abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82422767
Dus.... Over dat verhaal

Een paar van jullie hebben het al gehoord, maar ik ben afgelopen zaterdag wezen stappen als nooit tevoren. Ik was een dikke 1,5 maand gestopt met alchol drinken maar vond het weer tijd om die gewoonte op te pakken.

Dus afgelopen zaterdag zit ik op MSN met mijn faforiete Hertog aan mijn zij. Wanneer op hyves een ongelovelijk mooie meid mij toevoegd. Ik zal dr niet bij naam noemen (dus zeg mrs.x) maar het was een oude liefde van mij waar ik ruim 3 jaar geleden enorm mee aan het flirten en doen was. Uiteindelijk kregen we ruzie en hebben we elkaar drie jaar niet gesproken....je kent het

Maargoed zij had mij dus toegevoegd en begon eerst met een excuus over hoe alles in die tijd was gegaan. Terwijl ik echt de ongelovenloze eikel was die zijn excuus zou moeten maken haha. Zodoende ff wat excuusjes heen en weer gegooid, Msn adressen uitgewisseld en voordat ik het wist zaten we al weer 2 uur op msn door te brengen alsof er nooit wat gebeurt was.

Beld mijn partner in crime op, (mr.x) of we nog gaan stappen vanavond. Dus snel mrs.x nog ff mijn telefoon nummer gegeven, en ze zou mischien ook nog langs komen.

Ik en mr.x lekker met zijn tweeen op een terrasje van een belgische bier café, en uiteraard wist ik niet dat die bieren nagenoeg allemaal 10% of meer zijn. Dus na 4 biertjes te hebben gedronken kon ik al bijna niet meer rechtop lopen.

Ondanks dat hebben we heerlijk schaamteloos lopen flirten en net iets te hard lopen praten over iedere mooie jonge dame die voorbij kwam, hoe kan het ook anders. Op den duur kwam er een viertal wonderschone bloedmooie meiden voorbij lopen en mr.x kende er eentje alleen kon niet op de naam komen. Dus zonder al te veel moeite vloog ik er achteraan 'hoi mag ik je naam weten' en was en gesprek geboren.

Bleek 1 van de 4 meiden dus een kleding verkoopster te zijn die mij herkende. Omdat ik eerder die dag met een vriendin van me zomerse kleding aan het shoppen was, toeval !!! Dus meteen een heel gesprek mee gehad. mr.x er ook maar bij gehaald en samen lekker lopen dansen met de dames... nog een keerte of 2 gesandwiched door alle 4 de dames, erug sexy.

Nog een paar andere niet noemenswaardige café's bezocht waar ik veel te veel gratis drank kreeg van barmannen die ik allemaal bij naam kende enzo. Lopen ik en mr.x rond 02:00 een café uit opweg naar onze fietsen, zien we politie en jongens op de vuist gaan. Dus al schreeuwend dat ik militair was erin gesprongen en twee jongens van een agent afgehaald. Wat in zeer bezopen toestand echt onwijs veel moeite koste. Nemen die grappen makers mij en mr.x mee naar bureau om verklaring af te leggen e.d. Gaan ze nog moeilijk doen ook terwijl ik ze geholpen heb, kwam ik er uiteindelijk met een waarschuwing van af. Ze waren niet overtuigt van mijn goede bedoelingen...right

Tussen 03:30 en 04:00 bureau uit gekomen, alweer half nuchter ofzo. Fiets ik richting huis door de binnenstad kom ik een jonge tegen, gezicht plat op de grond, fiets over hem heen gevallen. Dus die jongen van de weg afgeholpen, fiets van hem op slot gezet. En met ondersteuning van mij die jongen naar huis gebracht. Rond 05:00 aangekomen, staat er een politie auto voor de deur, en een agent met een bezorgde moeder.

Dus die moeder neemt die jongen over, compleet drama, je kent het wel. Blijkt die agent niet alleen de vader te zijn, maar ook nog eens de agent waar ik de twee jongens van af had geslagen, en dus ook dezelfde die niet overtuigt was van mijn goede bedoelingen kreeg echt oprecht excuus en bedankje van hem, je kent het wel.

Word ik de volgende morgen wakker in de meest bizarre 'happy hangover trip' die je maar kunt bedenken. Kruip ik achter msn, en wie is er online? mrs.x die blijkbaar de halve avond in de stad naar mij gezocht had en me nergens kon vinden. En vergeten was het telefoon nummer wat ik haar had gegeven op te slaan in haar telefoon. ze kwam dus toch nog, en ik maar denken van niet

De zaterdag was goed !

[ Bericht 98% gewijzigd door Braamyo op 06-06-2010 23:41:55 ]
pi_82422891
tvp-knop intoetsen kan nu ook maar goed, dat doe ik een andere keer wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82422966
Dit is een terugvindpostje want ik heb geen zin om op de knop te drukken Daarnaast wil ik slap ouwehoeren en dat lukt hier meestal wel En we beginnen niet weer over voetbal hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2010 @ 23:14:53 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82423251
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is een terugvindpostje want ik heb geen zin om op de knop te drukken Daarnaast wil ik slap ouwehoeren en dat lukt hier meestal wel En we beginnen niet weer over voetbal hoor
Heel even.

Hugo Borst in een WKjurkje
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82423495
Zo! Foto's van het festival van gisteren zijn ook opgestuurd. Het is tijd voor nog een aflevering Masterchef Professional denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82423562
waar kijk je dat P?
pi_82423600
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef LieLie het volgende:
waar kijk je dat P?
Liggend op de bank
pi_82423621
Ok ok, die is flauw Ik heb S02 gedownload in de nieuwsgroepen
pi_82423847
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
ik weet niet wat je bedoelt?

nou, weer poging tot slapen, veel te warm hier.
pi_82424003
bedtijd, slaapwel allemaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juni 2010 @ 23:28:45 #11
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82424027
Lekkere apen LieLie en DE!

Hier is het absoluut niet warm. Heb net maar een vest gepakt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_82425171
Kan iemand een samenvatting geven van de OP?
pi_82425349
onderste 4 woorden van de OP vatten het samen
pi_82425487
Ik heb het helemaal gelezen
Goed gedaan Braam!
  maandag 7 juni 2010 @ 00:01:38 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82425489
Eindelijk weer eens een Amerikaanse film gezien die je aanzet tot nadenken over morele dilemma's.
Aanrader als jullie hem na 1 juli in de bios kunnen gaan bekijken of voor die tijd via ander methodes.
Hoe ver kan en mag je gaan met bepaalde zaken bij ondervragingen.

unthinkable
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 00:02:03 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82425505
En nu ga ik die lap tekst van Braam even lezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82425506
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Dát mag je me nog eens uitleggen hoe dát nou werkt, die nieuwsgroepen.
pi_82425547
Pfoe die film... heftig... niet alleen de beelden maar ook : "wat zou jij doen"
En wie is er fouter, maar ook : mensen zijn beesten etc etc etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 07-06-2010 00:11:10 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 00:06:10 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82425649
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
En nu ga ik die lap tekst van Braam even lezen.
Kijk. Nou kan ik weer met een gerust hart gaan slapen. Wetende dat Nederland in de goede militaire handen van Braamyo is.
Wat zou er toch van dit landje komen zonder zulke helden.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 00:10:41 #20
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82425771
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
Eindelijk weer eens een Amerikaanse film gezien die je aanzet tot nadenken over morele dilemma's.
Aanrader als jullie hem na 1 juli in de bios kunnen gaan bekijken of voor die tijd via ander methodes.
Hoe ver kan en mag je gaan met bepaalde zaken bij ondervragingen.

unthinkable
Hm, dat lijkt wel een aanrader ja!

Kijken jullie na een film ook altijd even op IMDB? Dat is altijd onze sport, om de trivia ook zelf gezien te hebben. Is vaak erg leuk/interessant in de 'nabeschouwing' van een film. Van A Serious Man bijvoorbeeld (omdat wij die toevallig gisteren zagen):

http://www.imdb.com/title/tt1019452/trivia
pi_82425934
Die zijn er nog niet Dude
Maar leuke tip, doe ik nooit, golfer wel geloof ik.
pi_82425961
Maar vertel dude, lekker gegeten en waarom vind je busritjes zo leuk?
  maandag 7 juni 2010 @ 00:17:03 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82425972
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Die zijn er nog niet Dude
Maar leuke tip, doe ik nooit, golfer wel geloof ik.

Maar van deze film is er nog geen trivia.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 00:18:59 #24
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82426035
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Maar vertel dude, lekker gegeten en waarom vind je busritjes zo leuk?
Ik hou van het gehobbeldebobbel. Krijg er rust van of zo.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar van deze film is er nog geen trivia.
I know, maar in het algemeen. Ik vind dat zo leuk van IMDB!
pi_82426120
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Kijk. Nou kan ik weer met een gerust hart gaan slapen. Wetende dat Nederland in de goede militaire handen van Braamyo is.
Wat zou er toch van dit landje komen zonder zulke helden.
thx (jij ook bluez)

Ik vond persoonlijk het dames deel uit het verhaal schokkender dan het politie deel maarjah, de avond was echt een opeenstapeling van bizarre wtf momenten

Wat hebben jullie van het weekend gedaan?
  maandag 7 juni 2010 @ 00:22:27 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82426125
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:

I know, maar in het algemeen. Ik vind dat zo leuk van IMDB!
Ik ben sowieso een IMDB-fiel.
Wissel dat af met keuzes van http://www.nrc.nl/film/

Daar hebben we nu dus nog Mr. Nobody op de plank van liggen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82426155
  maandag 7 juni 2010 @ 00:24:30 #28
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82426166
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:22 schreef Braamyo het volgende:

[..]

thx (jij ook bluez)

Ik vond persoonlijk het dames deel uit het verhaal schokkender dan het politie deel maarjah, de avond was echt een opeenstapeling van bizarre wtf momenten

Wat hebben jullie van het weekend gedaan?
Ik zat in in mijn goeie goed in een Arriva-bus op weg naar een sterrenrestaurant. Maar dat haalt het niet bij jouw avonturen.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:26:12 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82426203
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:

je hebt de "volg topic" knop nog niet ontdekt?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82426220
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Duderella het volgende:

Ik zat in in mijn goeie goed in een Arriva-bus op weg naar een sterrenrestaurant. Maar dat haalt het niet bij jouw avonturen.

Moet je bij Arriva nog zo'n ouderwetsig papieren strippenkaart af laten stempelen?
  maandag 7 juni 2010 @ 00:28:14 #31
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82426248
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben sowieso een IMDB-fiel.
Wissel dat af met keuzes van http://www.nrc.nl/film/
Kende ik niet. !
quote:
Daar hebben we nu dus nog Mr. Nobody op de plank van liggen.
Ik laat het volledig aan Arty over hier. Die sleept vanalles aan films ons hol binnen. Ik ga liever úit film kijken, maar als we eenmaal thuis zitten te kijken, vind ik het vaak wel weer erg leuk. Maar zo mooi consequent als jullie, kijken wij niet! Arty nog wel eens in zijn up. Maar die is helemaal film-minded.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:29:29 #32
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82426283
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Moet je bij Arriva nog zo'n ouderwetsig papieren strippenkaart af laten stempelen?
Ja

En in het chique restaurant dan gaan aftellen of je nog voldoende hebt voor de terugreis.
* zucht *

maandag 7 juni 2010 @ 00:30:02 #33
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82426302
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:

Klaar?

Morgen nog even printen en hopsakee?
pi_82426305
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:28 schreef Duderella het volgende:

Ik laat het volledig aan Arty over hier. Die sleept vanalles aan films ons hol binnen. Ik ga liever úit film kijken, maar als we eenmaal thuis zitten te kijken, vind ik het vaak wel weer erg leuk. Maar zo mooi consequent als jullie, kijken wij niet! Arty nog wel eens in zijn up. Maar die is helemaal film-minded.
NRC is mijn favo.
Maar doehoet, wat was de lunch bij de koriander?? Gewoon het menu maar dan wat kleinere porties??
  maandag 7 juni 2010 @ 00:35:11 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82426436
Ik zag Oosterscheldekreeft op het menu staan.
En bedenk opeens dat het nu volop het seizoen daarvoor is en dat Lambermons in Haarlem ook weer een soort kreeftenfestival heeft.
Misschien moeten we deze week toch maar weer eens daarheen.

[ Bericht 1% gewijzigd door golfer op 07-06-2010 00:40:29 ]
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 juni 2010 @ 00:38:28 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82426568
Peter Plasman op radio 1. Aardig gesprek tot nu toe .

Ik ga in bed verder luisteren
  maandag 7 juni 2010 @ 00:38:52 #37
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82426576
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

NRC is mijn favo.
Maar doehoet, wat was de lunch bij de koriander?? Gewoon het menu maar dan wat kleinere porties??
De lunch was goed!

Ik zou even naar het dinermenu moeten kijken om te zien of het daarvan was afgeleid. Ik vermoed van wel, omdat ik ook vermoed dat ze pas sinds deze actie lunches doen. Ze willen er wel mee doorgaan.

Het is een vrij traditioneel restaurant. Geen grote klappers of verbazingwekkende smaaksensaties. Maar alles erg goed verzorgd en ook echt lekker. We hadden vier gangen en één amuse. En zelf nog koffie & chocolade na genomen. Daarnaast wijn&water en we rekenden zo'n 120 af geloof ik.

We waren er in een nogal vreemde setting, omdat we met nog twee andere tafels aan de lunch zaten in de tuin. Ik heb geen idee hoe het er hier 's avonds is met een bomvol restaurant. Nu was de bediening in elk geval attent en niet te formeel.

Wat wel grappig is, is dat Koriander in een vrij onooglijk (buitenkant) pand zit en je aanvankelijk werkelijk niet vermoedt dat hier een ster-restaurant zit. Daar lopen ze overigens ook nergens mee te koop. Het lijkt wel of ze het juist niet chique vinden.

Prima restaurant, maar goed zo, voor een keer fijn lunchen. Als ik het vergelijk met Aduard (maar dat is eigenlijk niet eerlijk, want dat was diner), dan zou ik díe ster meer verdiend vinden.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:42:18 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82426678
Aduard is natuurlijk toch wat aparter.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82426848
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:38 schreef Duderella het volgende:

De lunch was goed!

Ik zou even naar het dinermenu moeten kijken om te zien of het daarvan was afgeleid. Ik vermoed van wel, omdat ik ook vermoed dat ze pas sinds deze actie lunches doen. Ze willen er wel mee doorgaan.

Het is een vrij traditioneel restaurant. Geen grote klappers of verbazingwekkende smaaksensaties. Maar alles erg goed verzorgd en ook echt lekker. We hadden vier gangen en één amuse. En zelf nog koffie & chocolade na genomen. Daarnaast wijn&water en we rekenden zo'n 120 af geloof ik.

We waren er in een nogal vreemde setting, omdat we met nog twee andere tafels aan de lunch zaten in de tuin. Ik heb geen idee hoe het er hier 's avonds is met een bomvol restaurant. Nu was de bediening in elk geval attent en niet te formeel.

Wat wel grappig is, is dat Koriander in een vrij onooglijk (buitenkant) pand zit en je aanvankelijk werkelijk niet vermoedt dat hier een ster-restaurant zit. Daar lopen ze overigens ook nergens mee te koop. Het lijkt wel of ze het juist niet chique vinden.

Prima restaurant, maar goed zo, voor een keer fijn lunchen. Als ik het vergelijk met Aduard (maar dat is eigenlijk niet eerlijk, want dat was diner), dan zou ik díe ster meer verdiend vinden.
Waarom vond je dit een vreemde setting?

Oh en ik moet zo naar bed
pi_82426924
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Duderella het volgende:

[..]

sterren restaurant is echt vet lekker, volgende keer ruilen? dan mag jij 17 jarige dronken mennekes mee sjouwen ga ik lekker uitgebreid dinneren

wat hebbie gegeten?
  maandag 7 juni 2010 @ 00:52:41 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82426943
Trouwens Dude. Als jullie nou een keer bij ons in de buurt een hapje willen doen dan raad ik je
de bokkendoorns 2 sterren(10 minuten van ons vandaan)
of
Brouwerskolkje 2 sterren (ook 10 minuten)
of
de vrienden van Jacob 1 ster (ca. 15 minuten)
of
Chapeau 1 ster (ca. 3 minuten van ons huis) aan.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 01:00:39 #42
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427152
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
Aduard is natuurlijk toch wat aparter.
Ja dat is door de hele setting in zo'n durp en in zo'n mooie stulp al meteen indrukwekender.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Waarom vond je dit een vreemde setting?

Oh en ik moet zo naar bed
Omdat er verder niemand was behalve de drie lunch-tafels. Het is duidelijk een etablissement dat is ingesteld op diners (en misschien is dat ook onvermijdelijk als je in het niet zo mondaine Drachten zit).
Ik kon daardoor onmogelijk inschatten hoe het er bij diner zou zijn. Of het dan goed zou doorlopen en het personeel prettig zijn werk doet.
  maandag 7 juni 2010 @ 01:01:54 #43
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427178
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:52 schreef golfer het volgende:
Trouwens Dude. Als jullie nou een keer bij ons in de buurt een hapje willen doen dan raad ik je
de bokkendoorns 2 sterren(10 minuten van ons vandaan)
of
Brouwerskolkje 2 sterren (ook 10 minuten)
of
de vrienden van Jacob 1 ster (ca. 15 minuten)
of
Chapeau 1 ster (ca. 3 minuten van ons huis) aan.
Oh ja! Ik denk dat we daar iets van meenemen als we eens een meet bij jullie hebben in een najaar! Was Brouwerskolkje dat moleculaire bolwerk?
  maandag 7 juni 2010 @ 01:03:01 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82427203
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:01 schreef Duderella het volgende:

Oh ja! Ik denk dat we daar iets van meenemen als we eens een meet bij jullie hebben in een najaar! Was Brouwerskolkje dat moleculaire bolwerk?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 01:03:48 #45
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427221
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:52 schreef Braamyo het volgende:

[..]

sterren restaurant is echt vet lekker, volgende keer ruilen? dan mag jij 17 jarige dronken mennekes mee sjouwen ga ik lekker uitgebreid dinneren

wat hebbie gegeten?
Ik sjouw liever met 17-jarige mennekes dan dat ik een sterrenrestaurant opeet. Of is dat de nieuwe variant op de 'Kapsalon'?
  maandag 7 juni 2010 @ 01:04:33 #46
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427241
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Was gaaf toch, maar jullie waren er ook wel weer klaar mee?
Zeg je: een keer doen? Of: ja nu weten we dat wel.

Het is trouwens maar goed dat ik niet zo omringd ben door al die culinaire hoogstandjes als jullie zijn! Mijn hemel! Dat is verleidelijk.

Ik kan alleen maar zeggen: Muller, 5 minuten. Verder is er heeel lang niets!
  maandag 7 juni 2010 @ 01:07:12 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82427287
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:

Was gaaf toch, maar jullie waren er ook wel weer klaar mee?
Zeg je: een keer doen? Of: ja nu weten we dat wel.
Was gaaf.
Voor jullie zeg ik: een keer doen.(en meemaken)
Na 2x zelf gedaan zeg ik: ja, nu weten we het wel.

Hoe blasé kan je worden.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 01:10:19 #48
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427342
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Was gaaf.
Voor jullie zeg ik: een keer doen.(en meemaken)
Na 2x zelf gedaan zeg ik: ja, nu weten we het wel.

Hoe blasé kan je worden.
Ik ben zelf dat moleculaire een bitje zat eigenlijk vandaar dat ik het vroeg. Ik vond het de laatste keer bij de Librije ook al wat storend, dat de koude rook weer ergens vanaf droop (terwijl die het niet eens erg ver doorvoeren). Ga ik me dan niet enorm ergeren bij het Kolkje? Of zou het consequente ervan me dan juist weer verrassen?
  maandag 7 juni 2010 @ 01:14:47 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82427417
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:10 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik ben zelf dat moleculaire een bitje zat eigenlijk vandaar dat ik het vroeg. Ik vond het de laatste keer bij de Librije ook al wat storend, dat de koude rook weer ergens vanaf droop (terwijl die het niet eens erg ver doorvoeren). Ga ik me dan niet enorm ergeren bij het Kolkje? Of zou het consequente ervan me dan juist weer verrassen?
Moshik gaat veel verder ermee dan onze Sjonnie.
Moshik is meer van El Bullie gedoe.
Alles moleculair.
Leuk om een keer of 2 mee te maken, zo'n show, maar op den duur wil ik gewoon puur en eerlijk de ingrediënten kunnen zien en niet steeds op het verkeerde been gezet worden met uiterlijkheden die anders smaken dan ze er uit zien.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82427470
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik sjouw liever met 17-jarige mennekes dan dat ik een sterrenrestaurant opeet. Of is dat de nieuwe variant op de 'Kapsalon'?
naja

een heel sterren restaurant is mischien ook wel wat veel XD
  maandag 7 juni 2010 @ 01:19:57 #51
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427503
Oh en bedenk ik me nu: dit was onze eerste kennismaking met zoiets als die "sterrenweek" en ik zou het toch niet zo snel weer doen. Het is vast voor veel mensen een prima kennismaking met dit soort restaurants, maar het voelt toch wel erg anders dan zelf een datum reserveren en de kaart opslaan en weten dat je een unieke gast bent. Het zal vast misperceptie zijn, maar er leek iets mechanisch te zitten in de manier waarop alles werd uitgeserveerd. Of zou dat mijn projectie zijn?
  maandag 7 juni 2010 @ 01:22:53 #52
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427550
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Moshik gaat veel verder ermee dan onze Sjonnie.
Moshik is meer van El Bullie gedoe.
Alles moleculair.
Leuk om een keer of 2 mee te maken, zo'n show, maar op den duur wil ik gewoon puur en eerlijk de ingrediënten kunnen zien en niet steeds op het verkeerde been gezet worden met uiterlijkheden die anders smaken dan ze er uit zien.
Mjaaa, dat is ook een beetje onze afweging. Het lijkt me ook heel leuk om een keer voor de full monty te gaan. Anderzijds staat het wat tegen.
We gaan er ons in verdiepen. En je andere suggesties bieden ook erg veel soelaas trouwens.
  maandag 7 juni 2010 @ 01:24:11 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82427569
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:19 schreef Duderella het volgende:
Oh en bedenk ik me nu: dit was onze eerste kennismaking met zoiets als die "sterrenweek" en ik zou het toch niet zo snel weer doen. Het is vast voor veel mensen een prima kennismaking met dit soort restaurants, maar het voelt toch wel erg anders dan zelf een datum reserveren en de kaart opslaan en weten dat je een unieke gast bent. Het zal vast misperceptie zijn, maar er leek iets mechanisch te zitten in de manier waarop alles werd uitgeserveerd. Of zou dat mijn projectie zijn?
Diningcity-actie zekere weer?
Foute bedoeling.
Nooit meer aan mee doen.
Het Kruidvat heeft tegenwoordig ook al restaurantbonnen. (echt waar!)
Nog even je kan via de Aldi ergens met korting eten.

Enfin.
Deze snob gaat gewoon even slapen en straks weer werken.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 juni 2010 @ 01:28:54 #54
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427631
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Diningcity-actie zekere weer?
Foute bedoeling.
Nooit meer aan mee doen.
Het Kruidvat heeft tegenwoordig ook al restaurantbonnen. (echt waar!)
Nog even je kan via de Aldi ergens met korting eten.

Enfin.
Deze snob gaat gewoon even slapen en straks weer werken.
Nee dit was een louter-sterren-restaurant-actie-van-BMW.
Dikke chic hoor, alle topkoks deden er aan mee.

Maar dan toch bevalt het me niet.

Truste golfer, lekkere apies knijpen.
pi_82427703
zo toch maar eens slapen. Heb lekker liggen lezen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 01:37:42 #56
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427718
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:36 schreef DarkElf het volgende:
zo toch maar eens slapen. Heb lekker liggen lezen
Lekker slapen DE
pi_82427727
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:37 schreef Duderella het volgende:

[..]

Lekker slapen DE
ja nog even wat mail lezen en dan zo slapen. Jij bent ook laat wakker nog trouwens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82427772
zo drinken is op. nu echt tijd voor slapen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 01:53:54 #59
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82427865
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja nog even wat mail lezen en dan zo slapen. Jij bent ook laat wakker nog trouwens
Té laat. Ik heb morgen een zware nakijk-dag.
Maar kreeg nog een paar verkoop-boekjes door die ik even in orde maak. Ik heb een top-verkoop-weekend.

Trusten alemaal,
  maandag 7 juni 2010 @ 06:55:29 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_82428648
pi_82428653
Ik ben gewoon als eerste

goedemorgen
  maandag 7 juni 2010 @ 06:57:49 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_82428655
quote:
Op maandag 7 juni 2010 06:55 schreef Cue_ het volgende:
Verkeerde SC
pi_82428763
wat gaan jullie aso hard.... was het soms k*t weer bij jullie?

enne goede morgen
pi_82428774
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:25 schreef cybermans het volgende:
wat gaan jullie aso hard.... was het soms k*t weer bij jullie?

enne goede morgen
Der is hier geen hol te beleven en dat noem jij hard

Hier is het wat waaierig, maar verder nog geen regen. Fietsen was een uur geleden iets beter te doen (qua wind) dan nu volgens mij.

Zo erg bij jou dan?
pi_82428782
ik heb niet geslapen maar ben nu wel klaar, alleen krijg ik mn portfolio niet digitaal, ik weiger alles uit te printen hoor
pi_82428798
Je bent de hele nacht wakker geweest?
pi_82428804
ja
pi_82428807
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ja
straks inleveren die shizzle en dan lekker gaan slaaaaaaaapen
pi_82428811
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ja
Dat was dan vast een lange nacht

Maar nu wel klaar op een klein puntje na
pi_82428822
nou klaar, ik ga een USB aan mn reflectieverslag plakken en er staat in, als ik toch alles uit moet printen moet je maar mailen en dan doe ik dat, dat digitale portfolio doet t gewoon niet, kan geen verbinding maken met map ofzo, straks printen (scriptie+verslag en inleveren en dan om 13.15uur een presentatie, om 15uur is mn dag om en ga ik keihard slapen!
pi_82428832
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:30 schreef cybermans het volgende:

[..]

straks inleveren die shizzle en dan lekker gaan slaaaaaaaapen
ik heb om 13 uur een presentaite van een ander vak dus helaas
pi_82428844
Kan je van nu tot 12 uur ofzo niet nog even pitten?
pi_82428865
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:35 schreef Laydina het volgende:
Kan je van nu tot 12 uur ofzo niet nog even pitten?
zou ik ook doorheen slapen
pi_82428881
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:39 schreef cybermans het volgende:

[..]

zou ik ook doorheen slapen
Doorheen slapen? als in.. de wekker?

Daar heb ik zelden tot nooit last van gehad gelukkig
pi_82428896
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:41 schreef Laydina het volgende:

[..]

Doorheen slapen? als in.. de wekker?

Daar heb ik zelden tot nooit last van gehad gelukkig
ik alleen wanneer ik echt helemaal gaar was en te laat naar bed was gegaan
pi_82428906
ik meot voor 9 uur printen en inleveren dan die presentatie voorbereiden en dan presentatie dus nee
  maandag 7 juni 2010 @ 07:49:52 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_82428931
Gaat lekker
pi_82428965
Braam, geniale OP, helemaal gelezen zowaar
Woeste avond!
pi_82429195
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

ik weet niet wat je bedoelt?

nou, weer poging tot slapen, veel te warm hier.
De afleveringn van Masterchef Professional kun je downloaden uit zogenaamde nieuwsgroepen. Ik mag daar verder niets over zeggen want dan krijg ik weer een note voor warez-geouwehoer of zo iets uit het verleden met een overijverige mod Dus die lig ik nu relaxed op de bank liggend via een mediacenter op mijn TV te kijken
pi_82429233
Gisteravond filmpje gekeken. Knowing.
Niet doen als je nog wilt slapen
pi_82429249
En weer op het werkie
Tis herfst
pi_82429264
Mogguh allemaal trouwens En MeMo, succes en sterkte vandaag Vanmiddag lekker slapen
pi_82429532
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De afleveringn van Masterchef Professional kun je downloaden uit zogenaamde nieuwsgroepen. Ik mag daar verder niets over zeggen want dan krijg ik weer een note voor warez-geouwehoer of zo iets uit het verleden met een overijverige mod Dus die lig ik nu relaxed op de bank liggend via een mediacenter op mijn TV te kijken
ik sla google er nog wel eens op na
pi_82429552
020 here I come
pi_82429557
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:24 schreef Bluezz het volgende:
En weer op het werkie
Tis herfst
Mijn planten zingen liedjes denk ik
pi_82429562
goedemorgen! heb echt geen zin in vandaag en morgen!
even doorheen nog.

succes MeMo! werkse anderen!
pi_82429697
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
Gisteravond filmpje gekeken. Knowing.
Niet doen als je nog wilt slapen
De film die wij hebben gekeken gisteravond zat vannacht ook nog op mijn netvlies
pi_82429744
Hebben jullie daar last van? Dat je daarna niet meer kan slapen of dergelijke?

Gister Hide and Seek gekeken.. begon wat saai en rustig, maar de plotwending dat het daadwerkelijk ook een thriller werd was wel goed
pi_82429818
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

ik sla google er nog wel eens op na
Ik pm je vanavond wel even als ik het niet vergeet
pi_82429845
BTW, mijn katten zijn ook weer bezig geweest vannacht Ik had een mandje nectarines op het aanrecht staan Dat mandje waren ze al druk bezig met open maken, maar goed...ik had gister trek in nectarines dus ik maak dat netje open.

Vanmorgen vond ik dus een nectarine in de gang Compleet met allemaal putjes van de nagels Die smiechten hebben het er gewoon uit lopen hengelen
pi_82429968
Was even haasten, maar toch nog de bus gehaald

vies weer is het trouwens, warm en hoge luchtvochtigheid
pi_82430051
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:59 schreef Laydina het volgende:
Hebben jullie daar last van? Dat je daarna niet meer kan slapen of dergelijke?

Gister Hide and Seek gekeken.. begon wat saai en rustig, maar de plotwending dat het daadwerkelijk ook een thriller werd was wel goed
Normaal gesproken nooit, maar dit was net ff teveel impact qua psychologie
pi_82430072
Goeiemorgen!!
niet zo heel lekker vandaag; vannacht 2 uur wakker gelegen met een zere nek en zwaar hoofd. kon niet slapen. geen idee wat er is; hopelijk komt er geen griep maar kan makkelijk want ik heb net 2 spontane bloedneuzen gehad en gisteravond ook 1.

@ MeMo: pfff, je zal wel een spookje zijn nu laatste loodjes; hopelijk blijf je nog een beetje alert met je presentatie. van je scriptie/verslag ben je in ieder geval af dus vanmiddag horen we je snurken

@ Freecell: wat was het dan voor film? waar ging het over?

@ B&G: dat klinkt als een film waar ik heel boos om word. over onrecht, en hoe mensen (ook al zijn ze schuldig) behandeld kunnen worden... dan kan ik ook niet meer slapen nee want dan ben ik de rest van de nacht boos

@ PdH: katten stelen gelukkig 1 nectarine. ik heb hier personeel die pakken gewoon mijn ontbijtkoek, sinaasappels, brood en sultana's af. en ik maar boodschappen doen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 juni 2010 @ 09:15:21 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82430094
Goedemorgen
  maandag 7 juni 2010 @ 09:18:32 #95
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82430163
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Normaal gesproken nooit, maar dit was net ff teveel impact qua psychologie

Dat zijn ook precies het type films waar ik van wakker kan liggen.

Overigens van een heel andere orde maar ook mooi, maar hebben jullie Sling Blade gezien?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82430173
Gevoelige mensen hier allemaal
  maandag 7 juni 2010 @ 09:19:24 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82430182
Oh ja, ik heb ook totaal brak geslapen, was een rommelig weekend dus mijn hele, toch al niet al te stabiele, ritme was weer eens naar de kl*te.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 juni 2010 @ 09:19:24 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82430185
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Welke mediacenter heb jij? Ik wil ook zo'n ding namelijk
  maandag 7 juni 2010 @ 09:20:32 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82430205
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef Laydina het volgende:
Gevoelige mensen hier allemaal
Had je dat nog niet door dan?
pi_82430248
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Had je dat nog niet door dan?
Jewel, maar het blijft me verbazen hoe
pi_82430296
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:22 schreef Laydina het volgende:

[..]

Jewel, maar het blijft me verbazen hoe
we laten het alleen 'in het echie' niet zien, maar eigenlijk zijn we allemaal een emotioneel wrak
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')