Ik geloof je, het is van ons beiden een feitelijke constatering.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:12 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, heb ik je eerdere posts niet gelezen ...Ik denk er exact hetzelfde over.
Ja ok, maar toch.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Het is niet alleen zijn snelheid en linkerbeen die gevaar bieden, maar het lijkt wel alsof het een grote morele boost is voor het hele team als hij op het veld staat. Zie ook de acties van het Nederlandse elftal in de 2e helft tegen Hongarije.
En je hoeft nu geen SV te kijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:13 schreef HaagsPietje het volgende:
jaaaaaaaaaaaa!!!! BETER!!!!!!
Dit is wel lekker nieuws zeg! En het staat nog echt op teletekst ook!!!!
Ik trek er een biertje op open!!!!! GVD!
Robben![]()
Nos?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Halve_Maen het volgende:
oke, mensen ik heb meer overtuiging nodig. hoe betrouwbaar is deze shitz?
zit me in hemelsnaam niet blij te maken zonder dat we echt 100% zeker zijn.
Het lijkt mij een goed plan om eerst de poulefase door te komen voor er over een kwartfinale gepraat gaat worden. Trouwens, de 1/8e finale zit er ook nog tussen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef beertenderrr het volgende:
Beter slaat hij de poule wedstrijden gewoon uit voorzorg over, alleen inzetten als het noodzakelijk isKwartfinale Brazilië bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |