Als ik je niet ken heb je met je handen van me af te blijven jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind het nogal spastisch klinken, 'niemand mag mij aanraken'.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
ok op- de meet ga ik niet eens handen schudden. voor je t weet lig ik ko
Doei mopquote:
Meestal val ik meteen aanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
Mag ik wel je hand schudden?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik je niet ken heb je met je handen van me af te blijven ja
Zie post boven jequote:
Dat was je waarschijnlijk toch al van planquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
k, bij jou blijf ik dan wel gewoon uit de buurt
stel je aan, probeer je je gelijk ofzo te halen? moet ik keihard gaan huilen en zeggen sorry gomi dat ik een zeer vervelende en handtastelijke meneer in de trein een tik heb gegeven?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
hehe, ben je zo gevaarlijk?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was je waarschijnlijk toch al van plan
lol stel jij je nou niet aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stel je aan, probeer je je gelijk ofzo te halen? moet ik keihard gaan huilen en zeggen sorry gomi dat ik een zeer vervelende en handtastelijke meneer in de trein een tik heb gegeven?![]()
Jij gaat er de hele tijd op door hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
lol stel jij je nou niet aan.
moet ik nu zeggen wow knap van je dat je een dronken vent op zijn muil ramt?
Nee, ik dacht dat jij mij zou vermeidenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ben je zo gevaarlijk?
kom ik met mijn 1 meter 53![]()
loop je me gewoon onder de voet
oh mijnheer patrique kan er niet tegen al iemand een andere mening heeft?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij gaat er de hele tijd op door hoor
Heus wel.. alleen jij zeikt er alleen maar over door..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
oh mijnheer patrique kan er niet tegen al iemand een andere mening heeft?
Is vermeiden net zoiets als verwijfd?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij mij zou vermeiden
Uitslapen en MotoGP kijken.quote:
man ga inj je bed liggen janken ofzo. kleuterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heus wel.. alleen jij zeikt er alleen maar over door..
Ja, zometeenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
man ga inj je bed liggen janken ofzo. kleuter
Zal ik een kamer voor jullie bestellen?quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik een kamer voor jullie bestellen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik een kamer voor jullie bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
O yea yea, chocolat with peanut butter and some potato's.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |