Ah oke, wat heb je dan? Helemaal balen met dit weerquote:
ipv een kind een aap?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van de Beekse Bergen
Ik wil een aap adopteren
Koorts en buikpijnen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah oke, wat heb je dan? Helemaal balen met dit weer
quote:
Jij hebt lianen in de slaapkamer zodat hij zo je bed in kan slingeren en een kist bananen voor als hij honger krijgt?quote:
Een pina colada boy zou kunnen helpen?quote:
Jij hebt een dirty mindquote:
What else is new?quote:
Summer lovequote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
What else is new?![]()
Oh, ik vind D zo leuk he!![]()
Hij is zo grappig, lief, stoer enzoquote:
Deceit heeft een date met Tomasso, een nieuwe Fok koppel wordt dat dusquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Xiance het volgende:
* Xiance heeft geen flauw idee waar het over gaat
Hou dat vastquote:
Jup, eerste seizoen wordt nu door SyFy in de VS uitgezondenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
universe?! DIE KEN IK NIET?
is dat een nieuwere spin off?
Ik hoor de roddels wel van Tomassoquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deceit heeft een date met Tomasso, een nieuwe Fok koppel wordt dat dus
Gewoon doen alsof je alles weet, daar kom je al heel ver meequote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel me ook een beetje een slecht geïnformeerde Albert Verlinde hier
Dat is omdat ze als christenen er zelf een beetje van moeten overgeven in hun mond en dat proberen te verbergen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
Wat met trouwens in Jong en ook in Uit de kast opvalt is dat de presentators "homo" zo raar uitspreken. Hhhómo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |