abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82422767
Dus.... Over dat verhaal

Een paar van jullie hebben het al gehoord, maar ik ben afgelopen zaterdag wezen stappen als nooit tevoren. Ik was een dikke 1,5 maand gestopt met alchol drinken maar vond het weer tijd om die gewoonte op te pakken.

Dus afgelopen zaterdag zit ik op MSN met mijn faforiete Hertog aan mijn zij. Wanneer op hyves een ongelovelijk mooie meid mij toevoegd. Ik zal dr niet bij naam noemen (dus zeg mrs.x) maar het was een oude liefde van mij waar ik ruim 3 jaar geleden enorm mee aan het flirten en doen was. Uiteindelijk kregen we ruzie en hebben we elkaar drie jaar niet gesproken....je kent het

Maargoed zij had mij dus toegevoegd en begon eerst met een excuus over hoe alles in die tijd was gegaan. Terwijl ik echt de ongelovenloze eikel was die zijn excuus zou moeten maken haha. Zodoende ff wat excuusjes heen en weer gegooid, Msn adressen uitgewisseld en voordat ik het wist zaten we al weer 2 uur op msn door te brengen alsof er nooit wat gebeurt was.

Beld mijn partner in crime op, (mr.x) of we nog gaan stappen vanavond. Dus snel mrs.x nog ff mijn telefoon nummer gegeven, en ze zou mischien ook nog langs komen.

Ik en mr.x lekker met zijn tweeen op een terrasje van een belgische bier café, en uiteraard wist ik niet dat die bieren nagenoeg allemaal 10% of meer zijn. Dus na 4 biertjes te hebben gedronken kon ik al bijna niet meer rechtop lopen.

Ondanks dat hebben we heerlijk schaamteloos lopen flirten en net iets te hard lopen praten over iedere mooie jonge dame die voorbij kwam, hoe kan het ook anders. Op den duur kwam er een viertal wonderschone bloedmooie meiden voorbij lopen en mr.x kende er eentje alleen kon niet op de naam komen. Dus zonder al te veel moeite vloog ik er achteraan 'hoi mag ik je naam weten' en was en gesprek geboren.

Bleek 1 van de 4 meiden dus een kleding verkoopster te zijn die mij herkende. Omdat ik eerder die dag met een vriendin van me zomerse kleding aan het shoppen was, toeval !!! Dus meteen een heel gesprek mee gehad. mr.x er ook maar bij gehaald en samen lekker lopen dansen met de dames... nog een keerte of 2 gesandwiched door alle 4 de dames, erug sexy.

Nog een paar andere niet noemenswaardige café's bezocht waar ik veel te veel gratis drank kreeg van barmannen die ik allemaal bij naam kende enzo. Lopen ik en mr.x rond 02:00 een café uit opweg naar onze fietsen, zien we politie en jongens op de vuist gaan. Dus al schreeuwend dat ik militair was erin gesprongen en twee jongens van een agent afgehaald. Wat in zeer bezopen toestand echt onwijs veel moeite koste. Nemen die grappen makers mij en mr.x mee naar bureau om verklaring af te leggen e.d. Gaan ze nog moeilijk doen ook terwijl ik ze geholpen heb, kwam ik er uiteindelijk met een waarschuwing van af. Ze waren niet overtuigt van mijn goede bedoelingen...right

Tussen 03:30 en 04:00 bureau uit gekomen, alweer half nuchter ofzo. Fiets ik richting huis door de binnenstad kom ik een jonge tegen, gezicht plat op de grond, fiets over hem heen gevallen. Dus die jongen van de weg afgeholpen, fiets van hem op slot gezet. En met ondersteuning van mij die jongen naar huis gebracht. Rond 05:00 aangekomen, staat er een politie auto voor de deur, en een agent met een bezorgde moeder.

Dus die moeder neemt die jongen over, compleet drama, je kent het wel. Blijkt die agent niet alleen de vader te zijn, maar ook nog eens de agent waar ik de twee jongens van af had geslagen, en dus ook dezelfde die niet overtuigt was van mijn goede bedoelingen kreeg echt oprecht excuus en bedankje van hem, je kent het wel.

Word ik de volgende morgen wakker in de meest bizarre 'happy hangover trip' die je maar kunt bedenken. Kruip ik achter msn, en wie is er online? mrs.x die blijkbaar de halve avond in de stad naar mij gezocht had en me nergens kon vinden. En vergeten was het telefoon nummer wat ik haar had gegeven op te slaan in haar telefoon. ze kwam dus toch nog, en ik maar denken van niet

De zaterdag was goed !

[ Bericht 98% gewijzigd door Braamyo op 06-06-2010 23:41:55 ]
pi_82422891
tvp-knop intoetsen kan nu ook maar goed, dat doe ik een andere keer wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82422966
Dit is een terugvindpostje want ik heb geen zin om op de knop te drukken Daarnaast wil ik slap ouwehoeren en dat lukt hier meestal wel En we beginnen niet weer over voetbal hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2010 @ 23:14:53 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82423251
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is een terugvindpostje want ik heb geen zin om op de knop te drukken Daarnaast wil ik slap ouwehoeren en dat lukt hier meestal wel En we beginnen niet weer over voetbal hoor
Heel even.

Hugo Borst in een WKjurkje
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82423495
Zo! Foto's van het festival van gisteren zijn ook opgestuurd. Het is tijd voor nog een aflevering Masterchef Professional denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82423562
waar kijk je dat P?
pi_82423600
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef LieLie het volgende:
waar kijk je dat P?
Liggend op de bank
pi_82423621
Ok ok, die is flauw Ik heb S02 gedownload in de nieuwsgroepen
pi_82423847
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
ik weet niet wat je bedoelt?

nou, weer poging tot slapen, veel te warm hier.
pi_82424003
bedtijd, slaapwel allemaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juni 2010 @ 23:28:45 #11
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82424027
Lekkere apen LieLie en DE!

Hier is het absoluut niet warm. Heb net maar een vest gepakt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_82425171
Kan iemand een samenvatting geven van de OP?
pi_82425349
onderste 4 woorden van de OP vatten het samen
pi_82425487
Ik heb het helemaal gelezen
Goed gedaan Braam!
  maandag 7 juni 2010 @ 00:01:38 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82425489
Eindelijk weer eens een Amerikaanse film gezien die je aanzet tot nadenken over morele dilemma's.
Aanrader als jullie hem na 1 juli in de bios kunnen gaan bekijken of voor die tijd via ander methodes.
Hoe ver kan en mag je gaan met bepaalde zaken bij ondervragingen.

unthinkable
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 00:02:03 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82425505
En nu ga ik die lap tekst van Braam even lezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82425506
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Dát mag je me nog eens uitleggen hoe dát nou werkt, die nieuwsgroepen.
pi_82425547
Pfoe die film... heftig... niet alleen de beelden maar ook : "wat zou jij doen"
En wie is er fouter, maar ook : mensen zijn beesten etc etc etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 07-06-2010 00:11:10 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 00:06:10 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82425649
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
En nu ga ik die lap tekst van Braam even lezen.
Kijk. Nou kan ik weer met een gerust hart gaan slapen. Wetende dat Nederland in de goede militaire handen van Braamyo is.
Wat zou er toch van dit landje komen zonder zulke helden.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 00:10:41 #20
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82425771
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
Eindelijk weer eens een Amerikaanse film gezien die je aanzet tot nadenken over morele dilemma's.
Aanrader als jullie hem na 1 juli in de bios kunnen gaan bekijken of voor die tijd via ander methodes.
Hoe ver kan en mag je gaan met bepaalde zaken bij ondervragingen.

unthinkable
Hm, dat lijkt wel een aanrader ja!

Kijken jullie na een film ook altijd even op IMDB? Dat is altijd onze sport, om de trivia ook zelf gezien te hebben. Is vaak erg leuk/interessant in de 'nabeschouwing' van een film. Van A Serious Man bijvoorbeeld (omdat wij die toevallig gisteren zagen):

http://www.imdb.com/title/tt1019452/trivia
pi_82425934
Die zijn er nog niet Dude
Maar leuke tip, doe ik nooit, golfer wel geloof ik.
pi_82425961
Maar vertel dude, lekker gegeten en waarom vind je busritjes zo leuk?
  maandag 7 juni 2010 @ 00:17:03 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82425972
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Die zijn er nog niet Dude
Maar leuke tip, doe ik nooit, golfer wel geloof ik.

Maar van deze film is er nog geen trivia.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 00:18:59 #24
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82426035
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Maar vertel dude, lekker gegeten en waarom vind je busritjes zo leuk?
Ik hou van het gehobbeldebobbel. Krijg er rust van of zo.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar van deze film is er nog geen trivia.
I know, maar in het algemeen. Ik vind dat zo leuk van IMDB!
pi_82426120
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Kijk. Nou kan ik weer met een gerust hart gaan slapen. Wetende dat Nederland in de goede militaire handen van Braamyo is.
Wat zou er toch van dit landje komen zonder zulke helden.
thx (jij ook bluez)

Ik vond persoonlijk het dames deel uit het verhaal schokkender dan het politie deel maarjah, de avond was echt een opeenstapeling van bizarre wtf momenten

Wat hebben jullie van het weekend gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')