer 5 blauwe lakken
Onze ruwharige teckel (kaninchen) gaan we waarschijnlijk laten dekken!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohhhhh, die had ik gemist in mijn mega-quote
Wat een cutie!!!!!! *wil heeeeeeel graag een teckel, maar heeft al 2 honden, en er moet er eerst 1 dood, voordat ik een puppy mag...* (maar Dikkie is al 13, dus ik heb goede hoop...
We zijn niet de beste vrienden, Dikkie en ik...
![]()
)
Wij hebben ook een ruwharige teckelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onze ruwharige teckel (kaninchen) gaan we waarschijnlijk laten dekken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je met mequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onze ruwharige teckel (kaninchen) gaan we waarschijnlijk laten dekken!
wij hebben een ruwharige kaninchen teckel, dus 2 maten kleiner dan normale teckels, en 1 maat kleiner dan een dwergteckel, ze zijn echt inieminiequote:
1 pakketje bij bubsel, en 2 pakketjes van ainnir, zal wel foto maken als mijn faals binnen zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Linnie20v het volgende:
Wat heppie allemaal besteld dan? 3 pakketjes
Cutequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij hebben een ruwharige kaninchen teckel, dus 2 maten kleiner dan normale teckels, en 1 maat kleiner dan een dwergteckel, ze zijn echt inieminie
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even een foto omdat frostbite wel echt een mooie kleur blauw isLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Frostbite is
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef DeltaCephei het volgende:cherryculture binnen met milani holo's
welke is dat links boven? die blauwe?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat doe je met me![]()
![]()
Mijn nieuwste lakjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Sally Hansen Maximum Growth is binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi Space!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |