Elke tegenstander weet hoe kwetsbaar hij is en ik geef 'm maximaal 1 wedstrijd op het WK als het er echt om gaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef HaagsPietje het volgende:
ik heb er een hard hoofd in en als het gewoon een verrekkingkje blijkt te zijn en hij over 5 dagen weer mee mag trainen is het gewoon een homopootje
Ja, tuurlijk. Maar Robben is niet minder dan Ronaldo!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:16 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Tegen dat soort landen zou ik er ook niet al te veel zin in hebben. Jij vergeet dat het WK nog niet begonnen is?
met een gescheurde hamstring kun je zeker vier weken niet spelen hoor ...quote:Op zondag 6 juni 2010 01:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.
In principe kun je met een gescheurde hamstring best spelen, je moet dan wel goed gebruik maken van pijnstillers en de boel regelmatig koelen, en de spieren om de hamstrings heen moeten sterker worden om het verlies op te vangen.²
wie zegt dat Paraguay (als NL zou doorgaan) de tegenstrever wordt ?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:51 schreef Golaso het volgende:
Ik gok op 2-3 weken. Hij kon er nog een beetje op staan, dat is al positief. Als hij nog ff een placenta-behandeling kan regelen, zie ik hem over 3 weken spelen tegen Paraguay in de 1/8e finale.
lijkt me redelijk voorspelbaar toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wie zegt dat Paraguay (als NL zou doorgaan) de tegenstrever wordt ?
Je kunt met een gescheurde hamstring niet spelen, dat is zelf medisch onverantwoord.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.
In principe kun je met een gescheurde hamstring best spelen, je moet dan wel goed gebruik maken van pijnstillers en de boel regelmatig koelen, en de spieren om de hamstrings heen moeten sterker worden om het verlies op te vangen.²
Kan je dan überhaupt nog zonder brancard het veld af? Robben 'liep' nog enigszins.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
De andere mogelijkheid is een volledig afgescheurde hamstring, waarbij een interventie noodzakelijk is. Dit laatste lijkt onwaarschijnlijk, maar is niet onmogelijk (gezien zijn blessureverleden).
Een derde graad hamstring blessure is uitgesloten. Dan is het inderdaad onmogelijk om te lopen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Henno het volgende:
[..]
Kan je dan überhaupt nog zonder brancard het veld af? Robben 'liep' nog enigszins.
Inderdaad, dit lijkt onwaarschijnlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef larry91 het volgende:
[..]
Een derde graad hamstring blessure is uitgesloten. Dan is het inderdaad onmogelijk om te lopen.
Inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 13:40 schreef Givenchi3 het volgende:
Ik mis Jaap Stam en Frank de Boer achterin
Nope, het enige wat ik weet is dat ie rond 13:00 in het ziekenhuis werd verwacht voor die scan. Zou dus niet al te lang meer moeten duren voordat er nieuws komt.quote:
whahahaha!!!!!!!! masterlijk!!!!!!!quote:
quote:
De dokters liggen momenteel kapot te gaan van verdriet achter de lichtbak waar nu de foto's op liggen, terwijl er wat stoelen en stukken touw geregeld worden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nope, het enige wat ik weet is dat ie rond 13:00 in het ziekenhuis werd verwacht voor die scan. Zou dus niet al te lang meer moeten duren voordat er nieuws komt.
Ik denk dat ze eerst alle weddenschappen en poules op het internet aan het corrigeren zijn, voordat ze met het nieuws naar buiten komenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Henno het volgende:
[..]
De dokters liggen momenteel kapot te gaan van verdriet achter de lichtbak waar nu de foto's op liggen, terwijl er wat stoelen en stukken touw geregeld worden.
Zo, nu kan het alleen maar meevallen
Het was een hele mooie actiequote:Op zondag 6 juni 2010 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ben het hele weekend weggeweest en ik dacht dat het een grap was toen iemand zei dat Robben geblesseerd wasHeb ook gehoord dat het zijn eigen schuld was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |