haha , was tof thanksquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha , was tof thanks
het was zwaar lekker warm avonds/nachts, had et 2 op 3 juni gedaan op strand, bbq, nagenoeg iedereen was er wel, was leuk
neequote:
lekker naar een hotel dusquote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neemaar dat hoeft ook niet, leuk als je 21 word...niet als je 30 word voor de tweede keer;-)
van m'n vriend wel 3 dagen naar hotel in valencia eind volgende maand
en ik had hem dat ook gegeven vorige week voor zijn verjaardag, 3 dagen hotel in andere stad, de en laatste week van komende maand
lol hoe weet je dat nou weerquote:Op zondag 6 juni 2010 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker naar een hotel dus
wat kreeg je verder dan, boekenbonnen?
had nog nooit van dat boek gehoord maar die musical is best gaafquote:Op zondag 6 juni 2010 17:41 schreef Dosadi het volgende:
ik heb deze week mijn boekenbon opgemaakt...
die had ik nog van de kerst
Wicked (over de slechte heks uit de Tovenaar van Oz... maar dan met een twist, heerlijk boek)
City and the City (van China Mieville)
en ja van Wicked is een musical gemaakt.
grappig :-) like not everybody cares for books enzoquote:
Not everyone cares about books.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
grappig :-) like not everybody cares for books enzo
matter of patato potatoquote:
quote:
Ik vond het erg slepend en ik miste het duidelijke verhaal. Maar ik heb wel Son of a Witch gelezen ook, ergens heeft het wel wat. Deel drie ook maar een keer zoeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:41 schreef Dosadi het volgende:
Wicked (over de slechte heks uit de Tovenaar van Oz... maar dan met een twist, heerlijk boek)
jeetje NADA OKAY NADA! jeje holaquote:
Gee. Really?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:41 schreef Dosadi het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Whooow. Als je nu naar buiten zou gaan zou je ter plekke verdrinken!
Hier ook (bijna). Toch grappig dat het weer soms zo hetzelfde is.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Het mag hier best gaan regenen eigenlijk...quote:Op zondag 6 juni 2010 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Goed idee! *trekt zwembandjes aan*quote:
Hoeveel kost een zonnehemel?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |