vooral over jullie dikke tette en lekkere kontquote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef miss-latina het volgende:
nooit bij nagedacht eigenlijk ;
ik zal wel willen weten waar jongens altijd over praten als meisjes er niet bij zijn.
zou me echt de hele dag laten nemen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
uitleg voor dat?waarom bedoel ik daarmee![]()
ooh op die manierquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
zou me echt de hele dag laten nemen.
dat zij 'n vriendin van me dat ik dat dan maar moest zijn. ik zo; dan word de spiegel rood!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef TheTemperTrap het volgende:
ben je 1 dag een vrouw, blijk je die dag net ongesteld te zijn. GODVERDOmmee!
Haha, ik moest even lachen om je reactie :'Dquote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef OpperTokkie het volgende:
Owja en meten hoe diep ik benDat is toch wel iets dat met de wereld gedeeld moet worden als zijnde man die een dag vrouw is
Mijn kutje is zooo diep
quote:
nah naar de hoeren zou ik niet zo gauw doenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
dat je niet naar de hoeren gaat oid. of een neukertje zoekt! dat had ik eerder gedacht van vrouwen die voor een dag een man zullen zijn
nou, een One-Night stand proberen met een vrouw op zo'n momentquote:Op zondag 6 juni 2010 23:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
nah naar de hoeren zou ik niet zo gauw doen
nee, maar je moet je dan ook vrouw voelen lijkt me, anders pleeg ik zelfmoord!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef Ziemon84 het volgende:
Ik denk alleen niet dat als je eenmaal een vrouw wordt, maar van binnen nog een man bent, je van een warme bak lul kunt genieten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
nee, maar je moet je dan ook vrouw voelen lijkt me, anders pleeg ik zelfmoord!
lesbo sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
Dat is echt lekker om te zien btw!quote:
tong tegen clitquote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Dat is echt lekker om te zien btw!
want ja. plat tegen plat, dat vult geen gat
quote:Op maandag 7 juni 2010 07:35 schreef muisje91 het volgende:
Kleding kopen en schoenen kopen!
Als jongen wordt ik nog al vaak gezien als gay
Als je dat zal doen ben je echt sneu!quote:Op maandag 7 juni 2010 02:19 schreef TheTemperTrap het volgende:
ik zou geheimen van vrouwen doorvertellen aan hun partners. om zo de vrouw kapot te maken!
Haha!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:16 schreef Lort het volgende:
Ik zou voor mijn man gaan koken, gaan stofzuigen en 's avonds mijn man pijpen, zoals elke vrouw dat hoort te doen.
OMG AYCAquote:
ik geef 'r wel gelijk. elke jongvolwassenen/man doet dat toch?quote:
Foei! Met je obscene gedachten.quote:
stfu, óók als hij een vriendin/vrouw heeft...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ik geef 'r wel gelijk. elke jongvolwassenen/man doet dat toch?
tenzij hij een vriendin/vrouw heeft!
Ik zou juist uitgaan om te kijken of vrouwen echt zo makkelijk zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:22 schreef _Loki het volgende:
Seks hebben.
En uit gaan om te kijken of mannen echt zo veel minder aandacht krijgen dan vrouwen.
En eindelijk eens goed kunnen voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |