Ja, was eigenlijk best leukquote:
quote:
Ik had op wat meer regen gehoopt...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:20 schreef Vlarp het volgende:
Hier schijnt dan zon alweer
Wel heel flauwtjes, dat wel
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef Xiance het volgende:
*dance playlist laad*
hier schijnt ALTIJD de zon![]()
PRECIES!quote:
ik heb m ook gebruyikt maar ik zie nergens berichtquote:Op zondag 6 juni 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gebruikte de nieuwe TVP-knop maar dan zegt er dus helemaal niemand hallo terug!
Het is juist zodat topics niet vol komen te staan met "tvp", want dat kan in discussies echt vervelend zijn, als van de eerste 50 posts de helft niets toevoegt aan de discussie/ontopic is.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb m ook gebruyikt maar ik zie nergens bericht
volgens mij zie je dat niet in t forum
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gebruikte de nieuwe TVP-knop maar dan zegt er dus helemaal niemand hallo terug!
Nee, iemand begon een gesprek over het feit dat ik iets kocht, gewoon een normaal iets. Het was vreemd, niemand praat ooit tegen me in de supermarkt.quote:
Thanx voor de uitlegquote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is juist zodat topics niet vol komen te staan met "tvp", want dat kan in discussies echt vervelend zijn, als van de eerste 50 posts de helft niets toevoegt aan de discussie/ontopic is.
Zet het topic automatisch in je MyAT.
a pick up linequote:Op zondag 6 juni 2010 16:29 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Nee, iemand begon een gesprek over het feit dat ik iets kocht, gewoon een normaal iets. Het was vreemd, niemand praat ooit tegen me in de supermarkt.
Doe nou even niet zo wereldvreemd!quote:
Ja hallow, ik woon in Twente hequote:
you crazy bitchquote:
o, wat erg voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Dat is toch jouw probleem?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy bitchsheboy??! .
o, je bedoelt mangina..
![]()
btw xag wel tranny staan.2
Ja maar...quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, wat erg voor je.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
LOL ken het, daarom begin ik er al niet eens aan.quote:
cuntquote:
que?quote:
Dat wel, in vorm, niet ouder dan een jaar of 27, ongeveer 1m74, sportief gekleed, geschoren hoofd, donkere wenkbrauwen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL ken het, daarom begin ik er al niet eens aan.![]()
was ie leuk om te zien?
ben thuisgeblevenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cunt![]()
wat heb je gedaan gisteren? Dezelfde kroegen and shit?
geil!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dat wel, in vorm, niet ouder dan een jaar of 27, ongeveer 1m74, sportief gekleed, geschoren hoofd, donkere wenkbrauwen.
ja zoiets als fucking Mayberry.quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twentequote:Twente (Nedersaksisch: Tweante, Twente) is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen. De bewoners heten Twentenaren of (informeel) Tukkers. In het westen en noorden grenst het aan de eveneens Overijsselse streek Salland (waarbij de Regge bij Nijverdal de grens vormt), in het zuiden aan de Achterhoek (provincie Gelderland), in het zuidoosten aan de Duitse Kreis Borken en in het oosten en noorden aan de eveneens Duitse Grafschaft Bentheim, waar de Dinkel als natuurlijke grens wordt beschouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |