Zoals iedereen weet ben ik een politieagent.
Vandaag mocht ik weer in actie komen, het was menens in een volksbuurt.
Ik zag een kleine, dikke autist in een steegje staan, midden in de vuurlinie. Ik gebaarde naar de autist, SCHIET OP!!
Hij deed snel zijn kattenluikje op slot en rende naar me toe. Ik zei dat hij snel weg moest wezen, dus hij ging op zijn driewieler een paar uur rijden, terwijl wij, de politie, bezig waren met het échte werk.
De autist+driewieler kwam weer teurg. Ik stond er natuurlijk nog steeds, met tegenzin vertelde ik wat er aan de hand was. Om die autist jaloers te maken klopte ik een paar keer op mijn kogelvrij vest. Om de autist een prettig gevoel te geven, deed ik alsof ik bang was, zo kon hij in de waanzin leven dat hij sterker was dan de politie.
Hij wou graag naar huis, hij moest namelijk snel naar de WC toe. Ik liet hem snel rennen, maar helaas. Vlak voor zijn deur kon hij het niet meer uithouden. Hij liet snel zijn broek zakken en hij plaste in zijn eigen tuin. Een van de verdachten, die wij in de gaten hielden en wouden inrekenen schoot met zijn pistool op de desbetreffende autist. Recht een kogel door z'n 5cm piemeltje.
Hij moest naar het ziekenhuis, en nu heeft 'ie een vagina ipv een mannelijke plasser.
Hieronder mijn klachten. Tevens samenvatting.
- Stomme autist in de vuurlinie.
- Stomme bontkragen die vuurgevaarljik zijn.
Groetjens
[ Bericht 0% gewijzigd door henrydg op 06-06-2010 22:56:38 ]