Heel even.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is een terugvindpostje want ik heb geen zin om op de knop te drukkenDaarnaast wil ik slap ouwehoeren en dat lukt hier meestal wel
En we beginnen niet weer over voetbal hoor
Liggend op de bankquote:
ik weet niet wat je bedoelt?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ok ok, die is flauwIk heb S02 gedownload in de nieuwsgroepen
Dát mag je me nog eens uitleggen hoe dát nou werkt, die nieuwsgroepen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ok ok, die is flauwIk heb S02 gedownload in de nieuwsgroepen
Kijk. Nou kan ik weer met een gerust hart gaan slapen. Wetende dat Nederland in de goede militaire handen van Braamyo is.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
En nu ga ik die lap tekst van Braam even lezen.
Hm, dat lijkt wel een aanrader ja!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
Eindelijk weer eens een Amerikaanse film gezien die je aanzet tot nadenken over morele dilemma's.
Aanrader als jullie hem na 1 juli in de bios kunnen gaan bekijken of voor die tijd via ander methodes.
Hoe ver kan en mag je gaan met bepaalde zaken bij ondervragingen.
unthinkable
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Die zijn er nog niet Dude
Maar leuke tip, doe ik nooit, golfer wel geloof ik.
Ik hou van het gehobbeldebobbel.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Maar vertel dude, lekker gegeten en waarom vind je busritjes zo leuk?
I know, maar in het algemeen. Ik vind dat zo leuk van IMDB!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Maar van deze film is er nog geen trivia.
thx (jij ook bluez)quote:Op maandag 7 juni 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk. Nou kan ik weer met een gerust hart gaan slapen. Wetende dat Nederland in de goede militaire handen van Braamyo is.
Wat zou er toch van dit landje komen zonder zulke helden.
Ik ben sowieso een IMDB-fiel.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
I know, maar in het algemeen. Ik vind dat zo leuk van IMDB!
Ik zat in in mijn goeie goed in een Arriva-bus op weg naar een sterrenrestaurant. Maar dat haalt het niet bij jouw avonturen.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
thx (jij ook bluez)
Ik vond persoonlijk het dames deel uit het verhaal schokkender dan het politie deelmaarjah, de avond was echt een opeenstapeling van bizarre wtf momenten
![]()
Wat hebben jullie van het weekend gedaan?
je hebt de "volg topic" knop nog niet ontdekt?quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Duderella het volgende:
Ik zat in in mijn goeie goed in een Arriva-bus op weg naar een sterrenrestaurant. Maar dat haalt het niet bij jouw avonturen.
Kende ik niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een IMDB-fiel.![]()
Wissel dat af met keuzes van http://www.nrc.nl/film/
Ik laat het volledig aan Arty over hier. Die sleept vanalles aan films ons hol binnen. Ik ga liever úit film kijken, maar als we eenmaal thuis zitten te kijken, vind ik het vaak wel weer erg leuk. Maar zo mooi consequent als jullie, kijken wij niet! Arty nog wel eens in zijn up. Maar die is helemaal film-minded.quote:Daar hebben we nu dus nog Mr. Nobody op de plank van liggen.
Jaquote:Op maandag 7 juni 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet je bij Arriva nog zo'n ouderwetsig papieren strippenkaart af laten stempelen?
Klaar?quote:
NRC is mijn favo.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:28 schreef Duderella het volgende:
Ik laat het volledig aan Arty over hier. Die sleept vanalles aan films ons hol binnen. Ik ga liever úit film kijken, maar als we eenmaal thuis zitten te kijken, vind ik het vaak wel weer erg leuk. Maar zo mooi consequent als jullie, kijken wij niet! Arty nog wel eens in zijn up. Maar die is helemaal film-minded.
De lunch was goed!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NRC is mijn favo.
Maar doehoet, wat was de lunch bij de koriander?? Gewoon het menu maar dan wat kleinere porties??
Waarom vond je dit een vreemde setting?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:38 schreef Duderella het volgende:
De lunch was goed!
Ik zou even naar het dinermenu moeten kijken om te zien of het daarvan was afgeleid. Ik vermoed van wel, omdat ik ook vermoed dat ze pas sinds deze actie lunches doen. Ze willen er wel mee doorgaan.
Het is een vrij traditioneel restaurant. Geen grote klappers of verbazingwekkende smaaksensaties. Maar alles erg goed verzorgd en ook echt lekker. We hadden vier gangen en één amuse. En zelf nog koffie & chocolade na genomen. Daarnaast wijn&water en we rekenden zo'n 120 af geloof ik.
We waren er in een nogal vreemde setting, omdat we met nog twee andere tafels aan de lunch zaten in de tuin. Ik heb geen idee hoe het er hier 's avonds is met een bomvol restaurant. Nu was de bediening in elk geval attent en niet te formeel.
Wat wel grappig is, is dat Koriander in een vrij onooglijk (buitenkant) pand zit en je aanvankelijk werkelijk niet vermoedt dat hier een ster-restaurant zit. Daar lopen ze overigens ook nergens mee te koop. Het lijkt wel of ze het juist niet chique vinden.
Prima restaurant, maar goed zo, voor een keer fijn lunchen. Als ik het vergelijk met Aduard (maar dat is eigenlijk niet eerlijk, want dat was diner), dan zou ik díe ster meer verdiend vinden.
sterren restaurant is echt vet lekker, volgende keer ruilen? dan mag jij 17 jarige dronken mennekes mee sjouwenquote:Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zat in in mijn goeie goed in een Arriva-bus op weg naar een sterrenrestaurant. Maar dat haalt het niet bij jouw avonturen.
Ja dat is door de hele setting in zo'n durp en in zo'n mooie stulp al meteen indrukwekender.quote:
Omdat er verder niemand was behalve de drie lunch-tafels. Het is duidelijk een etablissement dat is ingesteld op diners (en misschien is dat ook onvermijdelijk als je in het niet zo mondaine Drachten zit).quote:Op maandag 7 juni 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom vond je dit een vreemde setting?
Oh en ik moet zo naar bed
Oh ja! Ik denk dat we daar iets van meenemen als we eens een meet bij jullie hebben in een najaar! Was Brouwerskolkje dat moleculaire bolwerk?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:52 schreef golfer het volgende:
Trouwens Dude. Als jullie nou een keer bij ons in de buurt een hapje willen doen dan raad ik je
de bokkendoorns 2 sterren(10 minuten van ons vandaan)
of
Brouwerskolkje 2 sterren (ook 10 minuten)
of
de vrienden van Jacob 1 ster (ca. 15 minuten)
of
Chapeau 1 ster (ca. 3 minuten van ons huis) aan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 01:01 schreef Duderella het volgende:
Oh ja! Ik denk dat we daar iets van meenemen als we eens een meet bij jullie hebben in een najaar! Was Brouwerskolkje dat moleculaire bolwerk?
Ik sjouw liever met 17-jarige mennekes dan dat ik een sterrenrestaurant opeet.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
sterren restaurant is echt vet lekker, volgende keer ruilen? dan mag jij 17 jarige dronken mennekes mee sjouwenga ik lekker uitgebreid dinneren
![]()
wat hebbie gegeten?
Was gaaf toch, maar jullie waren er ook wel weer klaar mee?quote:
Was gaaf.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
Was gaaf toch, maar jullie waren er ook wel weer klaar mee?
Zeg je: een keer doen? Of: ja nu weten we dat wel.
Ik ben zelf dat moleculaire een bitje zat eigenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Was gaaf.
Voor jullie zeg ik: een keer doen.(en meemaken)
Na 2x zelf gedaan zeg ik: ja, nu weten we het wel.
Hoe blasé kan je worden.
Moshik gaat veel verder ermee dan onze Sjonnie.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben zelf dat moleculaire een bitje zat eigenlijkvandaar dat ik het vroeg. Ik vond het de laatste keer bij de Librije ook al wat storend, dat de koude rook weer ergens vanaf droop (terwijl die het niet eens erg ver doorvoeren). Ga ik me dan niet enorm ergeren bij het Kolkje? Of zou het consequente ervan me dan juist weer verrassen?
najaquote:Op maandag 7 juni 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik sjouw liever met 17-jarige mennekes dan dat ik een sterrenrestaurant opeet.Of is dat de nieuwe variant op de 'Kapsalon'?
Mjaaa, dat is ook een beetje onze afweging. Het lijkt me ook heel leuk om een keer voor de full monty te gaan. Anderzijds staat het wat tegen.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Moshik gaat veel verder ermee dan onze Sjonnie.
Moshik is meer van El Bullie gedoe.
Alles moleculair.
Leuk om een keer of 2 mee te maken, zo'n show, maar op den duur wil ik gewoon puur en eerlijk de ingrediënten kunnen zien en niet steeds op het verkeerde been gezet worden met uiterlijkheden die anders smaken dan ze er uit zien.
Diningcity-actie zekere weer?quote:Op maandag 7 juni 2010 01:19 schreef Duderella het volgende:
Oh en bedenk ik me nu: dit was onze eerste kennismaking met zoiets als die "sterrenweek" en ik zou het toch niet zo snel weer doen. Het is vast voor veel mensen een prima kennismaking met dit soort restaurants, maar het voelt toch wel erg anders dan zelf een datum reserveren en de kaart opslaan en weten dat je een unieke gast bent. Het zal vast misperceptie zijn, maar er leek iets mechanisch te zitten in de manier waarop alles werd uitgeserveerd. Of zou dat mijn projectie zijn?
Nee dit was een louter-sterren-restaurant-actie-van-BMW.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Diningcity-actie zekere weer?
Foute bedoeling.
Nooit meer aan mee doen.
Het Kruidvat heeft tegenwoordig ook al restaurantbonnen. (echt waar!)
Nog even je kan via de Aldi ergens met korting eten.
Enfin.
Deze snob gaat gewoon even slapen en straks weer werken.
Lekker slapen DEquote:Op maandag 7 juni 2010 01:36 schreef DarkElf het volgende:
zo toch maar eens slapen. Heb lekker liggen lezen
ja nog even wat mail lezen en dan zo slapen. Jij bent ook laat wakker nog trouwensquote:
Té laat. Ik heb morgen een zware nakijk-dag.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja nog even wat mail lezen en dan zo slapen. Jij bent ook laat wakker nog trouwens
Der is hier geen hol te beleven en dat noem jij hardquote:Op maandag 7 juni 2010 07:25 schreef cybermans het volgende:
wat gaan jullie aso hard.... was het soms k*t weer bij jullie?
enne goede morgen
ik heb om 13 uur een presentaite van een ander vak dus helaasquote:Op maandag 7 juni 2010 07:30 schreef cybermans het volgende:
[..]
straks inleveren die shizzle en dan lekker gaan slaaaaaaaapen
zou ik ook doorheen slapenquote:Op maandag 7 juni 2010 07:35 schreef Laydina het volgende:
Kan je van nu tot 12 uur ofzo niet nog even pitten?
ik alleen wanneer ik echt helemaal gaar was en te laat naar bed was gegaanquote:Op maandag 7 juni 2010 07:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Doorheen slapen? als in.. de wekker?
Daar heb ik zelden tot nooit last van gehad gelukkig
De afleveringn van Masterchef Professional kun je downloaden uit zogenaamde nieuwsgroepen. Ik mag daar verder niets over zeggen want dan krijg ik weer een note voor warez-geouwehoer of zoquote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik weet niet wat je bedoelt?
nou, weer poging tot slapen, veel te warm hier.
ik sla google er nog wel eens op naquote:Op maandag 7 juni 2010 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De afleveringn van Masterchef Professional kun je downloaden uit zogenaamde nieuwsgroepen. Ik mag daar verder niets over zeggen want dan krijg ik weer een note voor warez-geouwehoer of zoiets uit het verleden met een overijverige mod
Dus die lig ik nu relaxed op de bank liggend via een mediacenter op mijn TV te kijken
De film die wij hebben gekeken gisteravond zat vannacht ook nog op mijn netvliesquote:Op maandag 7 juni 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
Gisteravond filmpje gekeken. Knowing.
Niet doen als je nog wilt slapen
quote:
Normaal gesproken nooit, maar dit was net ff teveel impact qua psychologiequote:Op maandag 7 juni 2010 08:59 schreef Laydina het volgende:
Hebben jullie daar last van? Dat je daarna niet meer kan slapen of dergelijke?
Gister Hide and Seek gekeken.. begon wat saai en rustig, maar de plotwending dat het daadwerkelijk ook een thriller werd was wel goed
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Normaal gesproken nooit, maar dit was net ff teveel impact qua psychologie
Welke mediacenter heb jij? Ik wil ook zo'n ding namelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De afleveringn van Masterchef Professional kun je downloaden uit zogenaamde nieuwsgroepen. Ik mag daar verder niets over zeggen want dan krijg ik weer een note voor warez-geouwehoer of zoiets uit het verleden met een overijverige mod
Dus die lig ik nu relaxed op de bank liggend via een mediacenter op mijn TV te kijken
Had je dat nog niet door dan?quote:
we laten het alleen 'in het echie' niet zien, maar eigenlijk zijn we allemaal een emotioneel wrakquote:Op maandag 7 juni 2010 09:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jewel, maar het blijft me verbazen hoe
Dus laten jullie dat hier maar wel merken .. daar heb ik toch niks aanquote:Op maandag 7 juni 2010 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
we laten het alleen 'in het echie' niet zien, maar eigenlijk zijn we allemaal een emotioneel wrak
dan leer je ons kennen tochquote:Op maandag 7 juni 2010 09:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dus laten jullie dat hier maar wel merken .. daar heb ik toch niks aan
als je eenmaal weg bent ja, maar na zo'n film val ik niet gauw in slaap.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:30 schreef borisz het volgende:
Ik heb er snachts nooit last van, als ik eenmaal weg ben word ik de volgende ochtend gewoon wakker
Maar heb je er tijdens/na de film dan nog wel je overdenkingen bij of dat je dus er kwaad om kan worden of dergelijke?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:30 schreef borisz het volgende:
Ik heb er snachts nooit last van, als ik eenmaal weg ben word ik de volgende ochtend gewoon wakker
Denk nog wel soms nog wel over na. Maar kwaad of andere emoties van als Henk nu niet Anja had verlaten voor Ingrid wat zou er dan gebeuren ben ik eigenlijk weinig mee bezig.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar heb je er tijdens/na de film dan nog wel je overdenkingen bij of dat je dus er kwaad om kan worden of dergelijke?
Zegt me niks, zal eens ff kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef TAV74 het volgende:
Dat zijn ook precies het type films waar ik van wakker kan liggen.
Overigens van een heel andere orde maar ook mooi, maar hebben jullie Sling Blade gezien?
Hoe kan je je bemoeien met een documentaire?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik een documentaire zie waarbij gevangen zomaar worden geslagen, verkracht of zelfs vermoord door zgn bewakers, of als politie of militairen op iemand inslaan en diegene op de grond ligt nog een paar trappen extra geven..... dan spring ik uit mn vel.
als ik dat zie dan kan ik mezelf niet op de achtergrond houden, en ga ik me ermee bemoeien, ook al is dat gevaarlijk. ik kan dat gewoon niet aanzien.
ik ook, maar ik heb nu een baby die me zo'n 3 uur per nacht wakker houdt en dat geeft pieker-tijdquote:Op maandag 7 juni 2010 09:30 schreef borisz het volgende:
ik bedoel als ik het in het echt zie. bij documentaires zet ik de tv gelijk uit of word heel boos. ik zag een keer 's avonds al wachtende op een bus op Leiden Centraal buiten 2 NS mensen die een dronken man in bedwang hielden, die helemaal niks meer kon. hij zat op een bankje, kon zich amper bewegen en toen hij zich een beetje bewoog (zonder bedoeling maar omdat ie bezopen was) trapten de NS mannen in zijn buik om hem weer te laten zitten. toen ben ik echt ontstoken in woede; wat ik allemaal precies heb uitgekraamd weet ik niet, maar het hielp wel. ik moest wel een uur wachten op de volgende bus maar dat gaf niks. ik kan er zo niet tegenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoe kan je je bemoeien met een documentaire?![]()
Maar men.. die emoties ken ik echt niet..
heb ik gemist... een mooie IT-ster?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef cybermans het volgende:zelfde mooie meid zit weer schuin tegenover me
nee, eentje die net als mij gebruik maakt van zon metalen ding op wielen dat je van a naar b brengt ( als je geluk hebt)quote:Op maandag 7 juni 2010 09:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik gemist... een mooie IT-ster?
Een rollator?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee, eentje die net als mij gebruik maakt van zon metalen ding op wielen dat je van a naar b brengt ( als je geluk hebt)
Dan gebeurd het in het echt.. dat is ook even wat andersquote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel als ik het in het echt zie. bij documentaires zet ik de tv gelijk uit of word heel boos. ik zag een keer 's avonds al wachtende op een bus op Leiden Centraal buiten 2 NS mensen die een dronken man in bedwang hielden, die helemaal niks meer kon. hij zat op een bankje, kon zich amper bewegen en toen hij zich een beetje bewoog (zonder bedoeling maar omdat ie bezopen was) trapten de NS mannen in zijn buik om hem weer te laten zitten. toen ben ik echt ontstoken in woede; wat ik allemaal precies heb uitgekraamd weet ik niet, maar het hielp wel. ik moest wel een uur wachten op de volgende bus maar dat gaf niks. ik kan er zo niet tegen
Het gaat niet perse om het verhaal en de afloop waar je over nadenkt, maar juist om de gevoelens en de gedachtes die het bij me oproept. Gaat dan dus vooral om dingen als "wat als het mij zou overkomen", "hoe is het mogelijk dat mensen elkaar dit aan kunnen doen" etc etc.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar heb je er tijdens/na de film dan nog wel je overdenkingen bij of dat je dus er kwaad om kan worden of dergelijke?
Een omgebouwde XBOX Classicquote:Op maandag 7 juni 2010 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke mediacenter heb jij? Ik wil ook zo'n ding namelijk
Je denkt er nooit over hoe het zou zijn om dergelijke krachten te hebben?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om het verhaal en de afloop waar je over nadenkt, maar juist om de gevoelens en de gedachtes die het bij me oproept. Gaat dan dus vooral om dingen als "wat als het mij zou overkomen", "hoe is het mogelijk dat mensen elkaar dit aan kunnen doen" etc etc.
(ik heb het dan dus wel over realistische films, niet over X-men)
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om het verhaal en de afloop waar je over nadenkt, maar juist om de gevoelens en de gedachtes die het bij me oproept. Gaat dan dus vooral om dingen als "wat als het mij zou overkomen", "hoe is het mogelijk dat mensen elkaar dit aan kunnen doen" etc etc.
(ik heb het dan dus wel over realistische films, niet over X-men)
Ik weet niet waar ik zo'n xbox kan laten ombouwen.. heb er namelijk ook nog 1 staanquote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een omgebouwde XBOX ClassicEUR 75 + 300 kopieeen van spelletjes
illegale!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een omgebouwde XBOX ClassicEUR 75 + 300 kopieeen van spelletjes
Je zit hoe dan ook behoorlijk anders in elkaar dan ik, maar daar was ik al langer achterquote:Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je denkt er nooit over hoe het zou zijn om dergelijke krachten te hebben?![]()
Ik probeer te begrijpen wat je bedoelt. Het besef dat mensen dat hebben enzo dat heb ik wel. Maar bij het dikgedrukte stopt het al bij mij
heftig.. ja dat hoor je wel eens vaker dat mensen dat hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:16 schreef TAV74 het volgende:
Je zit hoe dan ook behoorlijk anders in elkaar dan ik, maar daar was ik al langer achter![]()
Ik ben sowieso extreem, ik voel de "pijn" van anderen vaak echt bijna letterlijk, niet altijd een handige eigenschap.
dat roept om foto'squote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef cybermans het volgende:zelfde mooie meid zit weer schuin tegenover me
ik ook. voordeel is wel dat ik ook geluk voel als mensen gelukkig zijn, maar liever had ik het ook niet. ik maak gauw problemen van anderen mijn probleem en blijf twisten tot het voor die ander is opgelost.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
heftig.. ja dat hoor je wel eens vaker dat mensen dat hebben.
lijkt me moeilijk.. in een tram/bus/trein even een foto maken van een reiziger schuin tegenover je en dan uitleggenquote:
Net doen of je smst en dan last hebt van het licht.. dus dat je hem dan wat omhoog moet houden.. geen probleem hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt me moeilijk.. in een tram/bus/trein even een foto maken van een reiziger schuin tegenover je en dan uitleggen
En die meid denkt: "Waarom kijkt die cybergast alleen naar me en zegt hij niks?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef cybermans het volgende:
zelfde mooie meid zit weer schuin tegenover me
en dan hoor je "KLIK" en flitst ie in haar gezicht... en dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Net doen of je smst en dan last hebt van het licht.. dus dat je hem dan wat omhoog moet houden.. geen probleem hoor
dat is ongemakkelijk ja. als iemand naar je blijft kijken,maar niks zegt.. *ril*quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die meid denkt: "Waarom kijkt die cybergast alleen naar me en zegt hij niks?"
Jij bent een mooi meisje: word je vaak vriendelijk (dus niet: 'hey chickie, how much?') aangesproken door kerels?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is ongemakkelijk ja. als iemand naar je blijft kijken,maar niks zegt.. *ril*
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dan hoor je "KLIK" en flitst ie in haar gezicht... en dan?
dan moet je tegen haar praten he.. desnoods over het weerquote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die meid denkt: "Waarom kijkt die cybergast alleen naar me en zegt hij niks?"
haha ja, flits krijg ik nog wel uit maar ook al staat het geluid uit bij mij, foto's maken hoor je helaas altijdquote:
Dat ook nog eensquote:Op maandag 7 juni 2010 10:34 schreef Stereotomy het volgende:
En dan nog: niet geschoten is altijd mis. Heb altijd spijt als ik iemand *niet* aanspreek, en nooit spijt gehad dat ik iemand wel heb aangesproken.
Behalve misschien mijn eerste ex, maar dat was ook een heks. Had ik die maar nooit aangesproken.
Dan heb jij een rare telefoonquote:Op maandag 7 juni 2010 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ja, flits krijg ik nog wel uit maar ook al staat het geluid uit bij mij, foto's maken hoor je helaas altijd![]()
jammer want ik hou ervan om zomaar mensen te fotograferen die iets aparts hebben. ja ik ben gek
Da's waar, maar ik zoek dysfunctionele mensen op.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat ook nog eens
uh steer.. tussen aanspreken en het je vriendin laten zijn zitten nog wel wat stapjes waar je het in had af kunnen breken
how much?? nou mag ik niet hopen. zo vreselijk loop ik er niet bij hoor op straatquote:Op maandag 7 juni 2010 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent een mooi meisje: word je vaak vriendelijk (dus niet: 'hey chickie, how much?') aangesproken door kerels?
En mij had je al afgewezen.. tja dan blijft er weinig over.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik zoek dysfunctionele mensen op.
om ze te kunnen 'helpen' ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik zoek dysfunctionele mensen op.
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
En mij had je al afgewezen.. tja dan blijft er weinig over.
Da's nog wel aardig dat je ze vriendelijk duidelijk maakt niets in ze te zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
how much?? nou mag ik niet hopen. zo vreselijk loop ik er niet bij hoor op straat![]()
wat ik op mn werk merk is dat sommige bezoekers of monteurs verlegen worden en dan tegen een collega van me gaan zeggen dat ze mij leuk vindensommige bezoekers sturen me een mailtje achteraf om subtiel te vragen of ik bv een golfclinic ofzo met ze wil doen..
-knip-
Steer is te lang bij haar gebleven.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
om ze te kunnen 'helpen' ofzo?
in wat voor opzicht was je vriendin een heks? en hoe lang ben je met haar gebleven?
Ik fixte graag mensen, heb ik nu gelukkig minder.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
om ze te kunnen 'helpen' ofzo?
Heel veel leugens en bedrog. Met name over hoe ze was en is. Ze deed net alsof ze heel populair was, maar op een schoolfeest kwam ik er dus achter dat ze een beetje bij de kneusjes hoorde. Op zich niet erg, maar dan moet je niet doen alsof je erg populair bent. En nog wel een paar andere dingen. Denk dat ik wel anders met relaties zou zijn omgegaan als dat niet mijn eerste serieuze relatie was geweest (van een jaar) maar ach.quote:in wat voor opzicht was je vriendin een heks? en hoe lang ben je met haar gebleven?
Ik vind het eigenlijk al knap dat je blijkbaar zo expliciet en pro-actief durft te zijn dat je een formele afwijzing krijgt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's nog wel aardig dat je ze vriendelijk duidelijk maakt niets in ze te zien.Bij afwijzingen gaat het me doorgaans ook niet zozeer om de inhoud maar op de manier waarop. Een nee is toch nee.
ja dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al knap dat je blijkbaar zo expliciet en pro-actief durft te zijn dat je een formele afwijzing krijgt.
Goed bezigquote:
goedzo! je pakt het zo weer op, dat blijkt welquote:
voel je je wel al beter? Vorige week was niet je week toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
goedzo! je pakt het zo weer op, dat blijkt wel
ik ga woensdag weer denk ik. beetje hectisch nu, en ben al zo druk in m'n hoofdzaterdag alweer vergeten een kaartje voor de trein te kopen, vorige week ook!
Ik ook nietquote:Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik zo'n xbox kan laten ombouwen.. heb er namelijk ook nog 1 staan
Like I give a shitquote:
Heeft ook te maken dat ik mijn intuïtie niet vertrouw: in het verleden achteraf wel vaker van vriendinnen gehoord gekregen dat ze me wel zagen zitten, maar dat ze niet 100% zeker wisten of ik hen wel leuk vond. Ik had zoiets van:quote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al knap dat je blijkbaar zo expliciet en pro-actief durft te zijn dat je een formele afwijzing krijgt.
een ontzettend onzeker meisje dus, misschien dat ze bang was dat jij haar niks vond als ze zou zeggen dat ze bij de 'kneusjes' zou horen. Iquote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heel veel leugens en bedrog. Met name over hoe ze was en is. Ze deed net alsof ze heel populair was, maar op een schoolfeest kwam ik er dus achter dat ze een beetje bij de kneusjes hoorde. Op zich niet erg, maar dan moet je niet doen alsof je erg populair bent. En nog wal een paar andere dingen. Denk dat ik wel anders met relaties zou zijn omgegaan als dat niet mijn eerste serieuze relatie was geweest (van een jaar) maar ach.Is gebeurd.
hehe, goed voor je kuitenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
ik dacht, ik ga lekker in t bos lopen. Hadden ze op een deel van de paden vers zand gelegd. Das ploeteren dan
dat is balen he, borsten vallen als eerst af.. maar ja, das ook alleen vet..quote:Op maandag 7 juni 2010 10:59 schreef LieLie het volgende:
oh en dames afvallers, volgens mij begint mijn cupmaat zich eerder aan te passen dan mijn broekmaat :|
gek? meiden moeten dat toch wel doorhebben als iemand verlegen naar ze staart en niet zo veel durft te zeggen? of ga je juist heel veel praten als je iemand leuk vind?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft ook te maken dat ik mijn intuïtie niet vertrouw: in het verleden achteraf wel vaker van vriendinnen gehoord gekregen dat ze me wel zagen zitten, maar dat ze niet 100% zeker wisten of ik hen wel leuk vond. Ik had zoiets van:![]()
ben zó duidelijk naar je toe geweest! En zij:
![]()
echt niet.
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:59 schreef LieLie het volgende:
oh en dames afvallers, volgens mij begint mijn cupmaat zich eerder aan te passen dan mijn broekmaat :|
oh das jammer idd.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:59 schreef LieLie het volgende:
hoezo viel het tegen? kreeg je gauw pijn of moe?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik ga eens zien of ik na werktijd kan gaan zwemmen. Vorige week voor het eerst in tijden weer gedaan en dat viel me vies tegen
Of ze zeggen dat zodat ze zelf niet al te grote afknapper maken in die zin. Zoiets zeg maar..quote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gek? meiden moeten dat toch wel doorhebben als iemand verlegen naar ze staart en niet zo veel durft te zeggen? of ga je juist heel veel praten als je iemand leuk vind?
ja, gaat beterquote:Op maandag 7 juni 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voel je je wel al beter? Vorige week was niet je week toch?
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gek? meiden moeten dat toch wel doorhebben als iemand verlegen naar ze staart en niet zo veel durft te zeggen? of ga je juist heel veel praten als je iemand leuk vind?
voor en na foto's!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef Laydina het volgende:
[..]stom he!!
Die van mij zien er niet meer uit zoals ze eruit zagen
hmm zou toch leuk moeten zijn, (eerst) als vrienden omgaan om te kijken of diegene echt leuk isquote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga te vriendschappelijk met iemand om als ik haar leuk vind, zodat ze denkt dat ik gewoon vrienden wil zijn.
Aaah... de stipjes methode....quote:Op maandag 7 juni 2010 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm zou toch leuk moeten zijn, (eerst) als vrienden omgaan om te kijken of diegene echt leuk is![]()
weet je ook gelijk of het een heks isen dan na een tijdje vragen of zij een etentje wil met zn 2-tjes.. dan moet ze het wel doorhebben
Zat toevallig gisteravond nog daaraan te denke.n Even foto's vergelijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor en na foto's!![]()
neuh... na het afvallen ingedeukt of iets?
Ze kwam er toch wel achter? na die 2x eten.. dat jij haar leuk vodn en zij jou alleen vriendschappelijk? Of wat snap ik niet/quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaah... de stipjes methode....
Na twee etentjes kwam zij erachter dat ik haar leuk-leuk vond en ik erachter dat ze me vriendschappelijk leuk vond.Dat is haar officiële lezing, ik geloof het nog steeds niet helemaal dat je 2x met iemand uit eten gaat en dan nog geen reet door hebt.
Je gaat toch niet relatief kort achter elkaar 2x 'vriendschappelijk' uit eten met iemand die je nauwelijks kentquote:Op maandag 7 juni 2010 11:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze kwam er toch wel achter? na die 2x eten.. dat jij haar leuk vodn en zij jou alleen vriendschappelijk? Of wat snap ik niet/
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:59 schreef LieLie het volgende:
Uh.. ik zou er geen problemen mee hebben hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet relatief kort achter elkaar 2x 'vriendschappelijk' uit eten met iemand die je nauwelijks kent![]()
Of wat snap ik niet.
dat is wel balen ja. heel trots ben ik er nooit op geweest eigenlijk. maar vond het de laatste tijd wel vervelend dat ze zo groot werden. dus in dat opzicht is het niet erg. maar zit er meer op te wachten nog dat ik kleinere broeken aan kanquote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zat toevallig gisteravond nog daaraan te denke.n Even foto's vergelijken
Ze zijn minder stevig, hangen meer, staan verkeerde kant op.. het zijn nu lelijke dingen geworden, terwijl ik er vroeger wel trots op was
dat is jammer, maar toch wel 2 leuke etentjes gehad. en daarna nog vrienden gebleven?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaah... de stipjes methode....
Na twee etentjes kwam zij erachter dat ik haar leuk-leuk vond en ik erachter dat ze me vriendschappelijk leuk vond.Dat is haar officiële lezing, ik geloof het nog steeds niet helemaal dat je 2x met iemand uit eten gaat en dan nog geen reet door hebt.
tjee meid, hoe kan dat nou? je bent nog zo jong en kindloosquote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zat toevallig gisteravond nog daaraan te denke.n Even foto's vergelijken
Ze zijn minder stevig, hangen meer, staan verkeerde kant op.. het zijn nu lelijke dingen geworden, terwijl ik er vroeger wel trots op was
Dat zou ik van mijn heupen ook denkenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is balen he, borsten vallen als eerst af.. maar ja, das ook alleen vet..
Ja, goeie vrienden nu.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is jammer, maar toch wel 2 leuke etentjes gehad. en daarna nog vrienden gebleven?
Zolang ze maar op de juiste manier dan kleiner wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:14 schreef LieLie het volgende:
dat is wel balen ja. heel trots ben ik er nooit op geweest eigenlijk. maar vond het de laatste tijd wel vervelend dat ze zo groot werden. dus in dat opzicht is het niet erg. maar zit er meer op te wachten nog dat ik kleinere broeken aan kan
Ik hoop snel oud te wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee meid, hoe kan dat nou? je bent nog zo jong en kindloos
Vroegah.. das hoelang geleden?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou ik van mijn heupen ook denken
Zwemmen viel tegen als in: ik kwam gewoon niet lekker vooruit - dat je wel echt je best doet om stevig door te zwemmen, maar alsnog veel te traag gaat. En ik kreeg na een baantje of 30 zere armen/schouders. Terwijl ik vroegah 80 baantjes zwom. Nu ben ik met 40 maar gestopt.
geeft niet, rustig opbouwen. het is toch lekker om relaxed baantjes te zwemmen? niks aantrekken van die ongeduldige mensen die je inhalen enzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou ik van mijn heupen ook denken
Zwemmen viel tegen als in: ik kwam gewoon niet lekker vooruit - dat je wel echt je best doet om stevig door te zwemmen, maar alsnog veel te traag gaat. En ik kreeg na een baantje of 30 zere armen/schouders. Terwijl ik vroegah 80 baantjes zwom. Nu ben ik met 40 maar gestopt.
kan ik begrijpen maar leuk dat jullie nog vrienden zijn. tis echt balen als iemand je niet leuk vind die jij wel leuk vind, maar ik vind het altijd knap als 2 mensen elkaar toevallig wel leuk vinden. terwijl dat toch zoveel in de omgeving gebeurt. nu bij mij nogquote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, goeie vrienden nu.Had er wel een paar maandjes flink de pé in eerst.
we zullen zien. maar ik zat wel op E, en nu weer gewoon D. voel ik me toch wat minder breedquote:Op maandag 7 juni 2010 11:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zolang ze maar op de juiste manier dan kleiner worden
Haha ja die broeken zijn belangrijker.
Alleen al voor m'n tieten zou ik graag weer aankomen.. maar laat ik dat maar niet doen.
wat voor cuppie heb je? ik sprong een gat in de lucht toen ik van a naar b gingquote:Op maandag 7 juni 2010 11:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zolang ze maar op de juiste manier dan kleiner worden
Haha ja die broeken zijn belangrijker.
Alleen al voor m'n tieten zou ik graag weer aankomen.. maar laat ik dat maar niet doen.
D =quote:Op maandag 7 juni 2010 11:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
we zullen zien. maar ik zat wel op E, en nu weer gewoon D. voel ik me toch wat minder breed
C = ookquote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, maar aangezien ik nog wel wat kilo's kwijt wil kan het ook nog C worden misschien.
Ik zit officieel op een C , maar het is bijna een B nu.. En voor mijn bouw is dat ten eerste te klein en ten tweede zijn ze an sich gewoon lelijk geworden door gewichtsverliesquote:Op maandag 7 juni 2010 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat voor cuppie heb je? ik sprong een gat in de lucht toen ik van a naar b ging![]()
vergeleken met jullie is het, maar ik heb er nooit last van. kan rennen en springen wat ik wil
hmm wel balen dat dat zo klein is geworden, maar klein en andere kant op hangend? al had er nou een baby aan gelurkt dan had ik het begrepen. maar ik snap niet wat je lichaam heeft gedaan tijdens het afvallenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zit officieel op een C , maar het is bijna een B nu.. En voor mijn bouw is dat ten eerste te klein en ten tweede zijn ze an sich gewoon lelijk geworden door gewichtsverlies
Vet eruit gehaald hequote:Op maandag 7 juni 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm wel balen dat dat zo klein is geworden, maar klein en andere kant op hangend? al had er nou een baby aan gelurkt dan had ik het begrepen. maar ik snap niet wat je lichaam heeft gedaan tijdens het afvallen
ik denk dat als je aankomt het idd weer 'goedkomt', misschien heeft die C maat + bouw altijd bij je gepast en vind je lichaam dat je teveel afvaltquote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vet eruit gehaald heMaar misschien niet netjes rondom en te weinig vel weggehaald.. geen idee
We zullen zien hoe het eindigtquote:Op maandag 7 juni 2010 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat als je aankomt het idd weer 'goedkomt', misschien heeft die C maat + bouw altijd bij je gepast en vind je lichaam dat je teveel afvalt
niets spannends. naast werken ma t/m do vnv tennissen (mits droog), morgen danstraining en woensdag zwemmen.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
We zullen zien hoe het eindigtTis in ieder geval allemaal erg jammer. Hopelijk binnenkort ooit eens de voordelen ervan zien
Ga jij nog wat doen deze week?
Maand of 8,9 denk ik. Ik vind het echt een fijne manier van bewegen, maar je krijgt er akelig gespierde schouders vanquote:
Wanneer ga jij buikschuiven, danquote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
C = ook
minder pijn als je gaat buikschuiven![]()
ik heb je gevonden!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maand of 8,9 denk ik. Ik vind het echt een fijne manier van bewegen, maar je krijgt er akelig gespierde schouders van
1x per jaar tijdens tennisweekend, als ik begeleider ben. dan moet ik ook altijd meedoen met buikschuivenquote:
Dan zal je het toch echt weer even moeten opbouwen.. die 80 haal je vanzelf wel weerquote:Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maand of 8,9 denk ik. Ik vind het echt een fijne manier van bewegen, maar je krijgt er akelig gespierde schouders van
Restaurantweek? beetje overal eten dan ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niets spannends. naast werken ma t/m do vnv tennissen (mits droog), morgen danstraining en woensdag zwemmen.
oja, zaterdag misschien naar Seinpost in Scheveningen (die restaurantweek).
en jij?
er is altijd een lichaamsdeel dat niet afvalt, hoe hard je het ook probeert. dat merkte ik aan een oud klasgenoot (eerder verteld dacht ik) wiens benen maar niet afvielen, maar haar bovenlijf des te meer zodat ze niet meer kloptequote:Op maandag 7 juni 2010 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:ook weer gesport!!
Hier zijn de cupmaten gelukkig nog gewoon in tact, al lever je met de jaren zeker wel wat stevigheid inMaar goed, een goede bh doet wonderen
![]()
![]()
Broekmaten willen hier ook nog niet zo erg, terwijl de kilo's wel ineens weer gaan.. Gelukkig zie ik aan mijn buik ook dat dat zo isNu de bil/benen nog
nog wel plekje vrij in mijn hotelbed ;-)quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Restaurantweek? beetje overal eten dan ofzo?
Rustig weekje dus voor je.
Hier ook redelijk rustig. Donderadg bedrijfsfeest in a'dam en kan nergens blijven pitten. Dus misschien via collega vandaag even kijken of ik op de kazerne daar kan blijven, anders stopt het voor mij (incl enkele andere) om 11 uur savonds
11 uur... ,mooie tijd voor jonge meisjes zoals jijquote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Restaurantweek? beetje overal eten dan ofzo?
Rustig weekje dus voor je.
Hier ook redelijk rustig. Donderadg bedrijfsfeest in a'dam en kan nergens blijven pitten. Dus misschien via collega vandaag even kijken of ik op de kazerne daar kan blijven, anders stopt het voor mij (incl enkele andere) om 11 uur savonds
het gaat bij mij in fasen. Eerst ging mijn buik, toen mijn armen/gezicht, daarna benen/billen en toen een tijdje niets.. Nu begint dat rondje weer opnieuw (hoop ikquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er is altijd een lichaamsdeel dat niet afvalt, hoe hard je het ook probeert. dat merkte ik aan een oud klasgenoot (eerder verteld dacht ik) wiens benen maar niet afvielen, maar haar bovenlijf des te meer zodat ze niet meer klopte![]()
je bent toch nog niet oud?
Volgende keer gaan we samen hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
en eerlijk gezegd in een sterrenrestaurant lijkt het me leuker om met zn 2-en te gaan.
hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef cybermans het volgende:
nog wel plekje vrij in mijn hotelbed ;-)
In ieder geval goed dat je toch nog dergelijke dingen doet. Al is het soms wel wat anders/minder leukquote:Op maandag 7 juni 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
11 uur... ,mooie tijd voor jonge meisjes zoals jij![]()
jammer dat je nergens kan slapen...
restaurantweek doe ik maar 1 restaurant wat je uit kunt kiezen (met een ster). ik heb Seinpost voor zaterdag gereserveerd, maar voor 1 persoon en alhoewel ik er niet zo'n moeite mee heb om dingen alleen te doen word je in een restaurant wel gek aangekeken als je alleen gaat. en eerlijk gezegd in een sterrenrestaurant lijkt het me leuker om met zn 2-en te gaan.
wel lekker als je merkt dat alles afvalt, tochquote:Op maandag 7 juni 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het gaat bij mij in fasen. Eerst ging mijn buik, toen mijn armen/gezicht, daarna benen/billen en toen een tijdje niets.. Nu begint dat rondje weer opnieuw (hoop ik)
Ik ben 30, dus dan beginnen de 1e tekenen van zwaartekracht hier en daar wel in te zetten als je daarnaast wat wisselende gewichten hebt gehad.. (en dat heb ik al mijn hele leven..)
jij ook toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Laydina het volgende:
In ieder geval goed dat je toch nog dergelijke dingen doet. Al is het soms wel wat anders/minder leuk
dan ben ik de enige einzelgangerquote:
Ik heb dat ook, ja. Zelfs met een BMI van <20 had ik nog ronde heupen en billen, en tegen die tijd was mijn bovenlijf echt lelijk aan het worden: pezige nek, erg goed zichtbare ribben, van die nare, uistekende ellebogen, etc. Met een BMI van 22-23 ben ik veel beter in proportie (denk ik). 't Is nu 25 en ik zie nog wel een paar verbeterpuntjesquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er is altijd een lichaamsdeel dat niet afvalt, hoe hard je het ook probeert. dat merkte ik aan een oud klasgenoot (eerder verteld dacht ik) wiens benen maar niet afvielen, maar haar bovenlijf des te meer zodat ze niet meer klopte![]()
je bent toch nog niet oud?
Winkelen doe ik dan ook wel alleen .. slaag ik veel beterquote:Op maandag 7 juni 2010 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan ben ik de enige einzelganger
ik winkel alleen, eet alleen, ga alleen naar de bios.. en ben niet zielig
vind ik ook niet mooi, van die spieren wat net aders lijken. en idd kun je beter een bmi hebben waarbij je lichaam goed in proportie is. uitstekende ribben zijn eng, je krijgt er gauw plekken van, gaat krabben enzo. goed dat je er niet meer hetzelfde uitziet als mijn oud-klasgenootquote:Op maandag 7 juni 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, ja. Zelfs met een BMI van <20 had ik nog ronde heupen en billen, en tegen die tijd was mijn bovenlijf echt lelijk aan het worden: pezige nek, erg goed zichtbare ribben, van die nare, uistekende ellebogen, etc. Met een BMI van 22-23 ben ik veel beter in proportie (denk ik). 't Is nu 25 en ik zie nog wel een paar verbeterpuntjes
Zoveel spier als op die foto had ik, jaNee, maar je schouderbladen gaan lelijk 'tekenen', niet zo mooi bij hemdjes/jurkjes.
ga je alleen?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
11 uur... ,mooie tijd voor jonge meisjes zoals jij![]()
jammer dat je nergens kan slapen...
restaurantweek doe ik maar 1 restaurant wat je uit kunt kiezen (met een ster). ik heb Seinpost voor zaterdag gereserveerd, maar voor 1 persoon en alhoewel ik er niet zo'n moeite mee heb om dingen alleen te doen word je in een restaurant wel gek aangekeken als je alleen gaat. en eerlijk gezegd in een sterrenrestaurant lijkt het me leuker om met zn 2-en te gaan.
misschien ik twijfel nog. of ik neem een tijdschrift mee en fototoestel en ga lezen en fokken ondertussen met jullie, of ik ga niet.quote:
Vind ik ook! Ik ben zo'n figuur die zich dan totaal ongemakkelijk voelt.quote:
mensen hebben medelijden met je en gaan fluisteren met hun partner. of ik misschien net gedumpt ben en alleen ga etenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ik ben zo'n figuur die zich dan totaal ongemakkelijk voelt.
Liever niet eigenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel lekker als je merkt dat alles afvalt, toch![]()
en toen weer bijgekomen neem ik aan en nu wil je hetzelde ritueeltje?
30 is niet oud nee, gebreken hoor je nog niet te krijgen (kaal, rimpels, slappe huid)
Of grijsquote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijkMaar goed, lang verhaal.. Ik ga nu voor duurzaam hoop ik.
Er zijn mensen die op hun 25e al kaal worden.. soms heeft leeftijd daar niet veel invloed op.
help! zeg niet van die enge dingenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Er zijn mensen die op hun 25e al kaal worden.. soms heeft leeftijd daar niet veel invloed op.
Kans dat ik kaal word is wel redelijk aanwezig. MIjn inhammen zijn al grootquote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijkMaar goed, lang verhaal.. Ik ga nu voor duurzaam hoop ik.
Mijn zus is 37 en heeft ook behoorlijk wat grijze haren...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of grijs
Mijn Meneer is 33 en die heeft er al heel wat! Is grotendeels genetisch bepaald, evenals kaalheid
Kaalheid is trouwens een teken van mannelijkheid
Heb jij een BMI van <20 gehadquote:Op maandag 7 juni 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, ja. Zelfs met een BMI van <20 had ik nog ronde heupen en billen,
Na mijn eerste studiejaar zat ik op ~18. Patatdieetquote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij een BMI van <20 gehad
Momenteel zit ik iets boven de 25. Wil naar 22-23 toe idd.
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Na mijn eerste studiejaar zat ik op ~18. PatatdieetEcht een aanrader
met een patatdieet op -18quote:Op maandag 7 juni 2010 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Na mijn eerste studiejaar zat ik op ~18. PatatdieetEcht een aanrader
Ik ook.. en dat is echt niet mooi!!quote:
gaat lekker. op de helft! hoeveel kg moet je afvallen voor 1 bmi?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook.. en dat is echt niet mooi!!![]()
Ik wil op 24/25 komen. Dat is dun genoeg voor mij. Ik zit nu al op 27Dus ga de goede kant op!! (kom van 29)
Jij ook al.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook.. en dat is echt niet mooi!!![]()
Ik wil op 23/24 komen. Dat is dun genoeg voor mij. Ik zit nu al op 26Dus ga de goede kant op!! (kom van 28)
Hangt van je lengte af.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat lekker. op de helft! hoeveel kg moet je afvallen voor 1 bmi?
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij een BMI van <20 gehad
Momenteel zit ik iets boven de 25. Wil naar 22-23 toe idd.
ooh ok. 18,5 is ondergewicht zie ik. gelukkig zit ik erboven (maakte me ook niet druk)quote:
Ja, die kon zo mee doen in Schindlers list toen we elkaar leerden kennen. Maar toen was ik wel ets beter geproportioneerd hoor.. toen zat ik op een gezond bmi alleen aan de onderkant van de schaal. Mijn 'dieptepunt' was toen ik 19 was.. Broodje mager.. volgens mij zat ik zelfs een stukkie onder 20..quote:
Als tiener had ik vrij consequent een BMI van ~21 (vrij actief). Toen ging ik op kamers; in het eerste jaar zat ik in m'n uppie en had ik echt totaal geen benul van koken of gezond eten ofzo. Dus ik ontbeet met zwarte koffie en incidenteel yoghurt, en dan at ik meestal tot het avondeten niks (ik hou niet van ontbijten en ik gruw van boterhammen, tenzij knettervers). en dan ging ik 's avonds niet koken, maar at ik witte bonen in tomatensaus of friet.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
En ongelovelijk hoe je gewicht kan schommelen, he?
Niet echt. Ik eet redelijk normaal, hooguit wat minder koolhydraten bij het avondeten, maar dat komt wel goed uit nu het handbalseizoen ten einde is. Vind het ook wel lekker om niet standaard overal rijst/pasta of aardappels bij te eten.quote:
En vaak maak ik voor jou gewoon wat aardappeldingetjes er bij en je eet brood op je werk en zo..quote:Op maandag 7 juni 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet echt. Ik eet redelijk normaal, hooguit wat minder koolhydraten bij het avondeten, maar dat komt wel goed uit nu het handbalseizoen ten einde is.
Ben nu ook wel zo'n 8 kilo zwaarder.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, die kon zo mee doen in Schindlers list toen we elkaar leerden kennen.
kun je niet de reservering uitbreiden met 1 en iemand meenemen? PdH kan vast welquote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien ik twijfel nog. of ik neem een tijdschrift mee en fototoestel en ga lezen en fokken ondertussen met jullie, of ik ga niet.
Gewoon gaan en genietenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien ik twijfel nog. of ik neem een tijdschrift mee en fototoestel en ga lezen en fokken ondertussen met jullie, of ik ga niet.
Gaan we BMI's vergelijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaan we BMI's vergelijkenIk zit op
Mja, in het kader van gezondheid is het toch wel aan te raden dat eens wat naar beneden toe te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Jojoooooquote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als tiener had ik vrij consequent een BMI van ~21 (vrij actief). Toen ging ik op kamers; in het eerste jaar zat ik in m'n uppie en had ik echt totaal geen benul van koken of gezond eten ofzo. Dus ik ontbeet met zwarte koffie en incidenteel yoghurt, en dan at ik meestal tot het avondeten niks (ik hou niet van ontbijten en ik gruw van boterhammen, tenzij knettervers). en dan ging ik 's avonds niet koken, maar at ik witte bonen in tomatensaus of friet.
't Is in dezelfde periode geweest dat ik last kreeg van spastische darmen
En daarna ging ik in een studentenhuis wonen en daar aten we goed, maar behoorlijk veel&vet. Dus toen steeds mijn BMI in no time tot ~27![]()
Toen met veel sporten afgevallen tot het ongeveer 25 was, en eerste jaar na trouwen 20 kilo aangekomen
Er wordt aan gewerkt as we speak, mr Steerquote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, in het kader van gezondheid is het toch wel aan te raden dat eens wat naar beneden toe te halen.
Hoeveel wil je eraf? kilo of 5?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
Hier 24 ofzo nu
*mompel*
Vanavond maar weer ff rennen...
ik ook op 29quote:Op maandag 7 juni 2010 12:51 schreef Laydina het volgende:
Nou dan doe ik ook even mee met de BMI dinges:
Ik zat op: 36
En zit nu op; 29
Ik vond je de laatste keer qua bovenlichaam echt bijna richting très mager gaan. Maar als endomorf wil je natuurlijk dat de onderkant ook wat proportioneler wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoeveel wil je eraf? kilo of 5?
Ik wil vooral nog wat vetjes eraf - buik, dijen, billen. BMI maakt me eigenlijk weinig meer uit; twee jaar geleden had ik niet durven dromen van dit gewicht
Nou ja, het valt wel mee, vind ik zelf. Die sport-afvalperiode heeft weinig invloed gehad op mijn metabolisme; ik at gewoon volop chips en dronk plentyquote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jojooooo
Je kookt nu aanmerkelijk beter dan in je eerste jaar op kamers.![]()
Netjesquote:Op maandag 7 juni 2010 12:51 schreef Laydina het volgende:
Nou dan doe ik ook even mee met de BMI dinges:
Ik zat op: 36
En zit nu op; 29
Het meeste heb ik verloren tussen 1 aug en 1 jan. Daarna nog maar iets van 5 kilo ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NetjesHoe lang heb je daarover gedaan
Ik heb echt een hatelijk speklaagje op mijn buik (komt volgens mij ook omdat ik afgelopen winter mijn sportregime wat heb laten verslonzen). Dat moet er echt af, mijn buik&taille is van origine echt mijn beste troefquote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond je de laatste keer qua bovenlichaam echt bijna richting très mager gaan. Maar als endomorf wil je natuurlijk dat de onderkant ook wat proportioneler wordt.
Goed gedaanquote:Op maandag 7 juni 2010 12:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het meeste heb ik verloren tussen 1 aug en 1 jan. Daarna nog maar iets van 5 kilo ofzo.
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaan we BMI's vergelijkenIk zit op
Mag TARA meedoen? Bij wijze van contrast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn buik is ook het enige wat me dwarszit. M'n schouders en bovenarmen zien er goed uit, maar mijn waist-to-hip ratio is 1.02 ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt een hatelijk speklaagje op mijn buik (komt volgens mij ook omdat ik afgelopen winter mijn sportregime wat heb laten verslonzen). Dat moet er echt af, mijn buik&taille is van origine echt mijn beste troef
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag TARA meedoen? Bij wijze van contrast?Brrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Das nog vrij rap zegquote:Op maandag 7 juni 2010 12:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het meeste heb ik verloren tussen 1 aug en 1 jan. Daarna nog maar iets van 5 kilo ofzo.
[..]
Mag TARA meedoen? Bij wijze van contrast?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, 14
Da's toch niet tof meer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Tnx.. maar zo bijzonder is het niet. 2x in de week sporten en het ging eraf. Nu pas zal ik er voor moeten werken.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Goed gedaanKnap hoor
Maar kan me wel voorstellen dat je tieten dat niet heel grappig vonden.
[..]
Mag TARA meedoen? Bij wijze van contrast?Ik zat even uit te rekenen hoeveel ik daarvoor moet afvallen. Gaat me niet lukken vrees ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Gelukkig hou je van lekker eten en andere lekkere dingenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:59 schreef TAV74 het volgende:
Wel duidelijk een CUL topic dit, zit hier wel erg laag met mijn BMI![]()
Ik geloof dat mijn Meneer ook zoiets heeftquote:Op maandag 7 juni 2010 12:59 schreef TAV74 het volgende:
Wel duidelijk een CUL topic dit, zit hier wel erg laag met mijn BMI![]()
[..]
Mag TARA meedoen? Bij wijze van contrast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kook je zo slecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cyber is een beetje gezet.. maar ziet er verder goed uitquote:Op maandag 7 juni 2010 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
serieus?? Dan kleedde dat pak wat je op die foto aan had goed slank af
Ja, ik heb gewoon een snelle stofwisselling en ik sport al mijn hele leven. Het is meer geluk dan wijsheidquote:Op maandag 7 juni 2010 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig hou je van lekker eten en andere lekkere dingenDat maakt een hoop goed
Ja, zo goed dat ik hem die 29 niet had 'gegeven'quote:Op maandag 7 juni 2010 13:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
cyber is een beetje gezet.. maar ziet er verder goed uit
Als ik zie hoeveel kcal cola jij naar binnen tiktquote:Op maandag 7 juni 2010 13:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een snelle stofwisselling en ik sport al mijn hele leven. Het is meer geluk dan wijsheid.
ik ook nietquote:Op maandag 7 juni 2010 13:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, zo goed dat ik hem die 29 niet had 'gegeven'
Dat is puur om op gewicht te blijvenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel kcal cola jij naar binnen tiktzeer veel geluk ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |