Het is al heel wat dat de EO een redelijk objectief programma over dit onderwerp brengt. En Manuel doet het goed vind ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
Wat met trouwens in Jong en ook in Uit de kast opvalt is dat de presentators "homo" zo raar uitspreken. Hhhómo
Ik heb trouwens wel schokkend nieuws gehoordquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je alles weet, daar kom je al heel ver mee
Over?!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel schokkend nieuws gehoord
Inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel schokkend nieuws gehoord
Dat er mensen zijn die dat lekker vinden hequote:
Oh jaquote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is omdat ze als christenen er zelf een beetje van moeten overgeven in hun mond en dat proberen te verbergen.
Ja, hij doet een stuk minder dom en bot dan bij de transgender-aflevering.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat de EO een redelijk objectief programma over dit onderwerp brengt. En Manuel doet het goed vind ik.
correct!quote:
Wattes?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die dat lekker vinden he
Ik hoop dat hij hier nooit meer post
En jij doet nu net of je alles weetquote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef MisterO het volgende:
Tha_erik en Vulture doen nu alsof ze iets weten, maar stiekem is het gewoon nep
Ik blijk twee broers te hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef MisterO het volgende:
Tha_erik en Vulture doen nu alsof ze iets weten, maar stiekem is het gewoon nep
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Wazige film
Ik ga slapen.
EN als Taliban ALiens me komen halen in de nacht, dan is mijn DVD collectie voor Tha_Erik
En terecht, die gozer is gewoon homo, en daar kan het geloof niets aan doen!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
"Droge witte wijn"Hij kon het toch niet laten om hem even belachelijk te maken
En hetero wordt ie ook echt niet, maar ik hebt wel respect voor hem dat hij het wil proberen. Net zoals die Wouter. Da's nou niet echt de makkelijkste weg. Laurens kiest die makkelijkste weg ook niet trouwens.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En terecht, die gozer is gewoon homo, en daar kan het geloof niets aan doen!
Ik kan gewoon niet snappen dat mensen dat soort "belastende" keuzes willen maken. Weet even niet hoe ik het beter moet zeggen. Het is bewust je leven een stuk moeilijker maken, en voor wat? En almachtig iemand die niet bestaat?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hetero wordt ie ook echt niet, maar ik hebt wel respect voor hem dat hij het wil proberen. Net zoals die Wouter. Da's nou niet echt de makkelijkste weg. Laurens kiest die makkelijkste weg ook niet trouwens.
Ik vind dat ze mooie keuzes maken en denk echt dat ze daar wel achter staan. Het sneue is natuurlijk dat er een geloof is dat ze tot dat soort keuzes dwingt.
Dat die almachtige persoon niet bestaat weten ze niet he.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet snappen dat mensen dat soort "belastende" keuzes willen maken. Weet even niet hoe ik het beter moet zeggen. Het is bewust je leven een stuk moeilijker maken, en voor wat? En almachtig iemand die niet bestaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |