Dan moeten we waarschijnlijk tegen de slagers uit Paraguay.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het lijkt mij een goed plan om eerst de poulefase door te komen voor er over een kwartfinale gepraat gaat worden. Trouwens, de 1/8e finale zit er ook nog tussen.
Arjen Robben heeft het zelf gezegd.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
hoe betrouwbaar is de NOS? op voetbalcentraal stond dat hij niet meeging
inderdaad!quote:
Een vrouw met kennis van zaken.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef Witteveldroos het volgende:
De poulefase idd over laten slaan tenzij we er slecht voor staan en hij een gedeelte kan invallen.
Anders geen risico's nemen en lekker heel laten tot we echt dreiging tegenover ons krijgen.
Hoe weet je zo zeker dat we wel eventjes eerste worden in de groep?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan moeten we waarschijnlijk tegen de slagers uit Paraguay.
voetbalcentraalquote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
hoe betrouwbaar is de NOS? op voetbalcentraal stond dat hij niet meeging
2 tot 12 weken.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Witteveldroos het volgende:
Hoe lang staat er doorgaans voor een "scheurtje" ?
Ja die speelt op zijn vroegst tegen Kameroen. Maar dat lijkt me sterk. We zien hem pas in de 1/8 finales denk ik (mits we die halen natuurlijk)quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef Halve_Maen het volgende:
maar zijn we hem nu alsnog voor alle poulewedstrijden kwijt? als het een klein scheurtje blijkt?
tis een raar bericht idd.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef DeParo het volgende:
In het Teletekstding staat dat hij een scheurtje heeft in z'n linkerhamstring.
Vervolgens in het laatste stukje staat van dezelfde pagina dat een scheurtje werd uitgesloten, hm, raar.
En hij kan in de poulefase niet nog eens geblesseerd rakenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als ze zonder Robben niet eens de poulefase door komen hebben ze toch weinig te zoeken op het WK. Mochten ze door de poulefase heen geraken dan kan Robben alsnog mee gaan spelen. Prima scenario lijkt mij zo.
Kom op, Alsof we bang moeten zijn voor Rommedahl, Tomasson en Mtiliga.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat we wel eventjes eerste worden in de groep?
mee eens! ik zou em lekker achter de hand houden voor de kwartfinale...en dan in de tweede helft bij een 0-0 ofzo in laten vallen.........droomscenario, kwam prima uit, die blessurequote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als ze zonder Robben niet eens de poulefase door komen hebben ze toch weinig te zoeken op het WK. Mochten ze door de poulefase heen geraken dan kan Robben alsnog mee gaan spelen. Prima scenario lijkt mij zo.
Als dat zo is, dan is het te erg voor woorden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
tis een raar bericht idd.
Zou er een Nos redacteur met ons lopen fucken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |