I feel your painquote:
Dat snap ik. Maar bij elke gast heb je 2 RONDES. Als je ronde 2 niet haalt moet je bij diezelfde gast weer ronde 1 doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef Roces18 het volgende:
Nee hoor,
Zodra je iemand weg speelt daar, dan loopt hij van de tafel weg. En speel je tegen de nummer 2 en als je verliest ga je weer opnieuw tegen nummer 2. Zo heb ik het tenminste gedaan.
Maar ben je een PC gamer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef Lysdexie het volgende:
Ik ben van plan om apart een Xbox360 te kopen voor dit spel. Het ziet er zo geil uit
Ow zo,quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik heb een PS2 en game soms op de PC ja.
Dat is mij ook opgevallen. Lopen ze constant te checken tot de laatste kaart en dan ineens bet. Maarja telkens als ik dan vrolijk meebied dan hebben ze toevallig toch weer een goeie hand, en bleek het dus geen blufquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef Desunoto het volgende:
Pokeren zit vol met fouten.
Ik had een keer een all in gewonnen met een paar azen, terwijl m'n tegenstander een straat had!
Er stond ook gewoon:
"persoon shows ace high straight"
"you show a pair of aces"
"you win the pot"
?
Mjah het zal wel. De kaarten zijn gewoon willekeurig trouwens. Maar ik merk dat als je 1 op 1 speelt de tegenstander wel vaker bluft. Is ook logisch en dat hebben ze wel goed gedaan. Dus dan kan je zelf iets agressiever spelen en opnieuw verhogen en zo en niet steeds weggooien.
Dat zijn gewoon standaard pokerregels, die kan je zo opzoeken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:51 schreef GlenSpey het volgende:
Wat ik trouwens niet zo goed snap is dat main pot en side pot award... Volgens mij komt het als een speler all-in is gegaan maar ik weet het niet zekeriemand die dat uit kan leggen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:05 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe zit t met die 'Funny man' ding? Ik moet nu 'Dice' spelen, kost met $200 elke keer, maar er gebeurd niets![]()
Moet ik eerst winnen ofzo?
Deice is makkelijk. Ik had ook even nodig voordat ik het door had.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:05 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe zit t met die 'Funny man' ding? Ik moet nu 'Dice' spelen, kost met $200 elke keer, maar er gebeurd niets![]()
Moet ik eerst winnen ofzo?
Dan moet je zelf ook cheatenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:54 schreef Roces18 het volgende:
Dice vind ik wel het leukste spelletje erin. Maar dat pokeren en vooral in Blackwater dan is grote onzin. Volgens mij cheaten ze allemaal daaro want elke keer hebben ze full house dit flush dat. En kom ik aan met mijn pair 2en
Zelf kan ik niet cheaten, maar ik win wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:54 schreef Roces18 het volgende:
Dice vind ik wel het leukste spelletje erin. Maar dat pokeren en vooral in Blackwater dan is grote onzin. Volgens mij cheaten ze allemaal daaro want elke keer hebben ze full house dit flush dat. En kom ik aan met mijn pair 2en
Patch? Welke patch, bij mij is er niks gepatched.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:39 schreef jurix het volgende:
Iemand de patch van 9 juni al kunnen binnen slurpen op zijn xbox. Ik hoopte dat die patch mijn online problemen zou oplossen maar heb nog niks van een patch gezien. Misschien ben ik te vroeg?
Verpats hem voor 40 euro op marktplaats. Al snap ik niet dat iemand dit niet leuk kan vindenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef von_manstein het volgende:
Heb hem vd week gekocht en vind het niet zo'n leuk spel om eerlijk te zeggen.
Weer 59 euro door de gootsteen want een gebruikt spel kan je denk niet meer terug brengen.
Wat bij mij goed werkt is in het begin bij een volle tafel weinig handen spelen en als je ze speelt, altijd preflop raisen. Op de flop merk je gauw genoeg of ze wat hebben (dan raisen of reraisen ze meestal). Meestal komen ze niet verder dan 1 of 2 pair, en vaak hebben ze niet eens top pair. Als je daar rekening mee houdt win je de meeste handen vrij makkelijk. Die andere gasten elimineren elkaar vaak al zodat je na een tijdje met nog 3 of 2 man totaal zit. Ze callen vaak met zware kutkaarten, heads up ga ik meestal met redelijke handen gelijk all-in. Zal vast een dramatische techniek zijn in de praktijk maar in RDR pak ik ze bijna altijd in hiermee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef GlenSpey het volgende:
Oh man dat poker
Ik heb net anderhalf uur zitten pokeren tegen 1 speler. Er kwam geen einde aan. En dan won ik een goed potje verloor ik de volgende 5 weer kleine beetjes... om telkens op hetzelfde bedrag uit te komenUiteindelijk maar genoegen met 800 chips (van de in totaal 2500, slechts 300 winst
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:43 schreef Rem-koe het volgende:
Ik snap dueleren nog steeds niet helemaal. Ik win meestal wel omdat ik wat button bash, maar raak zo gefrustreerd als ik een keer verlies omdat ik eigenlijk niet snap wat ik aan het doen ben! Ga het denk even googlen!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Scarface150993 het volgende:
Voor masterhunting moet ik nu 3 armadillo's zien te vinden. WAT EEN KANKER SPEL.
Ik zoek overal , met walktrough's zelfs hoe the fak je die dingen moet vinden. Ik heb er veel gezien maar nu ik 3 zoek heb ik er geen een gevonden.
fak.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Scarface150993 het volgende:
Voor masterhunting moet ik nu 3 armadillo's zien te vinden. WAT EEN KANKER SPEL.
Ik zoek overal , met walktrough's zelfs hoe the fak je die dingen moet vinden. Ik heb er veel gezien maar nu ik 3 zoek heb ik er geen een gevonden.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef Dynd het volgende:
Kenden jullie deze glitch al?![]()
http://www.gametrailers.c(...)168?playlist=popular
geef 'm nog een kans. RDR viel me in het begin ook tegen, maar is later goedgekomen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef von_manstein het volgende:
Heb hem vd week gekocht en vind het niet zo'n leuk spel om eerlijk te zeggen.
Weer 59 euro door de gootsteen want een gebruikt spel kan je denk niet meer terug brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |