dat is toch iets met shoarma en kaas?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je al over mijn broodje kapsalon gelezen?
Met een peuk in d'r bekkie en een Schultenbrauer in d'r rechterpootje zeker!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ahw.
Bij mijn zus hebben ze sinds koort ook twee hamstertjes. En één van de twee stiefelt doodleuk in haar bal zo'n beetje dat hele studentenhuis door.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alkmaar wel, die uien zijn niet helemaal goed gevallen
Zo klein zijn die blikjes niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een peuk in d'r bekkie en een Schultenbrauer in d'r rechterpootje zeker!
Tuurlijk....quote:
Ik heb echt nauwelijks iets gemerkt van regen ofzoquote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
Niks geen heftige onweerdsbuien, we gaan zo alleen een beetje regen krijgen.
http://buienradar.nl/
Dat zou ze wel willen, maar ze kan geen foto's van haar baasje posten.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hallo Trix, wil je je probleem met ons delen?
Ja want dat boeit mij ookquote:Op zondag 6 juni 2010 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar...maar...dan denkt 'men' dadelijk dat we echt klef zijn
Dony laten we maar lekker in XFAquote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OMG, was ff bang dat Dony weer zou verschijnen
Kapsalon is Shoarma, patat, salade, bij elkaar in één bak.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is toch iets met shoarma en kaas?
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou ze wel willen, maar ze kan geen foto's van haar baasje posten.
Nu pas?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu trouwens hoe ik onderbewust mijn hamster naar Bellatrix heb vernoemd!![]()
Hier ook vrijwel niks.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb echt nauwelijks iets gemerkt van regen ofzo
En het baasje heeft ook geen fobo.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu trouwens hoe ik onderbewust mijn hamster naar Bellatrix heb vernoemd!![]()
quote:
ze hadden noodweer voorspeld, maar dat blijft helaas uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |