moet er onder doen we dat de volgende keer!!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom tik je je reactie boven de quote?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef Witteveldroos het volgende:
Ach, liever een sombere conclusie trekken en dat het achteraf alleen maar meevalt, als andersom.
Ja, maar we hebben al zolang moeten wachten op het nieuws en nu is er nog geen zekerheid. Als het allemaal wel meeviel, hadden ze geen enkele reden om het niet in het nieuws te brengen of vergeet ik iets?quote:
quote:
Idd, waarom zou ie het eerst op Facebook zetten, en dan pas bekend maken @ Radio/TVquote:Op zondag 6 juni 2010 19:53 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik geloof er geen hol van tot er een officiele bevestiging komt.
Omdat dat makkelijker gaat als je thuis zit achter je computertjequote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, waarom zou ie het eerst op Facebook zetten, en dan pas bekend maken @ Radio/TV![]()
Idd. Onlogische volgorde.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, waarom zou ie het eerst op Facebook zetten, en dan pas bekend maken @ Radio/TV![]()
Snel even een telefoontje naar NOS is nóg makkelijkerquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Omdat dat makkelijker gaat als je thuis zit achter je computertje
Ja maar Robben zijn telefoon is stukquote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Snel even een telefoontje naar NOS is nóg makkelijker
47min geledenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Die Facebook update is van 8 dagen geleden?
Arjen Robben 8 Tage aus.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Die Facebook update is van 8 dagen geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |