ik zou daar echt nooit heen willen.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
Oeh, een stukje uit de Queen Musical. Daar wil ik wel heen!
Ja, nu kun je kusjeknuffelkroel.quote:
+1.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja dat!![]()
![]()
![]()
![]()
Loveless begrijpt me.![]()
Misschien was ik al die tijd geleden iets te haastig met mijn beslissing.
Er zijn al velen die geprobeerd hebben me over te halen. Het is nog niemand gelukt.quote:
Door één opmerking nu. een relatie is iets meer dan één opmerking hoor!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt Ll toen gedumpt voor JJH he? Dom dom dom blijkt nu
he, was jij die ander die dat niet gelezen heeft. Ik ben die ene!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit een Harry Potter gelezen, dus daarom zegt het personage me niets. Ik kijk onbevooroordeeld naar de naam.
Nee dat heb ik niet gezegdquote:Op zondag 6 juni 2010 18:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k dan
ik neem aan dat je nee hebt gezegd. afspraak is afspraak
In het engelsquote:
Nou, dan mail je Cor.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet!
http://www.bloemisterijdemunt.nl/contact.html
ik heb ze ook geen van allen gelezen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn al velen die geprobeerd hebben me over te halen. Het is nog niemand gelukt.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou vooruit
Ik was vandaag een keer op tijd voor mn afspraak, belt mn vriendin net of het een half uurtje later kan
Ah, we hebben een connectie!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, was jij die ander die dat niet gelezen heeft. Ik ben die ene!
Ik ken Cor niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dan mail je Cor.Met een CC naar mij.
hehe, i know. en volgende keer kun jij degeen zijn die te laat is hequote:Op zondag 6 juni 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezegd
vriendschap is vriendschap![]()
[..]
In het engels
En wat voor een!quote:
Ik wil die pinguïn gelijk een knuffel geven. En ik zie ineens dat Gomi ons completeert.quote:
Joh, je bent met mij iets begonnen voor je me gezien hebt, dus nu niet zo verlegen doen.quote:
t is het toptrio hequote:Op zondag 6 juni 2010 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil die pinguïn gelijk een knuffel geven. En ik zie ineens dat Gomi ons completeert.
Je praat slecht Engels.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, je bent met mij iets begonnen voor je me gezien hebt, dus nu niet zo verlegen doen.
Grouphug!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil die pinguïn gelijk een knuffel geven. En ik zie ineens dat Gomi ons completeert.
Ik ben juist altijd degene die te laat isquote:Op zondag 6 juni 2010 19:02 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, i know. en volgende keer kun jij degeen zijn die te laat is he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |