Sweet dreams K.-babequote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ook van tussen, half 6 gaat het wekkertje weer, slaap lekker voor straks allemaal
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, je bent een halfuurtje weg en je kunt twee topics verderop weer tvp'en
Snif,quote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ook van tussen, half 6 gaat het wekkertje weer, slaap lekker voor straks allemaal
Nou, dat maakt me vast gelukkigquote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kameraden. Dit topic moet vol te posten zijn. Dan kunnen we weer allemaal gelukkig slapen.
En dan is er weer een volgend topic.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kameraden. Dit topic moet vol te posten zijn. Dan kunnen we weer allemaal gelukkig slapen.
Dat kan ook zonder een vol topic. eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Dat lukt welquote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Zou wel moeten.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten!![]()
[..]
En wie denk je dat die ene is?
kan ik alvast een pré-tvp plaatsen in topic 35, als jij er bent?quote:
Dat effect hebben dames op me: ik moet reageren.quote:
Jawel, maar word er verlegen van.quote:
Hoe bedoel je? De snelheid van topics? Ja, eens, je kunt weinig volgen zo.quote:
Dat is het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |