tzal eerder in de sfeer liggen van dat de vervangers verspreid over de wereld op diverse stranden lagen te chillen waar je slecht bereik hebt met je mobieltje en ze nog niemand te pakken hebben kunnen krijgen......quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef Ferdii het volgende:
zal wel afgelopen zijn ja, indien er niks aan de hand zou geweest zijn zou er sneller een bericht geweest zijn. Nu moesten er dingen door gesproken worden, zoals het aanwijzen van een vervanger, contact opnemen met die vervanger etc.
Hoe lang duurt het eigenlijk om te herstellen van een beentransplantatie? En zijn er vrijwilligers?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Robben nou eens een paar verse placenta's van drachtige koeien achter de kiezen werkt zal hij toch wel weer sneller op de been moeten zijn.²
Dat klinkt niet positief.quote:
pokertoernooiquote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dus je hebt em leren kennen tijdens een weekendje Londen?
in wat voor foute tent was dat dan??
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef HaagsPietje het volgende:
...wie het eerst terugbelt is de gelukkige
Seedorf heeft een vers been beschikbaar gesteld, hij heeft er immers 3. Van gelijke degelijkheid, want hij is een néger.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het eigenlijk om te herstellen van een beentransplantatie? En zijn er vrijwilligers?
Flikker nu gewoon op met die kansloze info.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:57 schreef Flammie het volgende:
Heb net Robben gebeld en hij gaat gewoon mee... hoop gezeur in een pakje... het telefoonnummer van zijn facebook klopte en hij pakte dus gewoon die telefoon op... ik heb hem gevraagd of hij mee ging en hij vertelde me dat hij meeging en wij het allemaal vanavond gingen horen.
Dus slotje
Bron?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:57 schreef kasper het volgende:
Herstelperiode is onzeker, maar langer dan 8 - 10 dagen. Robben zou eventueel wel inzetbaar zijn na groepswedstrijden.
Bert spreekt momenteel e.e.a. door met de technische staf en geeft zijn beslissing nog vandaag door aan de KNVB.
Zijn derde been is te lang voor Robben zijn lijf.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Seedorf heeft een vers been beschikbaar gesteld, hij heeft er immers 3.²
Geen. Het is wat ik denk.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:58 schreef marcodej het volgende:
Bron?
hahha als ze dat gingen doen kwamen we weer uit ergens halverwege pagina 6 van het eerste deel van deze reeksquote:Op zondag 6 juni 2010 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hier zijn zeker geen modjes aanwezig om de troep op te ruimen.
Inderdaad. Fidel Castro houdt nog gewoon een speech van drie uur lang met een gebroken arm en been. En dat op 82-jarige leeftijd.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Geen gezeik. Spuit in de hamstring. ballen maar.
Vrouwen en voetbal. Never the twain shall meet.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hier zijn zeker geen modjes aanwezig om de troep op te ruimen.
Ik ben een kerel?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal. Never the twain shall meet.
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:02 schreef marmelade volgende:
Ik hoop een graad 1, maar ben bang dat het een 2 is
Nog nooit eerder van gehoord, denk niet dat dat een optie is helaas.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:04 schreef Halve_Maen het volgende:
Je hoort ze ook vaak zeggen dat er met 'de spuit' gevoetbald kan worden. Werkt dat ook bij een hamstringblessure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |