Wat is de uitkomst?quote:
Waar kunnen we uit kiezen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil een film kijken maar ik weet niet welke.
Aanraders?
Nou, A; die vent was zo dronken, die weet dat vast al niet meer..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
als die vent aangifte doet, ben je volgens mij gewoon de lul
Maar dat is dan weer geen reden om een klap te verkopenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, A; die vent was zo dronken, die weet dat vast al niet meer..
En B; heb 'm nog nooit eerder gezien..
Alles.quote:
Jahwel, ik had hem gewaarschuwd... en dan alsnog doen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer geen reden om een klap te verkopen
lolquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, A; die vent was zo dronken, die weet dat vast al niet meer..
En B; heb 'm nog nooit eerder gezien..
dan nog tbh.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jahwel, ik had hem gewaarschuwd... en dan alsnog doen...
Haha, hier hangen echt geen camera's//quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
maar er\hangen toch wel camera's op t station. hoeft hij je niet te kennen dus
Ik kan alles krijgen in een minuutje of twee.quote:
hehe ok. dan vindt hij je ws idd nooitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, hier hangen echt geen camera's//armoedetroef,
SAWquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan alles krijgen in een minuutje of twee.
Roep eens wat, mag ook een klassieker zijn.
Dat zeg ik niet dat dat mag... maar hij was irritant, en handtastelijk.. nou, dan ben ik na een paar waarschuwingen al gauw klaar.. punt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
dan nog tbh.
zou wat zijn als ik iedereen mag slaan als ik hem maar eerst waarschuw.
dan nog best aso tbh.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet dat dat mag... maar hij was irritant, en handtastelijk.. nou, dan ben ik na een paar waarschuwingen al gauw klaar.. punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |