Je bent echt geweldig; dat is 'm. ;oquote:
je had hem moeten weten, de plain white t's staan zelfs in je onderschrift (of hoe dat ook mag heten)quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef kvd het volgende:
[..]
je had hem moeten weten, de plain white t's staan zelfs in je onderschrift (of hoe dat ook mag heten)
Maar google is geweldig...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef SpaReine het volgende:
Ik zoek het nummer van dit filmpje... Helaas wel een SHAB film dus let op!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek weer eens een nummer..
Vandaag in de sportschool een nummer dat ik al vaker gehoord had daar, ik denk dat het nummer wel een tijdje oud kan zijn (10 jaar ofzo). De stijl doet een beetje denken aan David Tavare - Hot Summer Night. Je hoort een vrouw e.e.a. zingen en het refrein begint met 'po pe pa pa, po pe pa pa, borderline (of iets daarop lijkt).' Iemand enig idee?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Zo nu zoek ik zelf eens een nummertje![]()
Gisteren schoot spontaan echt een minimaal stukje van een liedje door mijn hoofd en eigenlijk verder dan één woordje kwam ik niet. Het is in elk geval het begin van het refrein en de zanger (ja een man,ik denk een donkere man) lijkt iets te zingen in de trant van : The grammaforce (kan ook iets met ground ofzo zijn), en dan volgens mij iets van glad to have it, en dan herhaalt het weer 1 á 2 keer. Ik weet dat Grammaforce niets is maar zo klinkt het zeg maar in mijn hoofd, het nummer is vrolijk/redelijk snel althans het tempo wat ik me kan herinneren Genre vind ik lastig te bepalen ik denk een beetje aan het Ryan Shaw genre zeg maar.
Jaartal durf ik niets over te zeggen.
En nee het is niet Gramophonedzie.
Eindelijk gevonden:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef Luco het volgende:
http://nos.nl/wk2010/video/163216-oranje-soccer-city-stadium.html
Hoe heet dat nummer wat hierin gespeeld wordt?
De kneiters wat knap, dat is 'm. Bedankt.quote:
gevolgd door "I'm loving it!"?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef EvanStone het volgende:
Schop:
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:52 schreef Lyzio het volgende:
Ik zoek het liedje dat onder de nieuwe ING-reclame zit. Het is Afrikaans getint (door het WK, obvious) en het woordje 'django', of iets dergelijks, zit erin. Iemand enig idee hoe dit liedje heet en van welke artiest/groep het is?
Ja mooi is dat, ik heb altijd gedacht (tot een jaar geleden) dat het: "Jungleeeeee, jungle music baby" was...quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef mrbombastic het volgende:
Ik zoek een nummer dat hoort bij een reclame over voetbal. Het werd een maand geleden ongeveer uitgezonden, met betrekking tot WK? Het is niet wavin' flag, ook niet Shakira.
Het word gezongen door een man, iets als "You know you got to believe it"?
Thanks, dat is hem inderdaad!quote:
wat ik tegen kom op imdb.com is:quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
ik zoek al jaren de soundtrack (of de begintune) van de film 'murder by numbers' met o.a. Sandra Bullock in de cast.
Het is een klassiek nummer....echt een goede melodie zit erin.
Zoeits als dit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:07 schreef 100xniks het volgende:
hey,
ik zoek een nummer, ik denk dat het uit de jaren 70/80 kom en je hoort een vrouw soort ''its gonna be the right sunshine/sunrise'' zingen en sunrise/sunshine komt er vaker in voor.
het nummer lijkt in zijn geheel wel een beetje op: Boys Town Gang - can't take my eyes off you
ik hoop dat jullie wat weten...
iemand al enig idee??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |