Ik ben ook zo aan het niezen, maar heb nog geen pilletje genomen, meteen maar even doenquote:
Omdat ik stoffig ben!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom bestel jij een stofzuiger? Alsof jij dat mag doen
Ik heb ook trek in iets te snaaienquote:
Ja, ik ook eigenlijk! Maar ben die zooi thuis vergetenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook zo aan het niezen, maar heb nog geen pilletje genomen, meteen maar even doen
quote:
Ow, vertelquote:
Dat klinkt wel een beetje sad.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom terug van het stofzuigen en zie dat jij laatste poster bent hier, en weet dat het slotje is gekomen![]()
Maar we gaan hier verder
Helaas, ik heb al een Fok relatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ze vonden dat er te weinig vrouwen waren, en je waarschijnlijk binnen een week door Benny ten huwelijk wordt gevraagd
Gelukkig is van het meeste spul alleen de bovenkant nat geworden en de zon komt alweer door. Maar mijn was-droog-afhaal-nieuwe was ophang routine ligt nu op zijn gat want mijn dekbedovertrek en laken zijn wel weer haske nat geworden.quote:
Ja ik vergeet ze altijdquote:Op zondag 6 juni 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ook eigenlijk! Maar ben die zooi thuis vergeten
Ja, daarom heb ik ook 20 doosjes thuis. Steedw weer nieuwe kopenquote:
Heul niet, pure nieuwsgierigheidquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ook 20 doosjes thuis. Steedw weer nieuwe kopen
Ik ben ook een beetje sadquote:
Ik zit te wachten tot Tombo hier binnenkomt vallenquote:
quote:
Da's een fout merk dan, want hier schijnt ook de zonquote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
net op de radio: alleen in Groningen schijnt de zon
Dat lichaamsdeel wil echt teveel aandacht ja. Pfff.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Irritant hè. Ik heb al de hele dag zo'n zeurende neus...
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:07 schreef D. het volgende:
Denk dat de broodjes wel klaar zijn
*ff gaat pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |