Nee, ik denk dat hij wel meegaat, dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef Monco10 het volgende:
Afgezien daarvan zal Ruudje wel bedanken omdat hij geen 2e keus wil zijn.
Precies waar ik ook aan dacht. De poulefase is ongeacht Robben wel of niet speelt toch wel door te komen voor Oranje. Dan plots onze joker inzetten, hoeft 'ie ook minder wedstrijden te spelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:14 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
![]()
Mooiste scenario imo is, Robben fit vanaf de kwartfinale. Poule kom je sowieso wel door, dan krijg je een moeizame 8ste finale, en wanneer de tegenstanders grote namen worden vanaf de kwart brengen wij onze joker![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef Moonlighter het volgende:
Als ruud een schaar wilt maken scheurt hij beide hamstrings
voordeel is dan dat we dan pas goede wedstrijden gaan spelen vanaf de kwartfinalequote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Precies waar ik ook aan dacht. De poulefase is ongeacht Robben wel of niet speelt toch wel door te komen voor Oranje. Dan plots onze joker inzetten, hoeft 'ie ook minder wedstrijden te spelen.
En zo blijven we ook een beetje in de luwte, en niet zoals 2 jaar geleden waar wij na 2 wedstrijden de absolute topfavoriet waren.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
voordeel is dan dat we dan pas goede wedstrijden gaan spelen vanaf de kwartfinale
000000?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:14 schreef Moonlighter het volgende:
Want met Robben erbij hadden we Denemarken en Japan gewoon met een nulletje of 6 opegerold.
wat een grootspraak weer zegquote:Op zondag 6 juni 2010 12:14 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
En zo blijven we ook een beetje in de luwte, en niet zoals 2 jaar geleden waar wij na 2 wedstrijden de absolute topfavoriet waren.
Want met Robben erbij hadden we Denemarken en Japan gewoon met een nulletje of 6 opegerold.
We hebben Kuyt ook nog, die is zo wit als maar kanquote:Op zondag 6 juni 2010 12:26 schreef _Mystery_ het volgende:
Er zit nu wel een kink in de WITTE kabel.
Zeg !quote:
Nou ik vond hem tegen Hongarije toch aardig spelen hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 12:37 schreef _Mystery_ het volgende:
Zonder Robben zal het allemaal wel lukken. Mijn zorg is eerder de matige verdediging. van Bronckhorst hoort al een hele tijd niet meer in Oranje thuis.
Nou, gister speelde hij anders erg goed hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:37 schreef _Mystery_ het volgende:
Zonder Robben zal het allemaal wel lukken. Mijn zorg is eerder de matige verdediging. van Bronckhorst hoort al een hele tijd niet meer in Oranje thuis.
precies jaquote:Op zondag 6 juni 2010 12:41 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou ik vond hem tegen Hongarije toch aardig spelen hoor
Maar Kuyt is geen voetballer.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
We hebben Kuyt ook nog, die is zo wit als maar kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |