Al gedaan, kreeg niks terug.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat voor het filmpje is gemaakt. Al eens contact met de makers van die site opgenomen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Sc4rf4c3 het volgende:
Ik zoek al heel lang het nummer dat in het filmpje hieronder rond 1:45 wordt afgespeeld
Als je het weet, zeg het alsjeblieft. Ik kan me herinneren dat het van een auto commercial is, maar ik heb geen idee meer welke D:
Bij voorbaat dank!
JA!quote:
Komt trouwens uit een bierreclamequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:49 schreef Sc4rf4c3 het volgende:
[..]
JA!
Nice! Paolo Conte, hele goede zanger!
Hartstikke bedankt voor het snelle antwoord!Deze ga ik nu de komende uren luisteren
Natasha Bedingfield - These Wordsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:51 schreef EvanStone het volgende:
Een nummer gezongen door een vrouw. Wat ik mij herinner zijn de volgende woorden: These words, i love (3x)
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Natasha Bedingfield - These Words
Die heb ik op m'n pc staan! Een trance remix weliswaar. Heb heel diep nagedacht maar kan het ff zo snel niet vinden..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef Luco het volgende:
http://nos.nl/wk2010/video/163216-oranje-soccer-city-stadium.html
Hoe heet dat nummer wat hierin gespeeld wordt?
Als je even de reacties leest:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Kassabon het volgende:
iemand die weet welk nummer dit is die je hoort bij dit filmpje?
bedankt!
http://www.dumpert.nl/med(...)e_met_hoelahoep.html
PPK?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef muppets4 het volgende:
Russische tranceformatie van denk ik rond 2000. Twee nummers staan me bij, één als tribute aan Yuri Gagarin, de russische kosmonaut. De tweede is met tekstfragmenten van de I have a dream speach.
Zit de hele dag al in mijn hoofd. Wie haalt het er uit?
???quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef muppets4 het volgende:
Russische tranceformatie van denk ik rond 2000. Twee nummers staan me bij, één als tribute aan Yuri Gagarin, de russische kosmonaut. De tweede is met tekstfragmenten van de I have a dream speach.
Zit de hele dag al in mijn hoofd. Wie haalt het er uit?
Helemaal goed. Ik dacht al dat het drie letters waren. Nu even luisteren. Voor liefhebbers van oudere dance ook een leuke suggestie trouwens.quote:
ywquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef muppets4 het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ik dacht al dat het drie letters waren. Nu even luisteren. Voor liefhebbers van oudere dance ook een leuke suggestie trouwens.
Dank je wel.
Riva Starr - I Was Drunk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Zo nu zoek ik zelf eens een nummertje![]()
Gisteren schoot spontaan echt een minimaal stukje van een liedje door mijn hoofd en eigenlijk verder dan één woordje kwam ik niet. Het is in elk geval het begin van het refrein en de zanger (ja een man,ik denk een donkere man) lijkt iets te zingen in de trant van : The grammaforce (kan ook iets met ground ofzo zijn), en dan volgens mij iets van glad to have it, en dan herhaalt het weer 1 á 2 keer. Ik weet dat Grammaforce niets is maar zo klinkt het zeg maar in mijn hoofd, het nummer is vrolijk/redelijk snel althans het tempo wat ik me kan herinneren Genre vind ik lastig te bepalen ik denk een beetje aan het Ryan Shaw genre zeg maar.
Jaartal durf ik niets over te zeggen.
En nee het is niet Gramophonedzie.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef Luco het volgende:
http://nos.nl/wk2010/video/163216-oranje-soccer-city-stadium.html
Hoe heet dat nummer wat hierin gespeeld wordt?
Verder niemand?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die heb ik op m'n pc staan! Een trance remix weliswaar. Heb heel diep nagedacht maar kan het ff zo snel niet vinden..
misschien deze?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef Crientj het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat de titel Nick At T's heeft..
Volgens mn last.fm is hij van Herbie Nichols, maar dat klopt niet.
Het begint namelijk met een heerlijke gitaarintro, en een jonge man die het nummer zingt.
Iemand een idee?
Edit;
Kan mij wel nog een aantal stukjes van de tekst herinneren.
Volgens mij zit deze tekst er wel in.
'i'm gonna try until I'll ever slow down, i'm gonna try until I break down.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |