quote:
Dat is dus wat ik zei; als man word je een een stuk minder afgerekend op je uiterlijk en gedrag.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef conleche het volgende:
Dat geldt idd wel voor meer dingen, zoals rimpels en zo, ....
Oh neeeees!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
Wat dacht je van Ingrid als naam voor het konijntje Maria? En dan noem je konijn 2 Henk. Of andersom natuurlijk
Wij hebben momenteel K1 t/m 4. K4 is stervende.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:10 schreef Laureline het volgende:
Een kennis van mij had twee katten, die heetten K1 en K2 (Dit is nog jaaaaren voor K3 overigens). Dat kan bij konijnen natuurlijk ook
Zou je dan wel gaan hardlopen? En Maria:quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Perruche het volgende:
Maria! Leuke naam voor een snoezig konijn.
ik voel me kut en ga hardlopen en heb geen avondeten.
Prima hoor!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:45 schreef Chicolate het volgende:
Wat goed gedaan Neen.
Hey PF vandaag bij jou langs gaat alsnog niet lukken. Vriendje wil dat ik langskom en die heb ik al een paar weken niet meer gezien buiten de trein.
quote:
Oh, ik ook dan, want Tamina kon ik niet linken aan PoPquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef P.F het volgende:
Ooooh het deed mij denken aan PoP ik WIST niet eens meer dat Tamina van PoP was. Ik heb alleen maar naar Dastan gekeken geloof ik
O waarom vond jij het dan grappigquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ook dan, want Tamina kon ik niet linken aan PoP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |