Ik heb hier studieboeken te koop die in de studies IBMS (HBO) en Business Economics (WO) gebruikt worden. Ze kunnen ook goed gebruikt worden voor eigen studie, een paar zijn voor dat doel ook aangeschaft. Alle studieboeken zijn in de Engelse taal. Bij meerdere boeken een leuke korting en minder verzendkosten.
Titel (vak) - Auteur - Editie/andere kenmerken (prijzen exclusief verzendkosten!!)
Principles of Marketing - Philip Kotler - 12th Edition - helemaal netjes. Kaft is gebruikt.
Bol.com Prijs 60
Mijn prijs 38
Mathematics for economics and business - Jan Jacques - Fifth Edition - Like new, kaft heeft twee oortjes
Bol.com prijs 66
Mijn prijs 40
Corporate Finance - Berk, Demarzo - Second Edition - Brand new, niet gebruik
Orig prijs 70 euro
Mijn prijs 45 euro
Economics - John Sloman - Sixth edition - Kaft ietswat 'gebruikt' maar de rest van het boek is brand new!
Bol.com Prijs 58 euro
Mijn prijs 38 euro
Essentials of Contemporary Management - Jones n George - Third Edition - kaft heeft oortjes en is in gemarkeerd. Voor de rest ziet het er mooi uit.
Bol.com 51 euro
Mijn prijs 25 euro
Macroeconomics - Blanchard - Fifth Edition - 1e hoofdstuk gemarkeerd (das alles), alles is heel netjes verder
Bol.com prijs 65 euro
Mijn prijs 40 euro
Marketing: Real people, real decisions - Solomon, Marshall, Stuart, Barnes, Mitchell - First European Edition - Like new!
bol.com prijs 51 euro
Mijn prijs 40 euro
Introduction to Financial Accounting - Horngren, Sundem, Eliott, Philbrick - Ninth Edition - Gebruikersporen op kaft en wat oortjes op enkele weinige paginas, de rest is netjes.
Bol.com Prijs 65 euro
Mijn prijs 40 euro
International Business: Competing in the global marketplace - Charles WL Hill - Oortjes op kaft en op enkele pagina. De rest ziet er super uit
Bol.com prijs 67 euro
Mijn prijs 40 euro
Research Methods for business students - Saunders, Lewis, Thornhill - Fourth Edition - Kaft gebruikssporren, de rest is brand new!
Bol.com prijs 60 euro
Mijn prijs 40 euro
Essentials of Management Information Systems - Laudon, & Laudon - Eight Edition - Netjes
Bol.com 53 euro
Mijn prijs 33 euro
Business communication today - Bovee Thill - ninth edition - Water over geweest, bovenkant van boek is lelijk geworden, kan nog wel gebruikt worden.
Originele prijs 50-60
Miin prijs 10 euro
Foundaitions of finance: the logic and practice of financial management - Keown, martin, petty, Scott jr - Sixth Edition - Water over geweest, bovenkant van boek is lelijk geworden, kan nog wel gebruikt worden.
Originele prijs 50-60
Mijn prijs 10 euro
[ Bericht 0% gewijzigd door TheHawk90 op 06-06-2010 22:08:06 ]
One creates reality...