quote:Op maandag 7 juni 2010 18:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Zo, de knapste man van heel Brabant plaatst hier even een tvp
Godzamme wat een faal van mij zeg. Heb ik gewoon van middag onder tha_rizzo zijn account zitten posten.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Zo, de knapste man van heel Brabant plaatst hier even een tvp
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Godzamme wat een faal van mij zeg. Heb ik gewoon vanmiddag onder tha_rizzo zijn account zitten posten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Godzamme wat een faal van mij zeg. Heb ik gewoon van middag onder tha_rizzo zijn account zitten posten.
What's up?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Ireyon het volgende:
Oh dear.. iemand tips hoe je om moet gaan met het teleurstellen van een behoorlijke groep mensen?
'k Organiseer de introweek voor mijn faculteit en er zijn nogal veel mensen die begeleider willen worden, maar lang niet zoveel plekken als begeleider.. En nu krijg ik dus allemaal mailtjes met huilsmilies erinquote:
Gewoon negerenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Organiseer de introweek voor mijn faculteit en er zijn nogal veel mensen die begeleider willen worden, maar lang niet zoveel plekken als begeleider.. En nu krijg ik dus allemaal mailtjes met huilsmilies erin.
Uitlachen!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Ireyon het volgende:
Oh dear.. iemand tips hoe je om moet gaan met het teleurstellen van een behoorlijke groep mensen?
Je bent toch ondertussen al gewend om hordes met vrouwen teleur te stellen?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Organiseer de introweek voor mijn faculteit en er zijn nogal veel mensen die begeleider willen worden, maar lang niet zoveel plekken als begeleider.. En nu krijg ik dus allemaal mailtjes met huilsmilies erin.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je bent toch ondertussen al gewend om hordes met vrouwen teleur te stellen?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
nee![]()
Vrouwen hebben altijd de neiging om lesbisch te worden als ze met mij zijn geweest.
Dat opent juist nieuwe deuren!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
nee![]()
Vrouwen hebben altijd de neiging om lesbisch te worden als ze met mij zijn geweest.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef teknomist het volgende:
* teknomist is actief aan het relatieplanetten geslagen op zoek naar Vlaamse deerne.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |