Dubbelzinnigheid heeft dat effect vaker, heb ik gemerkt.quote:
TOmbo was helemaal niet degene die me getipt had. Pisces had me getwitterd. En wat Tombo betreft. Zij moet niet zo verschrikkelijk uit lopen dagen. Het is allemaal haar schuld!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een grote jongen en ik ging ervanuit dat je je weg zelf kon vinden.![]()
En anders loop je die vriendin maar achterna.![]()
Ik heb gezien wat jij en Tombola deden! Ben ik 1 dagje weg en dan flik je me dit.
* popcorn in mond propt *quote:Op zondag 6 juni 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een grote jongen en ik ging ervanuit dat je je weg zelf kon vinden.![]()
En anders loop je die vriendin maar achterna.![]()
Ik heb gezien wat jij en Tombola deden! Ben ik 1 dagje weg en dan flik je me dit.
We moesten dubbelzinnig denken toch?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze zaten te schelden denk ik, er kwam hoop herrie uit![]()
De kooi lag op zijn zij![]()
Door die rooie duivel
Alsof ik naakt hier rondliep ofzoquote:Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
TOmbo was helemaal niet degene die me getipt had. Pisces had me getwitterd. En wat Tombo betreft. Zij moet niet zo verschrikkelijk uit lopen dagen. Het is allemaal haar schuld!![]()
*wijst nog een keer.
Dubbelzinnig ja niet zum kotzenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We moesten dubbelzinnig denken toch?
Nah ik heb broer en zus en die zijn net 1, dus erg speels nogquote:Op zondag 6 juni 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rooien zijn eigenlijk wel de liefste vind ik. Al heb ik geen duivel maar een sukkel.![]()
Als er nog mensen mochten denken dat wij ons onzedig gedragen tijdens onze verloving dan is hier het bewijs. Ik dacht écht dat die jongen ballen had. Helaasch is nu het tegendeel bewezen.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
TOmbo was helemaal niet degene die me getipt had. Pisces had me getwitterd. En wat Tombo betreft. Zij moet niet zo verschrikkelijk uit lopen dagen. Het is allemaal haar schuld!![]()
*wijst nog een keer.
Bemoei je er niet mee. Je hebt al genoeg aangericht.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alsof ik naakt hier rondliep ofzo![]()
Je bent een grote jongen, neem je verantwoordelijkheid!
Ah, gezamenlijk je huis verbouwen.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik heb broer en zus en die zijn net 1, dus erg speels nog
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als er nog mensen mochten denken dat wij ons onzedig gedragen tijdens onze verloving dan is hier het bewijs. Ik dacht écht dat die jongen ballen had. Helaasch is nu het tegendeel bewezen.
Je hoeft het ook niet te etenquote:
Ik word er gek vanquote:Op zondag 6 juni 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, gezamenlijk je huis verbouwen.Daarvan heb ik er ook nog 2 rondlopen hier.
Als ik erachter kom dat je richting Zwolle rijdt he.....quote:Op zondag 6 juni 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een eunuch!
Okee, ik ga me aankleden en weg, tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |