Same here.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef J.Clarkson het volgende:
Geen vastlopers tot nu toe. *Klopt af* Op de 360.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
Na totaal 60 uur spelen heb ik vanmiddag mijn eerste ratelslang gevonden![]()
We kunnen wel weer een paar potjes doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met FIFA sta ik op dit moment: Reeks -7online
Ja de komende tijd zat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We kunnen wel weer een paar potjes doen.
Inderdaad, stom spel zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Platina het volgende:
Ongelooflijk, reinstall gedaan en dat kutspel loopt gewoon iedere keer na 20 seconden vast
Ik denk dat je de enige bent die het zo vaak ervaart dus ik vermoed dat het niet aan dat kutspel ligt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Platina het volgende:
Ongelooflijk, reinstall gedaan en dat kutspel loopt gewoon iedere keer na 20 seconden vast
Ik vroeg het maar hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
uhm?
waren alle spellen maar zo uitgebreid.
Wat voor outfit heb je aan? Als je je standaard Bounty Hunter Outfit aanhebt zou er niet zoveel aan de hand moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:12 schreef impact010 het volgende:
[..]
Iemand die mijn mischien kan helpen met dit bloedbad ?
Niet als je dat 1000x hoortquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:52 schreef wolferl het volgende:
John Marston is ook wel grappig.
"Si, senor....EH....Ola"
Misschien dan toch vette vingers of iets dergelijks op de disc?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Platina het volgende:
Ja, dat had ik mij zelf ook al bedacht. Maar met andere spellen heb ik vreemdgenoeg geen problemen![]()
Wou net zeggen, als je daar mee bezig bent kom je nergens anders meer aan toe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:05 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je hoeft niet tegen iedereen hallo te zeggen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |