Zo extreem dik is zij toch ook niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:
@ SQ, ja zij heeft een maagverkleining gehad.
3 daagse werkweekquote:
Nee. Niet elke dag nee, elke dag anderhalf uur sporten is iets wat ik sowieso nog niet trek, maar da's ook wel echt overdaadquote:
Nee, dat zeiden ze in het ziekenhuis ook. Maar icm gezondheidsklachten hebben ze het toch gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo extreem dik is zij toch ook niet?
Niet dat ik weet. Maar schoonbroer is te herkennen aan zijn spierwitte haar en donkere wenkbrauwenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:50 schreef amaranta het volgende:
SQ, heeft Y a r a waterpokken? Zo ja dan heb ik je schoonbroer plus nichtje zien lopen. Zo nee, dan was het iemand anders.
Op de reguliere wijze afvallen ging niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden ze in het ziekenhuis ook. Maar icm gezondheidsklachten hebben ze het toch gedaan.
Ehm, ze heeft zeg maar alles al geprobeerd. Zegt ze. En ze kan het wel, wnat een paar jaar geleden is het haar ook gelukt. Maar ze verviel in het oude patroon.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de reguliere wijze afvallen ging niet?
Ja maar ik laat echt never ever no way ooit in me snijden om dat te bereikenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
Zij heeft min of meer het zelfde streven als jij.. 29,5 kg en dan is ze op streef.
Dan hoop ik voor haar dat zij het nu wel vol kan houden want ook een maagverkleining is geen ultieme oplossing. Ik moet ook wel wat moeite doen wil ik niet alsnog aankomen nu mijn lichaam zich aangepast heeft aan de mvk.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ehm, ze heeft zeg maar alles al geprobeerd. Zegt ze. En ze kan het wel, wnat een paar jaar geleden is het haar ook gelukt. Maar ze verviel in het oude patroon.
En werd weer zoals ze nu was. Dik.
Ja, haar hele leven is nu ook veranderd.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik laat echt never ever no way ooit in me snijden om dat te bereikenHet is zoooo drastisch! Je hele leven verandert er voorgoed door en niet alleen maar in positieve zin. Maar goed, ze zal haar redenen wel hebben
Ik hoop voor haar, dat, als haar lichaam zich heeft aangpast, ze niet alsnog beetje bijj beetje weer dik wordt.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor haar dat zij het nu wel vol kan houden want ook een maagverkleining is geen ultieme oplossing. Ik moet ook wel wat moeite doen wil ik niet alsnog aankomen nu mijn lichaam zich aangepast heeft aan de mvk.
Ik ook, maar toch weet ik dat ik het gewoon kan. Dat je weer dik wordt ligt puur aan je eigen gebrek aan discipline. En ik weet als geen ander hoe dat is.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ehm, ze heeft zeg maar alles al geprobeerd. Zegt ze. En ze kan het wel, wnat een paar jaar geleden is het haar ook gelukt. Maar ze verviel in het oude patroon.
En werd weer zoals ze nu was. Dik.
69,9. Onder de 70. 33 kilo eraf dusquote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, haar hele leven is nu ook veranderd.
Wat is jouw streefgewicht als ik zo brutaal mag zijn?
Ik hoop nooit meer op mijn top te komen, Morbide Obesitas BMI 43.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch weet ik dat ik het gewoon kan. Dat je weer dik wordt ligt puur aan je eigen gebrek aan discipline. En ik weet als geen ander hoe dat is.
Mijn BMI is 36,8 (severe obese) en ik weeg 103 kilo bij een lengte van 1,68
Nee, maar jij hebt in je laten snijden. Dan is het weer aankomen iets moeilijkerquote:Op zondag 6 juni 2010 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop nooit meer op mijn top te komen, Morbide Obesitas BMI 43.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |