A new VDH is born.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Toch gaan zwemmen
Superdruk om de koters heen slalommend
Wel blij dat ik gegaan ben, was na een uur intensief crawlen ook helemaal niet moe.
Oh, slim! Dan komt ie zonder dat je een reactie plaatst in je lijst?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:18 schreef golfer het volgende:
met x kan je topics uit jouw MyActive topics verwijderen en ze hebben een nieuwe reageerknop toegevoegd: een TVP-knop.
Ja, volgens mij wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef LieLie het volgende:
Oh, slim! Dan komt ie zonder dat je een reactie plaatst in je lijst?
Je krijgt nog een tussen popup waarmee je het moet bevestigingen met OK, dus de kans dat je het per ongeluk doet is niet zo groot.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:21 schreef LieLie het volgende:
Nu kun je alleen wel heel gemakkelijk per ongeluk een topic wissen uit die lijst
Nee hoor, die OK is alleen om het ter kennisgeving aan te nemen. Hij zegt: 'Topic uit MyAT lijst verwijderd' of iets dergelijks.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je krijgt nog een tussen popup waarmee je het moet bevestigingen met OK, dus de kans dat je het per ongeluk doet is niet zo groot.
En meer meelurken in KPD.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
TVP's zijn wel des fok's.
Maargoed, dan kun je ook wat ongemerkter TVP's plaatsen in Foksters gewaagd-topics enzo
Ik ook nietquote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Is dat nog leuk, KPD? Heb ik nooit toegang voor aangevraagd.
Nou, het stelt niet al te veel voor. Meestal 1 foto ergens van en dan massaal kwijlende jochies of meisjes die de fotoplaatser allemaal vertellen hoe mooi/geil hij/zij wel niet is en dan is het weer wachten op een foto, zo'n 100 reakties later.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Is dat nog leuk, KPD? Heb ik nooit toegang voor aangevraagd.
En hoe zwak/stijf was het vleesch vandaag?quote:
B. is vandaag aan de beurt. Ik geloof dat het een roerbak kip/groentenschotel gaat worden.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
Wat gaan jullie eten vandaag?
Ik wilde een bolognesesaus maken maar het gehakt vond ik niet zo fris meerNu over naar plan B en een pasta met een tomatensaus. Die staat nu vast te pruttelen.
Je hebt je eiwitten alweer binnen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:52 schreef Laydina het volgende:
Hmm nu eens bedenken wat ik ga eten.. geen idee
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niet eens aangehad
Maar dan weet ik bij deze waar je van houdt
Je doet het niet eens veilig met zo'n vreemdgangerquote:
Als ik in Fok silver kijk niet, in de nieuwe layouts wel. Nu twijfel ik weer,want ik vind eigenlijk de klassieke silver layout veel prettiger.quote:
We zijn beiden onlangs getest en niemand gehad in de tussentijd. Daar is hij (en ik) open en eerlijk inquote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef golfer het volgende:
Je doet het niet eens veilig met zo'n vreemdganger
Jouw eerlijkheid geloof ik nog wel, maar uit jouw verhalen over hem zou ik die eerlijkheid van hem niet 100% vertrouwen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef Laydina het volgende:
We zijn beiden onlangs getest en niemand gehad in de tussentijd. Daar is hij (en ik) open en eerlijk in
Telefoon uit in de bios.quote:
Ik heb net een klein dutje gedutquote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ik kak helemaal in van de kleffe warmte hier. Ik wil ook een bui
Ik ook, alleen het weer actief worden schiet niet erg opquote:
Tot dus ver is hij altijd heel heerlijk tegen me geweest, dus daar vertrouw ik hem in. Maar ik snap je evt bezorgdheidquote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
Jouw eerlijkheid geloof ik nog wel, maar uit jouw verhalen over hem zou ik die eerlijkheid van hem niet 100% vertrouwen.
Enfin, waar bemoei ik me ook mee. Jullie nemen zelf de beslissing en het risico.
Wat hij zegt, die vent is niet te vertrouwenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
Jouw eerlijkheid geloof ik nog wel, maar uit jouw verhalen over hem zou ik die eerlijkheid van hem niet 100% vertrouwen.
Enfin, waar bemoei ik me ook mee. Jullie nemen zelf de beslissing en het risico.
Quoted for freudian slipquote:Op zondag 6 juni 2010 17:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tot dus ver is hij altijd heel heerlijk tegen me geweest,
De enige activiteit die bij zo'n druilerige zondag hoort is lezen, lezen, lezen, lezen, lezenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:16 schreef TAV74 het volgende:
Ik ook, alleen het weer actief worden schiet niet erg op
Tnx, en echt koud is het niet met je blote benenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, onder het lopen was het alsnog klef warm en na een zeer late buiten-lunch is het nu weer begonnen te regenenEn ik had net een superzonnig mini-jurkje aangetrokken
Bluezz, leuke kleur!!
Moet het wel eerst druilerig wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De enige activiteit die bij zo'n druilerige zondag leest is lezen, lezen, lezen, lezen, lezen
Je kan aan de buitenkant op zijn eerlijke blauwe ogen niet zien of ie iets bij zich draagtquote:Op zondag 6 juni 2010 17:16 schreef Laydina het volgende:
Tot dus ver is hij altijd heel heerlijk tegen me geweest, dus daar vertrouw ik hem in. Maar ik snap je evt bezorgdheid
leest = hoortquote:
Er stond kopjequote:Op zondag 6 juni 2010 17:26 schreef DarkElf het volgende:
Film was wel leuk maar satc 1 was leuker. Enfin lekker knus met de mr in de bios is altijd leuk![]()
Wij gaan zo een Kipje in braadzak in de oven gooienerbij ovenfrietjes en appelmoes
Hmm.. oke, want op buienradar zag het er wel ernstig uit wat er allemaal zou komen. Maar hier komt volgens mij of niks of een druppeltje.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, nu weer helemaal niks. Wat druilerig geweest, zachte moesson.
Ik weet niet eens welke kleur ogen hij heeftquote:Op zondag 6 juni 2010 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan aan de buitenkant op zijn eerlijke blauwe ogen niet zien of ie iets bij zich draagt
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke kleur ogen hij heeft
Ja super he!! Als je hem openbreekt of snijdt, dan merk je al meteen dat het zoveel meer smeuïger is! Laatst was het in de bonus en had er meteen 5 van gekocht.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef LieLie het volgende:
Steer, die buffelmozzarella is veel lekkerder dan de gewone koemozzarella van dat merk![]()
![]()
In Italië was ie nog iets zachter van smaak.
Wordt leuk over vier weken. Als de finale is op de All England Lawn Tennis and Croquet Club.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
Nadal.![]()
Wat een fenomeen op gravel is het toch.![]()
Jah leuk dat je nog ff aan een beurt bent gekomenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:52 schreef Laydina het volgende:
Braam![]()
Lees dit topic even en dan weet je alles
Die zou mij niet zijn ontgaan hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 17:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah leuk dat je nog ff aan een beurt bent gekomen![]()
Lees de dubbelzinnigheid daarin.....
owja pizza eten.... *loopt naar benden om de oven aan te zetten*quote:Op zondag 6 juni 2010 18:16 schreef LieLie het volgende:
Ik zit vol! Maar de pizza was wel héél lekker! En met een hele stoere bolle rand.
En de mozzarella was er heerlijk bij
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:20 schreef golfer het volgende:
Roerbak kip/groentenhap die B. gemaakt had was erg smakelijk.
quote:Pittige roerbakkip met groente
1 Komkommer
Zakje worteltjes in kleine stukjes
Bakje taugé
Bakje gesneden kastanjechampignons
50 ml chilisaus
2kipfilets
ketjap
Snijd de kipfilets in blokjes en marineer ze met peper, zout en ketjap. Laat een uurtje staan in de koelkast. Snijd de groente in grove stukjes/blokjes. De komkommer ontdoen van de zachte zaadjes in het midden. Bak de gemarineerde kip op hoog vuur in de wokolie in een wokpan. Als de kip gaar is, uit de pan halen en opzij zetten. In dezelfde pan wat nieuwe olie, en de wortel een minuutje aanbakken. Dan de champignons erbij, nog 2 minuten op hoog vuur bakken. Dan de komkommer erbij en nog een minuut bakken. De kip toevoegen, chilisaus erbij en 50 ml water. Goed mengen, dan de taugé erbij en nog 2 minuten laten doorkoken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtig.
De tijd van je fotocamera staat alleen verkeerd.![]()
quote:
Ja? Hoe zie je dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Prachtig.
De tijd van je fotocamera staat alleen verkeerd.![]()
Aan de EXIF gegevens van je camera.quote:
Hier ook.. uit een slangetjequote:
Die krijg ik niet als ik naar de afbeeldingsinfo kijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan de EXIF gegevens van je camera.Daar staat dat je de foto om 4 uur 's nachts hebt genomen
![]()
Same here, we zitten in de zelfde lijn waar alles aan langs gaatquote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier ook.. uit een slangetjeHoop dat er ook nog een van moeder natuur gaat komen, misschien dat we dan een beetje van de klefheid af komen
Ja, of het is al op tegen de tijd dat het hier is.. schiet niet zo op..quote:Op zondag 6 juni 2010 18:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Same here, we zitten in de zelfde lijn waar alles aan langs gaat
Nee, standaard Internet Explorer laat bij properties niet de EXIF info zien geloof ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die krijg ik niet als ik naar de afbeeldingsinfo kijk.
Even op m'n camera kijken.
Oja, nu staat ie weer goedquote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die krijg ik niet als ik naar de afbeeldingsinfo kijk.
Even op m'n camera kijken.
Ik gebruik Firefox.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, standaard Internet Explorer laat bij properties niet de EXIF info zien geloof ik.
Misschien vanavond nog?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, of het is al op tegen de tijd dat het hier is.. schiet niet zo op..
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien vanavond nog?
http://www.buienradar.nl/images.aspx?jaar=-4&bliksem=0&voor=201006062030&soort=verwachting1x1&tijdid=2010661845
Ik vond het er een half uur geleden dreigender uitzien dan nu eigenlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Lielie!! Hangen er bij jou inmiddels ook al wat regenzwangere wolkjes??![]()
Hoop zoooo dat ze gaan bevallen
![]()
Hé, ja, hij neemt de achtergrond niet meequote:Op zondag 6 juni 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wat een bizar plaatje krijg ik als ik op die link klik!
Vind het anders aardig traumatischquote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je zo overheen.
Ook over de 50 trouwens
A. van Dijk - Financieel management voor communicatiequote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Duderella het volgende:
Lunch was lekker!
![]()
En we zijn met de bus gegaan en daar hou ik zo van.
Hefboomwerking uitrekenen?Dat hoeft toch vast niet, als communicatiemevrouw?
Ah. Gezellig.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
A. van Dijk - Financieel management voor communicatie
Wat leuk!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef TAV74 het volgende:
whehe, Sonja sprak net mijn moeder over de telefoon: in plaats van klachten over geluidsoverlast hadden zo ongeveer alle buren de ramen en deuren open gezet omdat ze de muziek van de band tijdens ons feest zo mooi vonden vorige week!
Das tofquote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef TAV74 het volgende:
whehe, Sonja sprak net mijn moeder over de telefoon: in plaats van klachten over geluidsoverlast hadden zo ongeveer alle buren de ramen en deuren open gezet omdat ze de muziek van de band tijdens ons feest zo mooi vonden vorige week!
Sorbetijs, skatje, sorbetijs.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
IJs zonder melk is toch gewoon waterijs?
Tof! Hoe lang ben je in totaal bezig?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
Er is hier nog geen blaadje dat beweegt![]()
En ik heb besloten dat dat boek mijn 10kg cadeautje wordt
Nog 2,5 te gaan!
(en dan reken ik streng, want dat is vanaf de eerste keer wegen, en toen was ik al drie week bezig)
Jep, dat kan ook goed hoor! Lekker en bak aardbeien met suiker door de blender en in de ijsmachinequote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef z80 het volgende:
iemand ervaring met ijs maken ZONDER melk.
er is deze week een ijsmachine met eigen koeling in de aanbieding bij de lidl in Duitsland.
en ik twijfel om deze te gaan halen.
ijs met melk is wel lekker, maar de melk versterk mijn hooikoorts te veel.
Eerste week van maart, dus drie maand nu.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tof! Hoe lang ben je in totaal bezig?
Oh da's wel een heel nette afvalcurvequote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eerste week van maart, dus drie maand nu.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
(zou de literatuurlijst al van belang zijn voor de conceptversie)
Ja, wel aardig toch? Niet te veel en niet te weinig.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh da's wel een heel nette afvalcurve
Hoe gaat dat nou, hele dagen in zo'n hokje zitten Memo? Is je onderwerp leuk genoeg om er lekker mee door te werken?quote:
quote!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:04 schreef DarkElf het volgende:
stilstand hoort erbij hoe frustrerend ook. maar zo val je niet te snel afzo trekt je lichaam lekker bij en dat wil je natuurlijk .. bovendien, te snel afvallen is bijna altijd weer aankomen op den duur.
Zitten we aardig op de zelfde lijnquote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, wel aardig toch? Niet te veel en niet te weinig.
Zaten wel 5 week stilstand bij of zo
Bij al mijn (concept)papers die ik in de loop der jaren heb moeten inleveren of besprekingen van plan van aanpak moest ik altijd al de bronnen paraat hebben.quote:
mwahquote:Op zondag 6 juni 2010 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nou, hele dagen in zo'n hokje zitten Memo? Is je onderwerp leuk genoeg om er lekker mee door te werken?
Waarom denk je dat ik er gisteren over begon?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz/Dude: misschien hadden jullie dat al lang door hoor, maar zie nu dat er in het VK magazine een artikel staat over 'Eten, drinken en slapen'.
Ja, is ook wel zo. Maar het praat nu wel makkelijker, nu het weer even in beweging isquote:Op zondag 6 juni 2010 20:04 schreef DarkElf het volgende:
stilstand hoort erbij hoe frustrerend ook. maar zo val je niet te snel afzo trekt je lichaam lekker bij en dat wil je natuurlijk .. bovendien, te snel afvallen is bijna altijd weer aankomen op den duur.
Zeker wel!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zitten we aardig op de zelfde lijnBen nu ruim 6 kilo kwijt, lang stil gestaan en ook zo'n 3 maanden bezig.
![]()
We komen er wel!![]()
Is het voornamelijk literatuuronderzoek wat je doet?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwahmaar tis wel fijn , geen stinkparfum mensen of vieze geluiden makende mensen om je heen, of mensen die langs je lopen haha
maar ik denk dat ik het zowaar op tijd af ga kirjgen, allen misschien 15min later inleveren want moet alles morgen nog printen ergens in de bieb
jup, ingestapt bij les 12 (1,2,4,4,5) en dat ging prima. Alleen erg warm, dus ik ging niet zo hard en was paars toen ik thuis kwamquote:Op zondag 6 juni 2010 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
Aiaiai, volgens mij is er een spiertje in mijn rug in de kramp geschoten tijdens mijn pilatesrondje net... Ik kan mijn bovenlijf niet meer draaien
Freecell, goed bezig! Doe je weer Evy?
goed zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
quote!
Hier weer begonnen met hardlopen, want hoewel mijn BMI netjes binnen de grenzen is, hangt er nog steeds een schijnzwangere buik voor
't was ook echt weer om weer te beginnenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
jup, ingestapt bij les 12 (1,2,4,4,5) en dat ging prima. Alleen erg warm, dus ik ging niet zo hard en was paars toen ik thuis kwam
Daar was ik al bang voor jaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er gisteren over begon?
Ik had het al 4x uitgesteld om gevarieerde redenen, ik moest érgens een keer weer beginnenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
't was ook echt weer om weer te beginnen
ik heb voor de eerste zwangerschap de hele eerste serie uitgelopen en ben halverwege de tweede gestopt en doorgegaan met eigen muziek.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar heb je ook gezien dat de jongen op de 1na laatste blz in een bandje speelt dat Memento Mori heet??![]()
nou ik moest anders gewoon aan 'onze' Memo denken hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Die alto in het zwart met die zonnebril.
Ook de naam van een uitvaartvereniging trouwens.
mooi zo. Zou ik ook wel willen, opnieuw beginnen is best frustrerend.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:31 schreef freecell het volgende:
[..]
ik heb voor de eerste zwangerschap de hele eerste serie uitgelopen en ben halverwege de tweede gestopt en doorgegaan met eigen muziek.
Als je eenmaal die basisconditie hebt is het niet zo moeilijk om weer in te stappen schijnt, dus ik dacht: ik probeer gewoon 12. En het was precies goed
Ik ookquote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
nou ik moest anders gewoon aan 'onze' Memo denken hoor![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooi zo. Zou ik ook wel willen, opnieuw beginnen is best frustrerend.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het voornamelijk literatuuronderzoek wat je doet?
Op zich wel lekker vind ik dat. Beter dan rekenen met computermodellen of experimenteel werk.quote:
ik heb jiet voor niks een alpha studie gekozenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich wel lekker vind ik dat. Beter dan rekenen met computermodellen of experimenteel werk.
moet ik je nog terug schoppen? of inmiddels gekapt met tikgeiten?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb jiet voor niks een alpha studie gekozen
Welke film gezien?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
hoooi vanaf huis weerwas erg leuk en gezellig! ook een leuke film en heerlijke tapas gegeten. ik proef de knoflook nog
![]()
P. is nog onderweg.. P.: ik heb het al gezegd maar ik vond het een leuke middag/avondTof je gemeet te hebben!
Leuk dat jullie het leuk en gezellig hebben gehad en dat de tapas lekker waren.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
hoooi vanaf huis weerwas erg leuk en gezellig! ook een leuke film en heerlijke tapas gegeten. ik proef de knoflook nog
![]()
P. is nog onderweg.. P.: ik heb het al gezegd maar ik vond het een leuke middag/avondTof je gemeet te hebben!
Nu even teruglezen
Naar "Killers" met Ashton Kutcher en een actrice uit Greys Anatomy (weet de naam niet). Erg leuk en grappig, goeie filmquote:Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke film gezien?
Wij douwen Unthinkable erin
Waarquote:
dus niet zo'n goeie dag voor jullie plantjes geweest? hier gelukkig klein buitje gehad, niet meer. eigenlijk toen ik op weg ging naar Alphen begon het ineens zachtjes te regenen. Maar ik hoor van P. dat het komende week niet zo best word, dus hebben je plantjes nog een kansquote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey FF![]()
@ Lielie: nou het bleef bij druppels helaas. Maar het is wel lekker aan het afkoelen, dus boven alles even open gezet zodat het lekker door tocht
P is thuis en ging dus EERST even teruglezenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
quote:
TomTom roeleertquote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens P.; je bent snel thuis zeg! Ik kwam ook net thuis.. ik was je ineens kwijt toen ik op je had gewacht met de auto. maar gelukkig is alles goedgegaan dus
Nou, laten we eens wat plannenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
geen idee.. ik zit aan de hapas, jullie hadden tapas.. volgens mij zijn we goed op weg! Alleen het meeten mist er nog aan
let jij daarop?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
doe eens niet zo flauw
Je hebt ze wel....zelf gezien
en voor jullie verder gaan denken: met kleding erover, dames en heren
![]()
hapas zijn ook lekker!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
geen idee.. ik zit aan de hapas, jullie hadden tapas.. volgens mij zijn we goed op weg! Alleen het meeten mist er nog aan
Hmmm....ik ben een vrijgezelle man! Moet ik dat nou echt uit gaan leggenquote:
Jij snapt hetquote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
't is een vent.. al zou hij het niet willen, dan nog kan hij niet anders dan er op letten
neen, low-carb hequote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hapas zijn ook lekker!oud hollandsch.. heerlijk!
broodjes erbij?
Dus die arme Thijs krijgt niet eens lekker stokbrood met kruidenboter?quote:
Die 'arme' Thijs komt niets te kort hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus die arme Thijs krijgt niet eens lekker stokbrood met kruidenboter?
je hebt gelijk.. gekke is; ik let niet op borstkassen ofzo van mannenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
't is een vent.. al zou hij het niet willen, dan nog kan hij niet anders dan er op letten
Wat ga je morgenavond doen dan? Vroeg naar bed, waarschijnlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
bwuh ben blij als morgen voorbij is dan eindelijk weer eens me-time
met worst en kaas maak je iemand ook al blij hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die 'arme' Thijs komt niets te kort hoorals hij zo nodig stokbrood met kruidenboter had willen hebben, had ik hem niet tegen gehouden
hehehe daar valt dan ook niet zo heel veel te beleven met kleding er over heen, vaakquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt gelijk.. gekke is; ik let niet op borstkassen ofzo van mannen
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
PdeHoog, amai, wat meet jij veel mensen! Leuk
Waar let jij dan wel op?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt gelijk.. gekke is; ik let niet op borstkassen ofzo van mannen
ehm jee, at is iedere keer anders. iets moet me opvallen, net als Laydina weet ik ook niet wat voor kleur ogen iemand heeft. maar als iemand een goed karakter heeft en ik ermee kan praten ben ik tevreequote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar let jij dan wel op?Nou ben ik nieuwsgierig he
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm jee, at is iedere keer anders. iets moet me opvallen, net als Laydina weet ik ook niet wat voor kleur ogen iemand heeft. maar als iemand een goed karakter heeft en ik ermee kan praten ben ik tevree
Reeds geweest, december 2008quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een CUL-(t/h)apas-meet doen?
Daar was ik niet bij dus die telt nietquote:
Mijn karakter is ook 20 cm. goed hoor. Maar ja, daar letten vrouwen nooit op, he?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ehm jee, at is iedere keer anders. iets moet me opvallen, net als Laydina weet ik ook niet wat voor kleur ogen iemand heeft. maar als iemand een goed karakter heeft en ik ermee kan praten ben ik tevree
Been there, done that.quote:
Zou me zwaar zorgen maken als iemand daar niet op zou letten, man zijnde.quote:
Nou, dan ga ik zelf wel een tapasmeet organiseren met mezelfquote:
Overschatquote:Robben alsnog naar WK
Uitgegeven: 6 juni 2010 21:10
Laatst gewijzigd: 6 juni 2010 21:30
HOOFDDORP - De blessure van Arjen Robben is minder erg dan gevreesd. De aanvaller hoeft het WK vooralsnog niet aan zich voorbij te laten gaan. Dit meldt de KNVB.
Robben heeft een scheurtje in de hamstring van zijn linkerbeen, zo bleek zondag uit onderzoek in het Erasmusziekenhuis in Rotterdam.
Wie Robben? Dacht het toch even niet, speler die het verschil kan maken in de knock out fasequote:
Als hij fit is ja. Maar in dit geval was het imo verstandiger om Anita of Lens mee te nemen ipv een half kapotte Robben.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wie Robben? Dacht het toch even niet, speler die het verschil kan maken in de knock out fase
tssskquote:Op zondag 6 juni 2010 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent zo positief de laatste tijd, ik herken je niet meer![]()
Tuurlijk niet. Je hebt 23 spelers en we gaan er nog geen 18 gebruiken gebruiken. Je kunt dit dus gewoon veilig de kans en tijd geven.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als hij fit is ja. Maar in dit geval was het imo verstandiger om Anita of Lens mee te nemen ipv een half kapotte Robben.
ik doe mee hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik zelf wel een tapasmeet organiseren met mezelf
Ik benijd die jongens wel, hoor... Lekker naar Zuid-Afrikaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je hebt 23 spelers en we gaan er nog geen 18 gebruiken gebruiken. Je kunt dit dus gewoon veilig de kans en tijd geven.
Turkije werd door Spanje eruit gewipt bij het vorige EK toen ze maar 13 spelers over hadden, waaronder 1 keeper. Robben is momenteel zo breekbaar dat hij als betaalde toeschouwer meegaat naar Zuid-Afrika. Dan kun je beter het team op andere plaatsen versterken.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je hebt 23 spelers en we gaan er nog geen 18 gebruiken gebruiken. Je kunt dit dus gewoon veilig de kans en tijd geven.
Nou, lekker tussen 4569 beveiligers lopen de hele dagquote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik benijd die jongens wel, hoor... Lekker naar Zuid-Afrika
Coolquote:
ik vind t stom dat ze een film ervan gemaakt hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/film/226(...)-a-team-film-af.html
Eigenlijk is-ie gewoon pissig dat-ie niet mee mocht doen in de film volgens mij
aah ja die ga je volgende week zien hequote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/film/226(...)-a-team-film-af.html
Eigenlijk is-ie gewoon pissig dat-ie niet mee mocht doen in de film volgens mij
Echt zo oneens, als we al in die, totaal onwaarschijnlijke, situatie terecht zouden komen dat Anita en Lens ons moeten redden zijn de kansen toch al verkeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Turkije werd door Spanje eruit gewipt bij het vorige EK toen ze maar 13 spelers over hadden, waaronder 1 keeper. Robben is momenteel zo breekbaar dat hij als betaalde toeschouwer meegaat naar Zuid-Afrika. Dan kun je beter het team op andere plaatsen versterken.
Ik ga pas oordelen nadat ik hem in de bios gezien hebquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind t stom dat ze een film ervan gemaakt hebben.
Als ik ergens tijd kan vindenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ja die ga je volgende week zien he
Ik weet wel dat we vier jaar geleden steeds verzuchtten: nog heel wat werk te doen voor 2010! Jeetje, is het al zolang geleden? De chaos op de vliegvelden bijvoorbeeld - Johannesburg international is wel OK, maar het domestic-deel is echt om te huilen, en dat was anderhalf jaar geleden nog steeds een ramp.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, lekker tussen 4569 beveiligers lopen de hele dag
Oh menquote:
Ik vraag me ook altijd af wat Sjonnie er eigenlijk allemaal van vindt..quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef Duderella het volgende:
Anita?![]()
![]()
Mogen de voetbalvrouwen tegenwoordig al mee het veld op?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef Duderella het volgende:
Anita?![]()
![]()
ik vind Johnny zo'n eng, aggressief gezicht hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze het zo goed kan vinden met haar man Johnny Heitinga
Volgens mij het stiekem een behoorlijk relaxte gozer inderdaad. Die uitstraling is alleen maar goed voor een centrale verdedigerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind Johnny zo'n eng, aggressief gezicht hebben![]()
straks is het een zacht eitje
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef Duderella het volgende:
Anita?![]()
![]()
Nou golfer, wat vind jij: Robben wel mee of niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, nadat zelfs het Journaal ermee opende kunnen we het nu weer over andere zaken hebben dan het Nationale Hamstringtrauma?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, nadat zelfs het Journaal ermee opende kunnen we het nu weer over andere zaken hebben dan het Nationale Hamstringtrauma?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tikje overdreven, maar het is ook wel weer de charme ellende van een aankomend WK.
Z'n voornaam is Vurnon. Of had je liever gewild dat hij Anita Vurnon had geheten?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef Duderella het volgende:
Een neger die Anita heet!![]()
![]()
O man, dat voetbal is interessanter dan ik dacht. Zit hardop te lachen hier.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef Duderella het volgende:
Een neger die Anita heet!![]()
![]()
O man, dat voetbal is interessanter dan ik dacht. Zit hardop te lachen hier.
als het aan mij ligt zie ik bij een WK alles. Maar ik denk dat ik de nodige potjes via de stream ga kijken om Son af en toe een beetje te ontzienquote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
Ik heb er zin in maand lang veel voetbal![]()
Maar goed ik ga ook duels kijken als Zuid-Korea - Griekenland etc. Zo gek ben ik wel
Halleluja!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
als het aan mij ligt zie ik bij een WK alles. Maar ik denk dat ik de nodige potjes via de stream ga kijken om Son af en toe een beetje te ontzien
Ik vind hem tofquote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
Ik nietquote:
Daar doe ik ook niet aan mee. Gelukkig mag je bij ons alleen 6-voudig gecertificeerde brandveilige versiering met 67 keurmerken ophangen, dus de kans dat een ander het doet is nihilquote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik nietVan mij mag Oranje er in de eerste ronde al uitvliegen. Dan doet iedereen tenminste weer normaal
Vorige keer met het EK kreeg ik zelfs van Zwitserse collega's opmerkingen over voetbal
Dat ze de NL supporters zo tof vonden daaro in Zurich en Bern en weet ik waar ze moesten spelen
Nu begonnen mijn NL collega's al over het versieren van de afdeling
Ik ben het voor een groot deel wel met je eens, maar die beelden uit Zwitserland en Oostenrijk van toen vond ik toch echt wel heel erg tof!! Die hollanders daar waren een feestje aan het bouwen, niet normaal!! En alles zeer, zeer gemutlich en zo! Kunnen die zogenaamde voetbasupporters van Ajax, Feyenoord, PSV enz enz nog wat van lerenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik nietVan mij mag Oranje er in de eerste ronde al uitvliegen. Dan doet iedereen tenminste weer normaal
Vorige keer met het EK kreeg ik zelfs van Zwitserse collega's opmerkingen over voetbal
Dat ze de NL supporters zo tof vonden daaro in Zurich en Bern en weet ik waar ze moesten spelen
Ohja? Wat is er dan te zien?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef borisz het volgende:
Son wil savonds dan naar NL2 kijken denk ik.
Wat een gekkie combi. Exotisch ontmoet de Jordaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Z'n voornaam is Vurnon. Of had je liever gewild dat hij Anita Vurnon had geheten?
Oeh oeh oeh!! Serieus??!!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Een maand lang detectives tov het voetbal.
Welke idioot heeft dat nu weer bedachtquote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Een maand lang detectives tegenover het voetbal.
http://detectives.kro.nl/uitzendingen.aspxquote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh!! Serieus??!!![]()
Toptijden!!
![]()
![]()
![]()
Wij kregen een mail van de automatisering dat er sites geblocked gaan worden, anders ontploft het ziekenhuissysteem als iedereen de streams aanzetquote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Da's waarquote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef TAV74 het volgende:
Verder is het in ieder geval beter dan het negatieve gezeik die we de rest van het jaar moeten aanhoren![]()
Nicequote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
http://detectives.kro.nl/uitzendingen.aspx
vond ik ook heel tof. Mensen kunnen wel leuk supporten, het is alleen die rotkern die andere supporters erin meeslepen. dat zijn ook geen supporters te noemen, gewoon lui die een 'reden' hebben (denken ze) om rotzooi te trappen. eikelsquote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben het voor een groot deel wel met je eens, maar die beelden uit Zwitserland en Oostenrijk van toen vond ik toch echt wel heel erg tof!! Die hollanders daar waren een feestje aan het bouwen, niet normaal!! En alles zeer, zeer gemutlich en zo! Kunnen die zogenaamde voetbasupporters van Ajax, Feyenoord, PSV enz enz nog wat van leren![]()
Dat vond IK zelfs tof!
Ik ben blij met mijn wo-avond koorrepetitiequote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
NiceMeestal sneuvelt mijn woensdag avond detective voor onzin als voetbal/eurovisie/de nationale ... test enz enz.. Dus blij dat ze dat nu een keertje goed maken
![]()
Nee. Jij ook niet?quote:
een weekend met Ariequote:
ojeeee! komt goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn wo-avond koorrepetitie
Oh men, generale a.s. woensdag![]()
![]()
Ik totaaaaal niet, maar volgens mij is hij best humoristisch (als hij zijn stichtelijke praatjes ff vergeet)quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een weekend met Arie![]()
hmm ik weet nou eigenlijk niet of ik em aantrekkelijk vind of niet
volgens mij ook wel ja. een leuke aardige knul. dat Jezus-uiterlijk trok me niet zo (op die ene foto). als hij als Jezus of als engel op de foto gaat.. domper.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik totaaaaal niet, maar volgens mij is hij best humoristisch (als hij zijn stichtelijke praatjes ff vergeet)![]()
ik vind de sfeer leuk, en ik zit er tijdens de wedstrijd helemaal in. op het puntje van de bank.. en gillen dat ik doequote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef DarkElf het volgende:
leuk voor alle voetbalfans maar voetbal doet mij echt helemaal nietssnap de opwinding nooit zo ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |