Wat is de uitkomst?quote:
Waar kunnen we uit kiezen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil een film kijken maar ik weet niet welke.
Aanraders?
Nou, A; die vent was zo dronken, die weet dat vast al niet meer..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
als die vent aangifte doet, ben je volgens mij gewoon de lul
Maar dat is dan weer geen reden om een klap te verkopenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, A; die vent was zo dronken, die weet dat vast al niet meer..
En B; heb 'm nog nooit eerder gezien..
Alles.quote:
Jahwel, ik had hem gewaarschuwd... en dan alsnog doen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer geen reden om een klap te verkopen
lolquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, A; die vent was zo dronken, die weet dat vast al niet meer..
En B; heb 'm nog nooit eerder gezien..
dan nog tbh.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jahwel, ik had hem gewaarschuwd... en dan alsnog doen...
Haha, hier hangen echt geen camera's//quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
maar er\hangen toch wel camera's op t station. hoeft hij je niet te kennen dus
Ik kan alles krijgen in een minuutje of twee.quote:
hehe ok. dan vindt hij je ws idd nooitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, hier hangen echt geen camera's//armoedetroef,
SAWquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan alles krijgen in een minuutje of twee.
Roep eens wat, mag ook een klassieker zijn.
Dat zeg ik niet dat dat mag... maar hij was irritant, en handtastelijk.. nou, dan ben ik na een paar waarschuwingen al gauw klaar.. punt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
dan nog tbh.
zou wat zijn als ik iedereen mag slaan als ik hem maar eerst waarschuw.
dan nog best aso tbh.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet dat dat mag... maar hij was irritant, en handtastelijk.. nou, dan ben ik na een paar waarschuwingen al gauw klaar.. punt.
Maargoed, als je de politie belt handelen ze het toch niet goed af.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
dan nog best aso tbh.
als iedereen gaat meppen als iemand irritant is kan t leuk worden.
Wat overdreven zeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet dat dat mag... maar hij was irritant, en handtastelijk.. nou, dan ben ik na een paar waarschuwingen al gauw klaar.. punt.
Nou sorry, ik heb hetzelfde gehad in een bar, die gozer zat aan me heb drie keer gewaarschuwd en hij bleef gaan toen hem ik hem ook een klap verkocht.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
dan nog best aso tbh.
als iedereen gaat meppen als iemand irritant is kan t leuk worden.
Ditquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou sorry, ik heb hetzelfde gehad in een bar, die gozer zat aan me heb drie keer gewaarschuwd en hij bleef gaan toen hem ik hem ook een klap verkocht.
Het gaat niet om het irritante maar om het aan je zitten, dan ga je over een grens
dat dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou sorry, ik heb hetzelfde gehad in een bar, die gozer zat aan me heb drie keer gewaarschuwd en hij bleef gaan toen hem ik hem ook een klap verkocht.
Het gaat niet om het irritante maar om het aan je zitten, dan ga je over een grens
duh, je vindt iemand in de trein vervelend. wat verwacht je daarvoor? 10 jaar cel plus tbs?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maargoed, als je de politie belt handelen ze het toch niet goed af.
Nee maar wat had ie dan moeten doen? Niks?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
duh, je vindt iemand in de trein vervelend. wat verwacht je daarvoor? 10 jaar cel plus tbs?
ik denk dat t licht aan de aanraking. gewoon iemand ff tegen de knie tikken is imo niet genoeg om iemand te meppenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon niet prettig? Doe je toch niet? Je hoort gewoon van andere mensen af te blijven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat t licht aan de aanraking. gewoon iemand ff tegen de knie tikken is imo niet genoeg om iemand te meppen
uithalen iig niet nee imo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar wat had ie dan moeten doen? Niks?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat t licht aan de aanraking. gewoon iemand ff tegen de knie tikken is imo niet genoeg om iemand te meppen
Wat dan?quote:
Meerdere keren ook nadat je gevraagd hebt om van je af te blijven, je moet gewoon niet aan me zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
]]ok dat t niet hoort ben ik met je eens, maar uithalen staat niet in vergelijking daarmee imo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon niet prettig? Doe je toch niet? Je hoort gewoon van andere mensen af te blijven.
Slaap lekkerquote:
Klinkt nogal hysterisch.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Meerdere keren ook nadat je gevraagd hebt om van je af te blijven, je moet gewoon niet aan me zitten
nee ok. dat schreef ik net. t ligt aan de uithaal. ik versta daar ws iets zwaarders onder dan wat je hebt gedaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je moet niet denken dat 'k 'm helemaal lens heb geramd ofzo hoor...
Nou, dat was dus niet het gevalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
]]ok dat t niet hoort ben ik met je eens, maar uithalen staat niet in vergelijking daarmee imo.
al ligt t aan de uithaal. als ik denk aan een uithaal tegen iemand die dat niet verwacht, denk ik aan een gebroken neus of iig ko.
Dus jij vindt het raar dat ze zo reageert als er iemand aan haar zit?quote:
Vind je, misschien heb ik er wel een hele goede reden voor, laat mij maar lekker hysterisch zijn danquote:
Lekker hysterisch doen hoor!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind je, misschien heb ik er wel een hele goede reden voor, laat mij maar lekker hysterisch zijn dan
quote:
Vind het nogal spastisch klinken, 'niemand mag mij aanraken'.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus jij vindt het raar dat ze zo reageert als er iemand aan haar zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |