Ik heb geen TVP-knop.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gelieve geen 'TVP' meer gebruiken, het einde van de TVP is namelijk al begonnen.

Als het goed is heb je een "Volg topic"-knop in je QuickReply en Reageer-pagina, indien dit niet het geval is dan moet je dit melden aan de directie van VOK!quote:

quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als het goed is heb je in je QuickReply en Reageer-pagina, indien dit niet het geval is dan moet je dit melden aan de directie van VOK!
 Ik zou het meteen melden.
 Ik zou het meteen melden. 

Ze is al haar glans verlorenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
http://www.youtube.com/user/anitaweethet#p/u/0/m149Iu2629g

Alsjeblieft zeg, 1 persoon die er zo bij loopt is al erg genoegquote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ze kan wereldberoemd worden, misschien subs eronder gooien.
Dan kan de hele wereld er zo mooi bij lopen.

Ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, 1 persoon die er zo bij loopt is al erg genoeg
Alleen al dat randje lipliner, het lijkt net alsof ze de hele dag dropveters opzuigt

maar nog niet afgelopen. tvp!!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gelieve geen 'TVP' meer gebruiken, het einde van de TVP is namelijk al begonnen.

Ik schrok me dood toen ik heel haar achtergrond zagquote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
http://www.youtube.com/user/anitaweethet#p/u/0/m149Iu2629g

quote:
7 blikken knakworsten gehaald en 2 potjes mosterd voor mijn verjaaardag visite donderdag. Nu nog paar kratten biertjes laten halen door mijn buurvrouw. Sij kan het so handig op haar rolator zetten @ Love Anita!
vandaag, 23:16 - Reageer

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |