Eén à twee keer per dag, waar haalt hij de energie vandaan? Ik kreeg in ieder geval een 'quote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef sl0pertje het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb nu al bijna 5 jaar een relatie. Mijn vriend en ik houden nog steeds van elkaar, alleen op seksueel gebied gaat het steeds verkeerd. Hij wil minimaal 1 (het liefst 2) keer per dag sex, terwijl ik daar geen behoefte aan heb. Ik vind het prima als ik een dag even geen sex heb. Ook als ik 's avonds bijvoorbeeld moe ben en wil gaan slapen, wil hij alsnog sex. Ik krijg het idee dat ik totaal geen inspraak heb als het hierom gaat en dat hij mijn mening niet respecteert. En als ik dan een keer zeg dat ik niet wil omdat ik moe ben, of me niet lekker voel (ondertussen betrap ik mezelf erop dat ik excuses ga zoeken) dan loopt het bijna altijd op ruzie uit. Wat moet ik doen? Ik heb er al heel vaak met hem over gepraat en dan proberen we een oplossing te vinden, maar uiteindelijk eindigen we weer bij hetzelfde probleem... Is hij sexverslaafd, of ben ik gewoon saai?
Al rustig gepraat met hem?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef sl0pertje het volgende:
compromissen sluiten hebben we al geprobeerd, maar daar werd de sex niet beter op. Sterker nog, het werd een soort verplichting. Waar hij de energie vandaan haalt? Geen idee! maar ik heb het in ieder geval niet..
En wanneer jij verteld dat je er simpelweg geen puf voor hebt wordt hij boos? Lijkt me nou niet echt een respecterend type.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef sl0pertje het volgende:
Ja zeker, al heel erg vaak. Hij wil er echt aan werken, maar hij begrijpt mijn standpunt niet. Hij denkt dat ik niet van hem hou als ik geen sex met hem wil. Hij zegt dat hij wel van mij houd, omdat hij graag met mij wil 'vrijen'.
Natuurlijk hou ik van hem, maar heb gewoon geen behoefte en energie voor zóveel sex op een dag...
Überhaupt is de beredenering houden van = sex nogal simplistisch gedacht, maar in het geval dat je al 5 jaar een relatie hebt.. Het lijkt me dat hij inmiddels ook uit andere dingen dan sex een conclusie zou kunnen trekken dat je van hem houdt, als hij daar zo nodig een tastbaar 'bewijs' voor nodig heeft? Klinkt me eerder als een gevalletje manipulatie in de oren dit, eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef sl0pertje het volgende:
Ja zeker, al heel erg vaak. Hij wil er echt aan werken, maar hij begrijpt mijn standpunt niet. Hij denkt dat ik niet van hem hou als ik geen sex met hem wil. Hij zegt dat hij wel van mij houd, omdat hij graag met mij wil 'vrijen'.
Natuurlijk hou ik van hem, maar heb gewoon geen behoefte en energie voor zóveel sex op een dag...
Hij wil gewoon neuken. Dat is normaal. Maak het uit als je het niet trekt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef sl0pertje het volgende:
compromissen sluiten hebben we al geprobeerd, maar daar werd de sex niet beter op. Sterker nog, het werd een soort verplichting. Waar hij de energie vandaan haalt? Geen idee! maar ik heb het in ieder geval niet..
Of hij gaat straks vreemd, pas maar op TS.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
hij moet gewoon respecteren dat je minder seks wilt.
dan slaat hij maar de hand aan zichzelf
Dit is wel weer heel zwart-wit he....quote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef Fip het volgende:
Een relatie is nu eenmaal gestoeld op wederzijdse behoefte aan seks en dat dien je hem dan ook te geven, ook als je er zelf even niet zo zin in hebt. Alleen te seksen wanneer jij als vrouw zin hebt is ronduit egoïstisch.
eigenlijk is het niet zo belangrijk wiens wensen nou raar zijn of te veel/te weinig, maar het gaat erom dat er ergens een middenweg moet worden gevonden (dus of hij past zich aan, of jij, of jullie allebei) en als dat niet lukt houdt het op met de relatie zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:50 schreef sl0pertje het volgende:
Een relatie is nu eenmaal gestoeld op wederzijdse behoefte aan seks en dat dien je hem dan ook te geven, ook als je er zelf even niet zo zin in hebt. Alleen te seksen wanneer jij als vrouw zin hebt is ronduit egoïstisch.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens, en het is bovendien een belachelijke reactie als je mijn verhaal gelezen hebt, 1 tot 2 keer per dag is erg veel. Ik snap dat een relatie bestaat uit behoeften, maar zoals jij het ook zegt: 'wederzijds' , dus waarom zou het dan slechts van mijn kant moeten komen om zijn behoeftes te bevredigen als hij de mijne niet snapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |