Als iemand rustig reageert zal die persoon waarschijnlijk aan het fantaseren zijn over buitensex in het weiland.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij vindt dat hij te rustig reageert, wat is dat nou voor argument?
Oké duidelijkquote:
Eerder:quote:
Ja, die Yorkshire Ripper vroeg of hij tijdens een verhoor naar het toilet mocht en toen zei zo'n agent erover: Hij was zo slim om te vragen of hij naar het toilet mocht. En toen zei ik: nou wat slimquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die Yorkshire Ripper vroeg of hij tijdens een verhoor naar het toilet mocht en toen zei zo'n agent erover: Hij was zo slim om te vragen of hij naar het toilet mocht. En toen zei ik: nou wat slim
Als je er een lang weekend bent is het inderdaad te doen, mits je heel veel drank bij je hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zwembad zag er wel heel leuk uit
Ze zijn leuk jaquote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef BlackLining het volgende:
Prachtige sketch van Koefnoen!
Nou, hij was aangehouden terwijl hij in z'n auto zat vanwege een verkeersovertreding maar hij had alle moordwapens nog bij zich. Dus tijdens dat toiletbezoek ging hij eigenlijk niet naar het toilet maar verstopte hij de wapens.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:50 schreef deepart het volgende:
[..]![]()
Als hij het niet had gevraagd konden ze gaan dweilen
Kost me teveel denk ikquote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je er een lang weekend bent is het inderdaad te doen, mits je heel veel drank bij je hebt.
Slaap zequote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef deepart het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.
Het was mij een genoegen om samen met jullie te posten op dit openbare forum.
Wees gegroet vreemdeling
Deepart
Je was een leuke toevoeging!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef deepart het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.
Het was mij een genoegen om samen met jullie te posten op dit openbare forum.
Wees gegroet vreemdeling
Deepart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |