Heb je haar ook weerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef senesta het volgende:
Ik ben altijd te laat met wat ik wil zeggen maar ik doe het toch nog
Iedereen is natuurlijk altijd vrij geweest om te posten waar ze willen. Ik vond het erg gezellig toen iedereen hier was en meepostte, juist vanwege al de verschillende karakters en het feit dat iedereen zich welkom voelde. Maar FOK! is groter dan alleen F&F en ik kan me best voorstellen dat mensen ook eens een rondje FOK! doen![]()
Ik heb ook wel eens een poosje in OUD rondgehangen en in TRU. Maar F&F is toch wel mijn plekje
Heuj, ik dacht... het gaat hier zó langzaam, dat kan nog wel ff voor het slotjequote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Greys, jij vieze ouwe slotjespostster![]()
Hans roept me nog.....
Oh-oh, jij gaat zo niet goed slapenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Greys, jij vieze ouwe slotjespostster![]()
Hans roept me nog.....
Tsssss, k was keisnel dat topic vol aan het posten voor mn TT, dat wist je heus wel jijquote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj, ik dacht... het gaat hier zó langzaam, dat kan nog wel ff voor het slotje![]()
Maar slaap je nou wel straks (eerlijk!!) met die Hans in de boom?
Ik zie je vanavond in je schommelstoeltje op je balkonnetje al heel treurig Stormy weather zingen met 3 dozen tissues naast ke en een blik kattenvoer.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn he.
Zal ik me morgen ziekmelden vanwege vogel in boom????
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj, ik dacht... het gaat hier zó langzaam, dat kan nog wel ff voor het slotje![]()
Maar slaap je nou wel straks (eerlijk!!) met die Hans in de boom?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Maes het volgende:
Ik ben morgen vrij![]()
en dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ook
Ik heb dr een beetje buikpijn vanquote:
had ik het niet eerder verteld?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
En Zwabber dat je zonder me weggaat is al erg genoeg, maar dat je het me nu pas vertelt vind ik schandalig![]()
Tga je doen en met wie???
En wie zorgt dr nu voor Nappie?????
Anderzijds ben ik stiekem wel trots dat ie t kan hoor, omhoog en de boom inquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef Barbaaf het volgende:
Gekke Hansdat hij maar snel weer naar beneden komt
Wat nou fluisteren?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehehe, ik zie ineens voor me, zo'n klein wijffie onder zo'n boom: "Hans! Hans! (trachtend hard te fluisteren natuurlijk) Hans! Kom nou als de sodemieter naar beneden!".
![]()
De buren gaan echt denken...
Ja, ze had hem voor dit geval toch beter "voghel" (op z'n Herman van Veens) kunnen noemen dan Hans.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehehe, ik zie ineens voor me, zo'n klein wijffie onder zo'n boom: "Hans! Hans! (trachtend hard te fluisteren natuurlijk) Hans! Kom nou als de sodemieter naar beneden!".
![]()
De buren gaan echt denken...
Goedquote:
Veel plezier alvast!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had ik het niet eerder verteld?
als het goed is, en ze het niet vergeet en bij d'r vriendje blijft zitten..., gaat m'n zusje Nappie in leven houden
Ik ga samen met mijn moeder, en ben in rome van maandag t/m vrijdag![]()
Heeeel tragisch, op de kale vloer. Maar wel Stormy weather en ook I cover the waterfront en dat soort tearjerkers. Misschien een beetje Hazes erbij.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat nou fluisteren?
Gewoon hard roepen, hij moet me wel horen ja!
En Nok, tis nog veul erger, ik heb niet eens een schommelstoel![]()
![]()
Oh, nou, for what it's worth, ik zal je echt missenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het goed is, en ze het niet vergeet en bij d'r vriendje blijft zitten..., gaat m'n zusje Nappie in leven houden
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze had hem voor dit geval toch beter "voghel" (op z'n Herman van Veens) kunnen noemen dan Hans.
"Hans! Kom uit de boom! Doe niet zo flauw!"
Mn eames staat op het balkon weg te roesten, als ik ga zitten treuren daar dan doe ik dat in stijl jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeel tragisch, op de kale vloer. Maar wel Stormy weather en ook I cover the waterfront en dat soort tearjerkers. Misschien een beetje Hazes erbij.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Soms is het echt zo erg als je in beelden denkt he![]()
"Hans! (voghel was beter geweest ja)Ik ga nu naar bed en gewoon slapen als je niet komt!"
*ziet oh-oh stampend weglopen in een roze ochtendjas met witte slippers met roze bolletjes*
Maak je je daar dan geen zorgen om? Dat ze wel goed voor hem zorgt en niet lomp met hem is en zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel, maar tis beter dan nietsquote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maak je je daar dan geen zorgen om? Dat ze wel goed voor hem zorgt en niet lomp met hem is en zo.
Wat zij zegt!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh als dat zusje Nappie niet goed verzorgt krijgt ze ons op dr dak![]()
Zeg je dat nog ff Zwabje?
Gelukkig kun je dr de hele dag bellen me je high tech foonquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel, maar tis beter dan niets
Ik heb wel een roze badjas, maar ik heb heeeeeelemaaaaaaaaal geeeeeeeeeeeeeeen pantoffelsquote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Zij met die roze pantoffels!
Nee nou dat helpt, dalijk moet ik janken om een vogel, thnx a millionquote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Hans; moederziel alleen hoog in een boom.
Donker, koud, regen, geen eten![]()
Morgenvroeg zodra de zon op is, staat ie op je balkon te gillen denk ik
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Zij met die roze pantoffels!
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb wel een roze badjas, maar ik heb heeeeeelemaaaaaaaaal geeeeeeeeeeeeeeen pantoffels
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nou dat helpt, dalijk moet ik janken om een vogel, thnx a million![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo vermaakt zich iig opperbest daar...vers mannenvlees
Das goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]Lekkerrrrrrrr!
Lekker met Phoebe rommelen
We moeten nog even kaartjes regelen voor vrijdag.
Niet te vroeg in elk geval, want Heer G is pas 's avonds later terug uit Aberdeen dus ik moet uit het werk eerst nog naar huis voor de beestjes. We bellen er morgen wel even over
Egnie?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb wel een roze badjas, maar ik heb heeeeeelemaaaaaaaaal geeeeeeeeeeeeeeen pantoffels
Laat ze nog ff zien!quote:
Oh potver, ik dacht roze met witte bolletjesquote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Wihhit met roze bolletjes, opletten Greys
De énige oplossingquote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr een beetje buikpijn van![]()
Hey, jij hebt vrij, als jij nu es hier Hans komt zitten roepen morgen![]()
![]()
Neem je Fiebs maar mee, kan ze vast wennen.
En dan neem je als Hans dr weer is Sjon ook mee naar huis.
Opgelost, slotje!
Ik weet de login van de emmert niet meerquote:Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Egnie?
Ik ook niet... behalve van die afgetrapte gratis hotelslippers van badstof![]()
En ik had in jouw geval het ook klote gevonden dat ie in die boom was gaan zitten.
Srsly... hoop dat ie morgen weer op je balkon zit te blèren.
[..]
Laat ze nog ff zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |