quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:55 schreef Monco10 het volgende:Het wordt wel erg opgeblazen allemaal, alsof ie dood is.
Die vent vliegt gewoon alsnog naar het WK, en is eventueel pas inzetbaar tijdens de kwartfinales.
sterker nog, ergens acht ik het gewoon mogelijk dat dit een Drogbaatje is.... eventjes paniekmeldingen overeen zware blessure, maar de tweede wedstrijd gewoon kunnen meedoen...
sowieso heb ik nog geen enkele 'serieuze' bevestiging gelezen, zelfs dat telegraaf artikel heeft het over een 'vrijwel zeker scheuring' op basis van 'iets dat Robben
gezégd zou hebben tegen zn begeleiders... dat is natuurlijk grote kul, om dat _al_ te serieus te nemen.... het is niet veel meerdan een 'gerucht' of mogelijk pure 'uit-de-duim-zuigerij' (wat ik bij de Telegraafen voetbal sowieso al heb toen za na een wedstrijd al de 'interviews met fans na de wedstrijd publiceerden waaral deze fans teleurgesteld waren over het 1-0 verlies tegen Duitsland ( op EK 20004), maar per ongeluk in de laatste minuten de gelijkmaker gescoord was, wat echter _niet_ in dat artikel stond, omdat het dus halverwege de wedstrijd geschreven was en pure fantasie was )
Ik acht de kans zéér groot datRobben zelf oo een beetje paniekerig reageert op iederklein pijntje,dowmeg omdat hij ook zelf veel angst zal hebben over een eventuele blessure, en daardoor misschien ook zelf wat overdreven reageert ...
mar iig is het nu gewoon afwachten, ik hoop iig wéldat hij redelijk snel fit is, want hij brengt zeker wat extra, dat vanafde achtsteof kwartfinale zeker juist nodig kan zijn
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25