Nee deze zijn het ook niet. Hier kom ik ook elke keer op uitquote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef kvd het volgende:
[..]
wat ik tegen kom op imdb.com is:
Goldberg Variations van J.S. Bach
of
Das Rheingold - Entry of the Gods Into Valhalla van Wagner
Vermoed dat het het eerste muziekstuk is
Zal wel deze of een remix ervan zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:15 schreef MouzurX het volgende:
Liedje met de tekst(vrouwenstem):
I like electro, i like electro, i like electro.. house and techno.
Is idd wel de lyric volgens mij, maar wel een totaal ander liedje.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal wel deze of een remix ervan zijn.
ideetje van mij:quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi,
Ik hoorde gisteravond bij het uit eten op de achtergrond een vrij relaxt nummer, beetje ballad/licht-jazz achtig. Een zinnetje had het over "6 million people", maar op lyrics zoeken word ik niks wijzer van. Ideeën?
Heldin!! Dankjewel!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef kvd het volgende:
[..]
ideetje van mij:
Katie Melua -Nine million bicycles
Tijdje geleden?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef CraniuM het volgende:
Tijdje geleden bij de nos was na de wedstrijd van nl - den een soort van herhaling van de goals en acties van elia, en was een vrolijk zomers nummer op met steeds iets van sunshine, hopelijk weet iemand het
Ik tel 3 miljoen, weet niet welke miljarden jij ziet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef kvd het volgende:
[..]
graag gedaan, je zat er een paar miljard mensen vanaf, vandaar dat je hem niet kon vinden
de vraag:quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik tel 3 miljoen, weet niet welke miljarden jij ziet.
dus 6 miljoen mensen...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi,
Ik hoorde gisteravond bij het uit eten op de achtergrond een vrij relaxt nummer, beetje ballad/licht-jazz achtig. Een zinnetje had het over "6 million people", maar op lyrics zoeken word ik niks wijzer van. Ideeën?
dus 6 miljard mensenquote:There are six billion people in the world
More or less
and it makes me feel quite small
But you're the one I love the most of all
"Veronica komt naar je toe deze zomer!"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:40 schreef korting het volgende:
Ik ziek een liedje, instrumentaal, dat je echt een zomer gevoel geeft. Volgensmij heet het iets met breeze ofzo, maar dat weet ik niet zeker. In de zomer hoor je het ook wel eens op tv als achtergrond tune. Kent iemand die?
Nope, dat is em niet. Er is een lichte beat op de achtergrond en op de voorgrond violen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:50 schreef Sequencial het volgende:
[..]
"Veronica komt naar je toe deze zomer!"![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef korting het volgende:
[..]
Nope, dat is em niet. Er is een lichte beat op de achtergrond en op de voorgrond violen.
Hij zit in DIT filmpje:
Hoe heet dat nummer?
Weet je misschien IETS van de tekst? Ik heb wel een paar ideetjes namelijk....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Maincoon het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet alleen een deuntje.. Dat deuntje lijkt héél sterk op deze vanaf 0.19 ongeveer:
Het is denk ik een nummer uit de jaren 90 en deuntje heeft ook ongeveer hetzelfde geluid, maar ik moet dan denken aan een hawai geluid.
Echt heel lastig denk ik, maar weet iemand het?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Maincoon het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet alleen een deuntje.. Dat deuntje lijkt héél sterk op deze vanaf 0.19 ongeveer:
Het is denk ik een nummer uit de jaren 90 en deuntje heeft ook ongeveer hetzelfde geluid, maar ik moet dan denken aan een hawai geluid.
Echt heel lastig denk ik, maar weet iemand het?
Derrick?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef richbitch het volgende:
Ik zoek een theme song van een serie/film, van een actieserie/film dacht.
Lang............... kort kort
En dan wordt de bass steeds lager... iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |