quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef Sarabi het volgende:
Niet te dun worden hoor! Ik vind juist dat je een mooi lijf hebt. Sexy. En fijn dat het zo leuk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer verder lezen.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Ja, ik was dus in Nijmegen vandaag.... moest ik de bus pakken (oke oke, vanaf Nijmegen Lent) en ik zo supernetjes mijn hand inclusief OV-Chipkaart opsteken zo van: "Heee, beste chauffeur jij hebt een bus en ik een kaart!" Zwaait hij en rijdt hij doorquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
zo, nu even vergaderen en dan door met mijn essay![]()
goedenavond allemaal!
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef neen het volgende:
! Mijn kamer is weer oceaanfris en ik heb mijn Engels opdracht bijna afmorgen maar verder
[..]
Ja, ik was dus in Nijmegen vandaag.... moest ik de bus pakken (oke oke, vanaf Nijmegen Lent) en ik zo supernetjes mijn hand inclusief OV-Chipkaart opsteken zo van: "Heee, beste chauffeur jij hebt een bus en ik een kaart!" Zwaait hij en rijdt hij door
Toen moest ik een half uur lopen richting Nijmegen! Donders!
Pepermunt werkt ook tegen brandend maagzuur.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik begin dat übervolle-na-BBQ-gevoel dat ik nu al sinds gistermiddag heb behoorlijk zat te worden, en heb geen Rennies ofzo in huis. Iemand nog tips?
(Behalve niet meer zo veel eten en niet meer barbecueën natuurlijk, dat zijn mijn twee heiligste goede voornemens op dit moment..)
't Is niet echt maagzuur, meer gewoon een enorm opgeblazen vol en naar gevoel. Zou 't witte Turkse brood de boosdoener zijn? Ik eet nooit witbrood namelijk, zwel je daar zo van op?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Pepermunt werkt ook tegen brandend maagzuur.
Jägermeister en/of sterke koffie.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik begin dat übervolle-na-BBQ-gevoel dat ik nu al sinds gistermiddag heb behoorlijk zat te worden, en heb geen Rennies ofzo in huis. Iemand nog tips?
(Behalve niet meer zo veel eten en niet meer barbecueën natuurlijk, dat zijn mijn twee heiligste goede voornemens op dit moment..)
Same here. Heb m'n laatste ijsje maar onder de hete kraan gelegd om erger te voorkomenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah.
Alweer gezwicht voor een zak nootjes![]()
Het grote vreten kruipt er langzaam weer in.
Is misschien ook een idee...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik me ertegenaan mag bemoeien:
zou je sapkuur niet kunnen vervangen door (rode) rijstkuur? Da's vast minstens zo ontregelend voor het gevreet, maar wel een heel stuk beter voor je lichaam. Doe er nog wat rode paprika bij en je hoeft je geen zorgen te maken over het binnenkrijgen van voedingsstoffen.
En wat betreft het hardlopen: gewoon lopen is even goed. Het kost alleen meer tijd. Je zal wel niet heel ruim in je tijd zitten, maar ga in vredesnaam gewoon wandelen. Elke dag een uur?
Idd haha, verschikkelijk! Wie hoop je dat er wint?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik. En wat heeft Tyra een afschuwelijk gewaad aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |