quote:
Die was echt heel lekker...samen met de Kaapse krieltjesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker en veel te veel gegeten natuurlijk![]()
En hoe was jouw Kameroense kip?
Die kan je bij de Lidl krijgenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Coos het volgende:
Kameroense kip???![]()
Is dat wk al begonnen dan??![]()
Ik heb nog geen bossen peen!
Die achterste, is dat Pietje???quote:
Duh! Hij is recent van de ledenlijst geschrapt en bijgeschreven bij die van een Peruviaanse gevangenisbende.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Hij staat anders niet in m'n laatst toegezonden ledenlijst
Gok dat het ook van die types zijn die een man die om zijn gevoel te bevredigen dagelijks een jurk draagt half dood te trappen. Gewoon omdat dat een mietje is.quote:
Hopelijk is die Polderbaan geruïneerd?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
Heb vanavond dat vliegtuig gezien, hij kwam raar laag over, vond het al zo vreemd, en hoorde pas daarnet dat de motor of het landingsgestel dus in brand stond. Gelukkig kon hij landen op de Polderbaan en is er niemand gewond.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Coos het volgende:
Ja hoor ik heb hem gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik!!!!!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Toverheks het volgende:
ff voordat we anders slecht slapen vannacht, Arjan gaat toch naar het WK.
AMSTERDAM - Arjen Robben gaat toch naar het WK. De hamstringblessure is niet zo ernstig als gedacht. Hij heeft een scheurtje in de spier opgelopen.
Arjen Robben verlaat op krukken de Amsterdam ArenA. Foto: Foto: Leo Vogelzang bv Bondscoach Bert van Marwijk licht zijn besluit toe: "Ik heb besloten voorlopig geen vervangen voor Arjen op te roepen en hem zodoende alle kans te geven om zich tijdig bij onze selectie aan te sluiten. De komende dagen wordt bekeken wanneer Robben zal afreizen naar Zuid-Afrika.
Robben raakte afgelopen zaterdag in het oefenduel met Hongarije geblesseerd. Hij onderging in het Erasmusziekenhuis in Rotterdam diverse onderzoeken. Daaruit bleek dat er een scheurtje in zijn hamstring had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |