Een plaatje bedoel je. Een laf gebaar. Want ik zie die beker niet in Cat's huis staan. Kortom; je maakt het goed met een plaatje, van mensen die heel blij zijn met een hele grote beker B&J, terwijl Cat zelf niks tastbaars krijgt.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:53 schreef JJH het volgende:
Ik heb een hele grote beker voor je gevonden.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een plaatje bedoel je. Een laf gebaar. Want ik zie die beker niet in Cat's huis staan. Kortom; je maakt het goed met een plaatje, van mensen die heel blij zijn met een hele grote beker B&J, terwijl Cat zelf niks tastbaars krijgt.
Klinkt eerder als een kwelling dan; zelf geen B&J hebben maar wel moeten kijken naar een plaatje van mensen met een huge beker B&J
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bellatrix vind ik nog steeds de meer stijlvolle versie van Beatrix.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk nu aan een meisje met een iets te dikke kont
Ik hoor geen deurbel.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:53 schreef JJH het volgende:
Ik heb een hele grote beker voor je gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Get him tigerquote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een plaatje bedoel je. Een laf gebaar. Want ik zie die beker niet in Cat's huis staan. Kortom; je maakt het goed met een plaatje, van mensen die heel blij zijn met een hele grote beker B&J, terwijl Cat zelf niks tastbaars krijgt.
Klinkt eerder als een kwelling dan; zelf geen B&J hebben maar wel moeten kijken naar een plaatje van mensen met een huge beker B&J
Ik was er nog evenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk nu aan een meisje met een iets te dikke kont
Kssssst.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedoel je DWHN?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:56 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk even een herhaling van Koefnoen verkiezingspecial. Kan iemand waarschuwen wanneer ik moet gaan lachen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ooh go onquote:
Nee hoor, da's voor mij enkel en alleen die creepy zuster uit Harry Potter.quote:
Die gasten leven geregeld in hun eigen wereld inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:56 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk even een herhaling van Koefnoen verkiezingspecial. Kan iemand waarschuwen wanneer ik moet gaan lachen?
*dingdong.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, da's voor mij enkel en alleen die creepy zuster uit Harry Potter.
(ik neem aan dat je je UN daarop hebt gekozen)
Laat ze daar dan ook blijven!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die gasten leven geregeld in hun eigen wereld inderdaad.
Nou vooruitquote:Op zondag 6 juni 2010 18:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ooh go on
nah maar ik zei net al dat jij je daar geen zorgen over hoefde te maken he
heb ik me er weer uit weten te redden?
Ja dat!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Smoesjes.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
*dingdong.
En de fleurop in Weird kan ik niet te pakken krijgen. Doen die wel wat op zondag of zijn ze gewoon dicht?
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja dat!![]()
![]()
![]()
![]()
Loveless begrijpt me.![]()
Misschien was ik al die tijd geleden iets te haastig met mijn beslissing.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
*dingdong.
En de fleurop in Weird kan ik niet te pakken krijgen. Doen die wel wat op zondag of zijn ze gewoon dicht?
ah k danquote:Op zondag 6 juni 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou vooruit
Ik was vandaag een keer op tijd voor mn afspraak, belt mn vriendin net of het een half uurtje later kan
Je moet hem ook lezen.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit een Harry Potter gelezen, dus daarom zegt het personage me niets. Ik kijk onbevooroordeeld naar de naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |